Lattafa Perfumes - Bade'e Al Oud Honor & Glory

لطافه بدیع العود هانر اند گلوری

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-147844
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-147844
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Bade'e Al Oud Honor & Glory - لطافه بدیع العود هانر اند گلوری

از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به آناناس ، کرم بروله، لوبان ، دارچین ، فلفل ، زردچوبه، وانیل ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، کشمران اشاره کرد.

برند لطافه
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آناناس ، کرم بروله
اسانس میانی لوبان ، دارچین ، فلفل ، زردچوبه
اسانس پایه وانیل ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، کشمران
نمره کاربران
Bade'e Al Oud Honor & Glory-لطافه بدیع العود هانر اند گلوری
رایحه
6.5
2 رای
ماندگاری
6.5
2 رای
پخش بو
5.5
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
یکی دیگر از محصولات مرغوب و قیمت مناسب برند لطافه با رایحه ای معتدل روبه گرم که به نظرم می‌تواند برای همگان مورد پسند باشد. از همان ابتدای اسپری، رایحه ی آناناس مشهود هست که حالت خامه‌ای مانند به خود می‌گیرد و همراهانی از دارچین و زردچوبه در بستر وانیل، آکورد تقریباً شیرین در جداره های تلخ جذاب و شامه نواز را ایجاد می‌کنند. عطری تقریبا خوشمزه که نه خیلی خنک هست و نه خیلی گرم، اما با گذشت ۱۰ دقیقه از اولین اسپری، احساس گرم بودن ملایم را در رایحه ی این عطر تجربه خواهید کرد.
رایحه ی این عطر به نسبت سایر اعضای خانواده‌اش مثل عود فور گلوری و سابلایم عود، آنچنان چشمگیر نیست که با اولین بونوازی حس متمایز بودن عطر را درک کنید اما باز هم به نسبت خیلی از عطرهای هم قیمتش، با توجه به نوع رایحه ی جدید بودنش و باتل زیبا و خوشرنگ و هارد باکس مرغوبش، یه سرو گردن بالاتر هست. به نظرم برای بانوان گزینه ی شایسته تری هست تا آقایان و بعنوان هدیه برای بانوان، بسیار گزینه ی ارزنده و چشمگیری می‌تواند باشد. بنابراین اگر به زودی قصد خرید هدیه به بانوی هدف دارید، این عطر را در نظر داشته باشید که قطعا حس خوشحالی برای بانوی هدف، تداعی خواهد کرد.
کیفیت مرغوب در رایحه و باتل و هارد باکس، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای پاییزی با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط.
سپاس از همراهی بزرگواران.....

[EDITED] 1402/08/22 18:50
22 آبان 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : حامد Mehran
سلام و ارادت خدمت استاد بزرگم وقتت بخیر
مثل همیشه لذت بردم از توصیف زیباتون
یک سوال فکر منو مشغول کرده که جوابشم دارم ولی میخوام نظر شما هم بدونم...
من اسد رو تست داشتم ولی الکسیر نسخه الحمبرا رو تست نداشتم ...
میخواستم بدونم شما هم نظر من هستین یا خیر؟
اینکه اسد از هر نظر بهتره و خریدش معقول تره ...(هم رایحه اش خیلی شبیه الکسیر نیست و به نظر من جذابه ، هم ۱۰۰ میل و پرفورمنس عالی تر )
البته انیگما اف ای پاریس هم هست که تو فکرش نیستم ولی فکر میکنم کیفیت مرغوبی داشته باشه
بعد یه عطر گورماند مردونه خیلی خوش بو از برند الحمبرا یا لطافه هم میخواستم بهم معرفی کنید بی زحمت ممنونم
میدوارم حال دلتون خوب باشه و همیشه سلامت باشید
22 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهربد Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جعفری بزرگوار از همراهی و عنایت شما کمال سپاس دارم. من عطر دیور ساواج الکسیر را در آرشیوم دارم و از رایحه اش همیشه لذت بردم و همچنین الحمبرا کپی شده ی ساواج الکسیر را هم دارم که بنظرم نسبت به سایر کپی ها (نه استناد شده ها) به عطر ساواج الکسیر نزدیکتر هست. اما در مورد عطر اسد از برند لطافه، عارضم که این عطر برای شامه ی من، استناد شده یا الهام گرفته از عطر ساواج الکسیر هست ولی برای من از خود ساواج الکسیر رایحه اش دلپذیرتر هست. قبلاً هم در نظراتم مطرح نمودم که ممکنه برخی کارهای ریمستر از خود کار اصلی، مورد پسندتر قرار بگیره و در عطر اسد واقعا بنظرم این رویداد، اتفاق افتاده است. بحث پرفورمنس هم برای من زیاد مهم نیست چراکه صرفاً ماهیت رایحه و ارتباط احساسی من با اون عطر حتی برای دو ساعت، حائز اهمیت هست. این مورد حتی در عطر بدیع العود عود فور گلوری هم مصداق است.
در مورد عطرهای گورماند از برند لطافه و الحمبرا بر مبنای کیفیت رایحه و پرفورمنس راضی کننده پیشنهاد من شامل: الحمبرا سپتر مالاکایت، الحمبرا کارات، الحمبرا آنارچ، لطافه النوبل، لطافه بدیع العود هانر اند گلوری، لطافه بدیع العود سابلایم عود، لطافه ایمان، می‌باشند. خودم بیشتر عطرهای گرم و تلخ را می‌پسندم و شاید موارد دیگری از این برندها باشند که روایح گورماند یا متمایل به گورماند داشته باشند و در این لیست معرفی نشده باشند. بین این معرفی ها، عطر الحمبرا سپتر مالاکایت برای من رایحه‌ای بسیار جذاب داره با پرفورمنس بالاتر از همه ی این معرفی شده ها.
انشالله همیشه سلامت و معطر زیست کنید دوست گرامی....
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم که همیشه از نوشته های شما لذت میبرم، اگر ممکنه و وقت یاری میکنه سپتر مالاکایت رو با کبرا نقطه به نقطه از لحاظ رایحه و پرفورمنس مقایسه بفرمایید

[EDITED] 1402/08/23 13:24
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی Mahmood.R
سلام و احترام خدمت شما . بنده با توجه به توصیه شما در بخش نظرات عطر ساواچ الکسیر الحمبرا رو خریداری کردم و بسیار راضی هستم از کیفیتش. لطفا اگه نمونه های دیگری ازین برند رو تست داشتین معرفی کنین. با تشکر
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جمشیدی بزرگوار از مهرورزی و عنایت شما کمال سپاس دارم و بسیار خوشحالم که عطر معرفی شده مورد پسند شما نیز بوده است. در خصوص عطرهایی که از برند الحمبرا و لطافه برای من بسیار مورد پسند بوده‌اند هم از نظر رایحه و پرفورمنس و هم از نظر زیبایی باتل و هارد باکس و برچسب قیمتی شامل: الحمبرا سپتر مالاکایت (پیشنهاد صریح برای خرید)، الحمبرا سپتر OCEANA (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا سپتر برونزایت (پیشنهاد خوب برای خرید بعنوان هدیه برای عزیزان یا صرفاً ویترین آرشیو)، الحمبرا ایمورتال (پیشنهاد صریح برای خرید)، الحمبرا جین لاو نومد (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا نوویو نومد (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا اکسکلوسیف تاباک (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا اکسکلوسیف عود (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا کارات (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا انارچ (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا گوستا (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا تاباک (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا آنجل کیسمت (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا کیسمت مردانه (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا تاکس (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا کیسمت زنانه (پیشنهاد صریح برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا ترا (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا مگارا (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا اوپیوس ۵ (پیشنهاد صریح برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا توباکو تاچ (پیشنهاد صریح برای خرید)، الحمبرا فابیوس (پیشنهاد شایسته برای خرید)، الحمبرا توسکانی لدر (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا وودی عود (پیشنهاد خوب برای خرید جهت درک بهتری کپی ارزان قیمت از عطر بی نظیر تام فورد عود وود)، الحمبرا برایت پیچ (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا فلورال بلوم (پیشنهاد صریح برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا مای وی (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا لیبرا (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا لیبرا اینتنس (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا بد فیم (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، الحمبرا تورو (پیشنهاد خوب برای خرید)، الحمبرا دارک دور اینتنس (پیشنهاد خوب برای خرید).
لطافه اسد (پیشنهاد خوب برای خرید)، لطافه خمره (پیشنهاد خوب برای خرید)، لطافه بدیع العود عود فور گلوری (پیشنهاد خوب برای خرید)، لطافه القیم نقره‌ای (پیشنهاد شایسته برای خرید)، لطافه القیم طلایی (پیشنهاد خوب برای خرید)، لطافه بدیع العود سابلایم عود (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه بدیع العود هانری عود (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه بدیع العود آمیتیس (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه شاهین طلایی (پیشنهاد خوب برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه اترنال عود (پیشنهاد صریح برای خرید)، لطافه هاله (پیشنهاد شایسته برای خرید)، لطافه یارا صورتی (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه هیا (پیشنهاد شایسته برای خرید هدیه به بانوان)، لطافه ماهر مشکی (پیشنهاد شایسته برای خرید).....
انشالله همواره سلامت و معطر زیست کنید دوست گرامی....
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار از همراهی و همدلی شما کمال سپاس دارم و برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم....
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. دوست ارجمندم عطر الحمبرا سپتر مالاکایت برای شامه ی من ترکیبی از عطر بولگاری مالاکئوس و بولگاری کبرا هست که رایحه‌ای نشاط آور و شاداب در طبع نیمی گرم و نیمی خنک در بستر شیرین ملایم آدامسی گیاهی داره. رایحه ی عطر الحمبرا سپتر مالاکایت واقعا دلنشین هست با ماندگاری بالا و پراکنش خوب در باتل بسیار زیبا و رنگ سبز خاص، که برای هدیه به بانوان هم بسیار بسیار گزینه ی شایسته ای هست. برای تن‌پوش در روزهای بارانی پاییزی آنقدر حس خوبی تداعی می‌کنه که همش دلت میخواد در پیاده راه لابلای پوست خزان برگهای پاییزی قدم بزنید تا لذت این رایحه را از دست ندهید.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران دوست گرامی.....
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehran کامیار فخر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟