narciso rodriguez - All Of Me

نارسیسو رودریگز ال اف می

زنانه
کد کالا : ATR-147764
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : نارسیسو رودریگز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-147764
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

narciso rodriguez All Of Me - نارسیسو رودریگز ال اف می

نخستین بار در سال 2023 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های گلی چوبی مُشکی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به مگنولیا ، گل سوسن، رز ، شمعدانی ، گل مریم ، مشک ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند نارسیسو رودریگز
عطار دافنه بوژه، دورا بگریچه آرناو
سال عرضه 2023
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه مگنولیا ، گل سوسن
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، گل مریم
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
All Of Me-نارسیسو رودریگز ال اف می
رایحه
5
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نارسیسو رودریگز
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اول از اسمش شروع کنم. «آل آو می»: همه ی من. از دوران پویزن ها و اسکندال ها به این طرف میشه گفت تقریبا خیلی وقته از اسم های اغواگر برای عطرها گذر کردیم. در «مای وی» مثلا فضا فمینیستی میشه، با کمپین های تبلیغاتی شون که از سفر دختر جوون تنها (اما واتسون) هست. اما یهو به نظرم در این عطر نسبتا جدید و خیلی کم سر و صدای نارسیسو با یه وضعیت درونی روان شناختی مواجه هستیم. من، من با تمام قسمت هاش. در تقابل با این «من» ای که دايما در طی تاریخ عطرسازی تیکه تیکه شده. منِ اغواگر، منِ اداری. «من» ای که باید بتونه در وضعیت خاصی قرار بگیره تا عطر مشخصی رو بپوشه. و با همه ی اینها به نظرم عنوان «آل آو می» از فضای فمینیستی مای وی جورجیو آرمانی فراتر میره. من، و همه ی من، حتی تاریک ترین و عمیق ترین جنبه های وجودم که ممکنه هیچ گرایشی به زن مستقل اهل سفر بودن نداشته باشه. حتی شیشه ی عطر بی شباهت به این تفسیر نیست. شیشه به وضوح زنی رو نشون میده که خطوط بدنش گوشتالو و راحت هست. البته این چیزیه که تم خیلی از تبلیغات اخیر و یکی از ترندهای رایج در غرب هست، که البته از ما هنوز دوره. و با این حال من آرامش عمیقی رو در این «عنوان» احساس میکنم و دوستش دارم.

آل آو می با یه ماگنولیای تر و تازه شروع میشه. (دوست داشتم ماگنولیا تا پایان باقی بمونه اما به تدریج کمرنگ میشه.) و سپس تغییر میکنه به ترکیبی از رز تازه و شمعدانی. این ترکیب رو فوق العاده دوست دارم و اینجا احساس میکنم کمی حس عطرهای سنگیتر گلی قدیمی رو داره. عطر قطعا از نوع خطی نیست و تغییر میکنه. فوق العاده رزی و گلی هست، و ایده آل برای بهار. نوع مشک اصلا از نوع مشک رایج عطرهای نارسیسو نیست. اساسا عطری هست خیلی متفاوت با سایر نارسیسوها. به نظرم علی رغم اینکه بین عطربازها خیلی خیلی کم ازش استقبال شده عطر خیلی خوش بازخوردی در جمع ها هست و پخش خوبی داره. ماگنولیای اولیه و سپس ترکیب شمعدانی و رز برای من ترکیبی بسیار هنرمندانه و باکلاس و در عین نوستالژیک هست. مرسی که به این دنیا آمدی آل آو می.
14 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : امیر علوانی هاشم پور
درود
امیدوارم این سبک تبلیغات و زندگی مسموم، همچنان هم از ما دور بمونه. از تفریط "باربی باشید" دهه هفتادشان خلایق را رسانیده اند به افراط "۱۵۰کیلو بودن خوب است". چرا تبلیغ زندگی نرمال و متعادل و انسان وار اینقدر سخت است؟
یکروز داس و چکش و جهان وطنی به خورد مردم میدهند و روز دیگر نژادپرستی و شوونیسم...
پ.ن: خود هنر-صنعت عطر از هر منظر که بنگرید مقوله پیچیده و پولسازیست، بقول یکی از همراهان اینجا، هنر هشتم است. پس اگر وقتی در تفسیر عطری، چه از منظر کانسپت آن چه از منظر بویایی، از هنرها و علوم و صنایع دیگر گرفته تا شرایط اجتماعی و فرهنگی صحبت میشود، جای خواندن برای علاقه مندان عطرها را دارد.
14 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : حسین رفیعی سميرا_ال
بدفهمی شما از متن من به طور کلی ستودنی هست. اما فعلا فکر میکنم این توضیح کافی باشه که این ترند فرهنگی درباره این نیست که زیاد بخورید و سیب زمینی سرخ کرده بخورید که چاق بشید. بلکه درباره نشان داده شدن آدمهای متنوع و مختلف در هر فضایی هست که قراره به دفعات تکثیر بشه. ضمنا میبینید که هنوز حتی در این فضا ریسک هست درست کردن بطری ای که دقیقا یک زن با اضافه وزن رو نشون بده (دقیقا به خاطر افرادی مثل شما احتمالا). بنابراین شیشه عطر مبهمه، دقیقا تصویر یک آدم نیست. باز برای تفسیر هست. ضمنا احتمالا میدونید که «باربی ها» و مدل ها از لحاظ جسمی اصلا سالم نیستند و سالم تغذیه نمیکنند، و به بدنشون به شکل های مختلف خیلی فشار میارند. به عبارتی سالم بودن مساوی با «باربی» بودن نیست.
15 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور Ivy
عجیبه که کلمه تفریط رو قبل از کلمه باربی در متن من ندیدید.
منظورم این بود که همیشه در ترندهایشان، با ژستهای روشنفکری، سلامت جسمی و روحی انسانها رو به بازی میگیرند.
لاغری و چاقی و هر مشکل جسمی یا روحی دیگر، عیب و عار نیستند. اما اگر بوسیله هرکدام ازینها به عوارض بعدی دچار شوید و سلامتتان بخطر بیفتد باید با کمک گرفتن از متخصصان مربوطه، سعی در رفع مشکل کنید. نه اینکه آنرا تبلیغ کنید که چیز خوبیست.
منظور من این بود.
15 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : سميرا_ال Perfumex
این چیزی که سعی در فرهنگ‌سازیش دارن به هیچ عنوان کسی رو به چاق شدن دعوت نمیکنه اصلا مفهوم این ترند درباره چاقی نیست و اتفاقا هدفش کمتر کردن فشار روحی و روانی از آدماست (هر کسی که ظاهرش با استانداردای روز مطابقت کمتری داره) تا بتونه راهشو به سمت سلامتی ادامه بده. زمانی که به هر دلیلی کسی دچار چاقی بشه به شدت از نظر روحی حساسه و ترس وحشتناکی رو نسبت به قضاوت مردم تحمل میکنه ،همین ترس باعث حرکت به عقب میشه و بدن به هیچ تلاشی برای لاغری پاسخ نمیده. اینجاست که این ترند میاد میگه حتی اگر بدنت با استانداردای روز مطابق نیست نترس و به قضاوت مردم اهمیت نده( فقط هدفت که رسیدن به اول سلامتی و دوم به ایده‌ال خودت هست رو دنبال کن). همون جاییکه شما میفرمایید هرروز برای مردم ترند جدید رو میکنه به سبک زندگی سالم و ورزش هم خیلی تشویق میکنه(پول زیادی هم ازش درمیاره)و اتفاقا طرفدارای اون سبک بیشترن.مطمئن باشین چاقی اینقدر باعث فشار روانی زیادی تو آدما میشه که هیچوقت کسی برای مد یا ترند سمتش نمیره.اتفاقا از وقتی شروع به فرهنگسازی این مسأله(سلف‌لا‌و)کردن آدما خیلی بیشتر به سمت سبک زندگی سالم و طبیعی بودن رفتن نسبت به گذشته. شخصا هیچوقت دنباله رو ترند‌ها نیستم ولی اگر یک مفهوم تو دنیای امروز در جهت سلامت روان آدما باشه همین موضوعه.
15 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهریار nazanin
امیدوارم دنیای واقعی امروز و فردا و همه پدیده هاش، به همین زیبایی که شما بیان و تصویر کردید باشه..
15 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سميرا_ال Perfumex

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟