ZARA - Magnificent Black

زارا مگنیفیسنت بلک

مردانه
کد کالا : ATR-147570
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زارا
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-147570
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ZARA Magnificent Black - زارا مگنیفیسنت بلک

محصولی شیک و جذاب که در سال 2023 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام زارا به بازار عرضه شد عطار آن حمید مراتی کاشانی می باشد و در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به کهربا، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، بنفشه ، چرم ، یاس، آب ، روایح معدنی اشاره کرد.

برند زارا
عطار حمید مراتی کاشانی
سال عرضه 2023
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه کهربا، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، بنفشه ، چرم ، یاس، آب ، روایح معدنی
نمره کاربران
Magnificent Black-زارا مگنیفیسنت بلک
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زارا
اخبار برند زارا
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عرض ادب و احترام.
هیچ وقت دوست نداشتم از یه هموطنم که در سطح بالایی فعالیت میکنه انتقاد کنم ولی تو این محفل معطر این حرف ها معنی نداره.درسته که اقای کاشانی یکی از بهترین عطارهای حال حاضر دنیاست و عطراشو به شدت میپسندم ولی این یکی واقعا ناامید کنندست.یه کار چیپ و سطح پایین،فاقد هرگونه کاراکتر که حتی برای استفاده روزمره هم نمیپسندمش.البته بحث سلیقه هم مطرحه و اگه رایحه مورد پسندتون واقع بشه با توجه به پخش و ماندگاری مناسب(به نسبت قیمت) برای استفاده روزانه مناسبه هرچند قیمت مناسب این کار(حدود یک و نیم میلیون)هم نتونست منو برای خریدش قانع کنه.
از اونجایی که زیاد با این کار ارتباط نمیگیرم نمره ای براش درج نمیکنم که گمراه کننده نباشه.
با ارزوی بهترینها برای دوستان معطر عزیزم🌱
09 دی 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh
مهربد جان سلام دوست خوبم:
راستش می دونی قضیه اینجور طراحی ها و فرمولاسیون برای برند های اقتصادی توسط عطارهای بزرگ یه مورد خیلی منطقی و عرف است.
دقیقا داستان هر ((چقدر پول بدهی همان قدر آش میخوریه)). مسئله خیلی ساده است.
قطعا قرارداد و مبلغی که برند زارا و امثالهم برای طراحی یک عطر به آقای کاشانی میدهند با مبلغی که مثلا برند مارلی برای طراحی عطرهاش به آقای کاشانی پرداخت کرده، متفاوت و غیر قابل مقایسه خواهد بود. پس جناب کاشانی هم درخور
فعالیت و سطح برند و قراردادی که باهاش ثبت شده هنر و خلاقیت و نبوغش رو خرج کرده است.
مثالی دیگر: فرمولاسیون ، طراحی و متریالی که فرانسیس کرکجیان در عطر های مزون و خانه خودش به کار می گیره بسیار متفاوت و باکیفیت تر از عطر های برندهایی مثل ژان پل گوتیه و carven و .... است و این موضوع کاملا مشهود و قابل لمس خواهد بود.
موفق و شاد باشی دوست عزیزم
10 دی 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex

عرض ادب و احترام خدمت دوست خوبم جناب شوشتری عزیز.
فرمایشتون کاملا صحیحه و از صمیم قلبم با صحبتتون موافقم.اقای کاشانی هم واقعا حق داره که برای برندی مثل زارا از تمام پتانسیل خودش استفاده نکنه ولی به نظرم ایشون در این کار حتی از ده درصد پتانسیل خودش هم استفاده نکرده.برای مثال لاین توباکو از همین برند زارا کیفیت قابل قبولی داره و علی رغم اینکه حتی عطاری برای این لاین در فرگرنتیکا درج نشده بسیار موفقتر از کار اقای کاشانی بوده.فارغ از تعصب،اقای کاشانی قطعا یکی از بهترین عطارهای حال حاضر دنیاست و از قضا پگاسوس ایشون عطر امضای منه.به نظرم تولید چنین کارهای بی کیفیتی صرفا میتونه به اسم و رسم ایشون اسیب وارد کنه.
برای درک بهتر مقایسه ای رو مطرح میکنم.برای مثال اقای البرتو موریاس هم با برندهای دیزاینری زیادی کار میکنه و عطرهای دیزاینری زیادی طراحی کرده.طبیعتا این برندها هم هزینه ای در حد و اندازه برندی مثل امواژ،کیلیان و…به اقای موریاس پرداخت نمیکنن ولی ایشون کارهایی رو برای این برندها طراحی کرده که تا ابد ماندگار خواهند بود.کارهایی مثل کنزو فلاور،لاین اکوا دی جیو ارمانی،بولگاری‌من این بلک،رزگلدیا،سی کی وان و…..
هرچند این برندها سطح بالاتری از زارا دارن ولی به هرحال منظورم اینه که ایشو‌ن خیلی بهتر از اقای کاشانی داره از پتانسیل خودش استفاده میکنه و با تولید عطرهای با کیفیت برای برندهای نامدار و همچنین کم نام و نشان تونسته به این درجه برسه.در کل اقای کاشانی انگار برای هیچ برندی به جز مارلی و البته چندتا کار دیگه از نهایت پتانسیل خودش استفاده نمیکنه(البته اقای کاشانی هم عطرهای به نسبت زیادی رو برای برندهای دیزاینری سطح بالاتر از زارا طراحی کرده که معمولا توفیق زیادی نداشتن).کارهایی که اقای کاشانی برای مارلی تولید کرده کاملا بیانگر پتانسیل و هوش بالای این فرده و امیدوارم برای برندهای اقتصادی و دیزاینری هم کمی بیشتر از پتانسیل خودش استفاده کنه.کل این صحبت هارو به دلیل علاقه بسیار زیادی که به این شخص دارم مطرح کردم چرا که علاقه زیاد قطعا سطح انتظار رو هم بالا میبره.به خاطر حس وطن پرستی که همیشه داشتم دوست دارم هم وطنم رو در بالاترین سطح ممکن ببینم ولی در حال حاضر اقای کاشانی برای رقابت با بزرگان مسیر طولانی در پیش داره.از صمیم قلبم ارزو میکنم ایشون یه روزی تک و تنها رو نوک قله ای بایسته که بهش تعلق داره.
با ارزوی بهترینها برای شما دوست عزیزم
11 دی 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh

سلام
من این عطرو تنها بابت اسم حمید مراتی چشم بسته از قفسه های فروشگاه زارا برداشتم. کار سنگین و گرم، ماندگاری بالا و پخش متوسط. برام خیلی سنتتیکه و نمیتونم حتی برای دم دستی تو ماشین استفاده کنم.
15 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی Sepehr s

یه کار گرم و شیک و البته به نظر من در درای داونش شیرینه و امبری من خیلی تلخی ازش نگرفتم با پرفورمنس قابل قبول نسبت به قیمتش (۵۰ دلار کانادا) البته فعلا فقط تست داخل فروشگاه بود اما فکر کنم کسی که grand soirکورکجیان رو تست کرده باشه برای دم دستش کار خوبیه
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک architect

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
زارا مگنیفیسنت بلک اثر استاد مراتی کاشانی محصول 2023
عطری چرمی و بسیار تلخ با تم شرقی...بسیار شیک و گرم. رایحه با اینکه گرم هست زننده و تند نیست.در ابتدای کار، یه شباهت هایی با بلک افغانو احساس میشه... نوت های معدنی،چرمی و کهربا بیشتر احساس می شوند ازش... بنظرم عطر شیکی هستش مناسب رده سنی سی(حداقل) به بالا با تیپ رسمی و نیمه رسمی. به‌نوعی همه کاره هستش هم میشه روزمره استفاده کرد هم برای مهمانی و جلسات و قرارها...ولی خوب استفاده در مهمانی بیشتر توصیه میشه.
زمان استفاده پاییز و زمستان و اوایل بهار بصورت روزمره و تمامی سال برای مجالس و مهمانی ها.
رایحه : خیلی خوب
ماندگاری و پخش : خوب و نسبتا خوب
پیشنهاد مقدار استفاده در هر نوبت : 5 الی 6 پاف
شیشه و اسپری : خوب



[EDITED] 1402/04/19 11:57
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : امید saeidrostami118

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟