Jean Paul GAULTIER - Le Male Elixir

ژان پل گوتیه له میل الکسیر

مردانه
کد کالا : ATR-147443
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ژان پل گوتیه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-147443
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 200
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    3
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 35
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بطری «له میل الکسیر» شدیدا خیره‌کننده است و انگار که عصاره مردانگی درونش شعله می‌کشد، درحالی که چشمگیرتر و جنجالی‌تر از همیشه جلوه‌گری می‌کند. این بطری شبیه به یک نیم‌تنه عضلانی است که در اثر تماس با نور غروب خورشید، رنگش نسبتا تیره و مسی شده است. ژان پل گوتیه چه اندامی را به تصویر می‌کشد... و با چه سبک ویژه‌ای. بر روی عضله‌های این نیم‌تنه که با رنگ طلایی آراسته شده‌اند، خطوط ظریفی شکل گرفته‌اند که با نوارهایی کهربایی‌رنگ هماهنگ می‌شوند. این‌گونه است که این نوارها و خطوط درنهایت بطری عطر را به یک لباس ملوانی جذاب تبدیل می‌کنند و جلوه‌های بدن‌نما هم به آن می‌دهند.  

له میل الکسیر ــ کهربایی، آروماتیک و چوبی

این عطر غلیظ که روی پوست صاف این نیم‌تنه پخش می‌شود، تمامی حس‌های شما را شعله‌ور می‌سازد و جلوه‌های هوس‌انگیز سوزانی را به‌وجود می‌آورد. پس از نت شاداب نعناع، گسترش آمیزه این عطر ذره‌ذره شما را به خودش وابسته می‌کند تا سرانجام به یک اکسیر غلیظ تبدیل می‌شود. بعد از نت‌های باطراوت، رایحه بی‌نظیر اسطوخودوس سریعا با جلوه‌های هوس‌انگیزش نمایان می‌شود که البته به‌واسطه سرشاری و غنای برگرفته از لوبان، روایح شربتی و نت‌های وانیل تقویت خواهد شد. دانه تونکا نیز آمیزه کلی عطر را به‌واسطه جلوه‌های پرحرارت اما ملایمش غنی‌تر می‌سازد و مابین نت‌های تنباکو و عسل قرار می‌گیرد. به این مرحله که برسید، تمام وجودتان با این عطر درگیر می‌شود! 

این سفر با «له میل الکسیر»، این تازه‌ترین عضو از خدمه ژان پل گوتیه، پرحرارت و داغ به نظر می‌رسد. نیم‌تنه‌ای شعله‌ور، عطری غلیظ و مردانه که جلوه‌های جذاب و سکسی‌اش را تا حد وابسته کردن دیگران به خودش گسترش می‌دهد، درحالی که جلوه‌های طلایی و حاشورخورده عضله‌ها، وجود شما را از شور و اشتیاق ذوب می‌کند. و تازه باید مواظب جاذبه پوست مسی‌رنگ او هم بود که از تماس با نور غروب خورشید به این رنگ درآمده است... صدایی می‌گوید که به این تنه دست نزنید! چراکه خواهید سوخت!... و آن لباس ملوانی مردانه چطور؟ رگه‌های قهوه‌ای شفافی که جلوه‌های کهربایی را نشان می‌دهند و آنقدر هوس‌انگیز هستند که می‌گویند یک قطره از این عطر شما را به تلوتلو خوردن می‌اندازد. 

برند ژان پل گوتیه
سال عرضه 2023
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، نعناع
اسانس میانی لوبان ، وانیل
اسانس پایه دانه تونکا ، عسل ، تنباکو
نمره کاربران
Le Male Elixir-ژان پل گوتیه له میل الکسیر
رایحه
7.9
12 رای
ماندگاری
8.2
12 رای
پخش بو
7.8
12 رای
طراحی شیشه
8.5
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ژان پل گوتیه
اخبار برند ژان پل گوتیه
عطرگرام
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شما اگه پیجای تیک تاک یا یوتیوب که در خصوص عطر فعالیت میکنند رو باز کنید با کلی محتوی پوچ و طنز از این عطر مواجه میشید، این عطر جوری معروف و منفجر شده ک القاب مختلفی بهش دادند مثل عطر NPC سال ، عطری که همه نوجوون ها و بچه های ۱۰-۱۵ ساله آمریکایی ۱۰ بطری ازش دارند، عطری که باعث میشه جذابیتتون ۱۰۰ برابر بشه و کلی حرف بی محتوی که برگرفته از محتوی خالی و غم انگیز فضای مجازی هست.
سوال اصلی اینجاست که اینگونه عطر ها ( مثل سایر روایح سری جدید تر له میل یا وان میلیون و عطر های کپی شون)چجوری معروف میشند؟ این بر میگرده به ساختارشون. عطار میاد کلی نوت شیرین خوراکی که برای اکثر افراد جذابیت داره رو روی یه بیس مصنوعی امبری و شیرین و آدامسی میسازه که ترکیب چند مرحله ای شیرینی روی شیرینی روی نوت های مصنوعی و شیرین با عملکرد و پخش کشنده، ترکیب جالبی رو برای عموم مخصوصا نوجوون ها میسازه و هم باعث پخش بو و عملکرد فوق العاده اینگونه عطر ها میشه. من معمولا از اینجور عطر های شیرین بیزارم و هیچوقت بیرون از خونه نمیپوشمشون چون حس میکنم اصلا مردونه نیستن، اما این عطر یه نوت اعتیاد آور داره که من خیلی دوسش دارم و اونم نوت عسلش هست که به زیبایی با وانیل ترکیب شده و باعث شده دکانت این عطرو در یک سال گذشته دو بار شارژ کنم و هر از چند وقت یکبار در تنهایی خودم استفاده کنم و ازش لذت ببرم.
حالا رایحه این عطر چجوریه؟ هنگام اسپری روایح نعناع و اسطوخودوس رو متوجه میشم که روی کلی نوت شیرین و امبری نشستند، حدود یک ساعت طول میکشه که این نوت های آروماتیک(که به نظرم کمی با سایر نوت های شیرین این عطر تضاد داره) تبخیر بشند تا به ترکیب جذاب وانیل و عسل برسم، اینجا اثر بسیار ناچیزی از صمغ بنزوین حس میکنم که بر خلاف عطری مثل له جم اوروم یا سایر عطر های امواج، کاملا زیر روایح شیرین خفه شده و در پس زمیه خودشو نشون میده تا اون حس همه پسند و خوراکی عطر از بین نره و حس تثبیت کننده عطرو تقویت کنه و همچنین نوت تنباکو دیزاینری که در خیلی از عطر ها حسش کردیم هم گه گاه در پس زمنه خودنمایی میکنه اما این نوت هم به شدت مثل نوت بنزوین خفه شده . اما ترکیب اصلی این عطر وانیل و عسله که بعد از حدود دو ساعت با قدرت بیشتر از همیشه خودشو نشون میده، نوت عسل مصنوعی که یاد آور اون آدامس عسلی هایی بود که دوران کودکی میخریدم، یه حس شیرین و یاد آورعسل (بدون روایح میوه ای یا گلی یا علفی و گیاهی عسل های وحشی با منشا مختلف ) که برای من خیلی جذابه و این نوت با وانیل ترکیب میشه و ترکیب شیرین و خوردنی جالبی رو میسازه. شما حتی میتونید ورژن بهتر این رایحه رو با ترکیب عصاره مایع وانیل و عسل طبیعی در خانه به وجود بیارید، کاری که انجام دادم و شباهت فوق العاده ای با این عطر داشت. در نوت ها تونکا هم ذکر شده که واقعا من نمیتونم بین این همه نوت شیرین تشخیصش بدم و احتمال میدم با توجه به رایحه وانیلی-شیرین دانه تونکا، به خوبی با نوت وانیل این عطر ترکیب میشه و براحتی قابل تجزیه نیست حداقل برای من .
ماندگاری این عطر ۲۴ ساعت روی پوست با پخش بوی عالی در ساعات اولیه به نحوی که با دو پاف شیشه کوچک دکانت کل خونه رایحه این عطرو گرفته بود. اگر از عطر های شیرین با عملکرد و پخش بوی کشنده خوشتون نمیاد حتما قبل خرید تستش کنید.
26 تیر 1403 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سیدسپهر موسوی  حسینی

دوستان عزیزم فرشتگان معطر این خانه
سلام ها بر شما
این روز و شب ها جمعیت این خانه کمتر شده است :)
تنها ، وفاداران این خانه اند که در همه حال حضوری مستمر ، مفید ، آموزنده ، پرمهر و شادی بخش دارند !
درود بر تک تک شما و سلامت و پربار انشاله

ژان پل گوتیه - له مل الکسیر
اورینتال فوژه - فرانسه ۲۰۲۳
البته همه ی نت های لازم بر فوژه را ندارد اما همین معدود ، کافی ست !

دو دسته از عطرها را دوست تر دارم :
- از نیش ها : دسته ای که پله هایی از نت هایی متعدد ِخوشه ای دارند ، شلوغ ، عمیق ، خاص ، ویژه ، کم تکرار و قوی !
- از دیزاینرها : دسته ای که پله هایی خلوت ، کم نت اما بسیار قوی دارند ! مثل لالیک نوآر یا همین عطر مثلا !
قبلا هم عرض کرده ام : عطرهای خوب ، باکیفیت و قوی ، عطرهایی هستند که قلبی طپنده دارند در هر سه پله ! یعنی آنها که اوج و قله ی زیبایی ، بویایی و قدرت آنها پله ی قلب آنهاست ، خصوص کم نت هایی که عرض کردم اینگونه اند ! چرا ؟ چون خلوتی ی نت ها اینگونه جبران میشود و از سویی هر نت میتواند بدون مزاحمت نت های دیگر به اجرای حداکثری خویش بپردازد !
گنگ نمیشوند در شلوغی و هیاهو ، نامفهوم نیستند زلال اند و صدای شان بلند و واضح و قابل به شنیدن .
☆ این عطر ، گرچه سه پله دارد لیک نحوه چیدمان نت ها و قدرت انتشار آنها ، کل عطر را به دو بخش و دو پله تقسیم کرده است !
یعنی قلب عطر خودش به دو نیم تقسیم شده :
- نیم اول : کندر هندی ، که به تاپ نت مضاف شده است .
- نیم دوم : وانیل ، که به درای داون مزید می شود .
ازین روست که عرض کردم این عطر دقیقا دو تکه شده است !
پادشاه این عطر کدام نت است ؟
کندر هندی یا همان لوبان !
● لوبان : الیبانوم یا کندر هندی یکی از زیباترین و قوی ترین ِ صمغ هاست . عجب رایحه ای !
خصوص در این عطر بر اریکه پادشاهی نشسته است و دقیقا زیبایی ی کم نظیر رایحه ی این عطر بدلیل حضور قدرتمند اوست به قسمی که تنهاست و قدرت خویش را با دیگر صمغ ها تقسیم نکرده است که این مورد ، هم کم نظیر است و هم بسیار زیبایی بخش !
از سویی بدلیل تنهایی ، بدون نگرانی ، همه ی هم و غم خود را خرج قدرت نمایی کرده است !
○ رایحه لوبان : بخوری ، چرمی ، چوبی ، عمیق و شیرین !
همچون هنرپیشه های کشمیری هند ، فریبنده است الحق :)
تک تک این وجوهی را که گفتم در رایحه ی خلوت اما زیبای عطر بجویید و بیابید و ببوئید :)
خصوص وجهه ی چرمی لوبان را !
مدتی پیش یکی از دوستان قبل از پیاده شدن از ماشین پوشیده بود در خنکای بهاری ( هر کدام مرا میبینند یک کیسه عطر از ماشین در می آورند به عطربازی !! ) ، پرسیدم عطرت چیست ؟ هم آشناست و هم نه ! مثل له مل له پارفوم هست اما هل ندارد ، گفت : اتفاقا فلنکر همان است و مقام اول را کسب کرده بین همه ی عطور !
گفتم : مقام اول ؟؟ بین همه عطور ؟؟ حتما اشتباه میکنی ! مگر میشود ؟
گفت راست میگویم ، مقام اول دیزاینری ها .
گفتم آهاان ، این را بگو :)
و به حق بین دیزاینرها مستحق این مقام برای یک سال هست ، لیک نه بیش از آن :))

■ پله اول ، تاپ نت و قلب
رایحه زیبایی دارد ، لاوندر تمیز و زلال و نعناع شاداب و نورانی ( درخشان ) موسیقی این ترانه خوشبو را آغاز میکنند . پس از چند ثانیه نواختن آنها ، لوبان به زبان هندی شروع به خواندن میکند :)
لوبان ( کندر هندی ) بازیگر زیبایی ست از هند ، ترانه هم میخواند مزید بر هنرپیشگی و رقص :)
و الحق در این ترانه سنگ تمام گذاشته ، چون تک خوان است و تنها صدای اوست که شنیده میشود به زیبایی !
این موسیقی سه نفره ( لاوندر ، نعناع و لوبان ) در شاخه پاپ اجرا میشود ، جدید است ، مدرن است ، زیبا ، شنیدنی و بوییدنی ست هرچند که حس میکنیم قبلا نیز این ترانه را با نت و اجرایی دیگر شنیده باشیم ، که حس و حدسمان درست است ، منحصر بفرد نیست !
حدود یک ساعت مینوازند و میخوانند !

■ پله دوم و آخر ، قلب و درای داون
پرده دوم پس از یکساعت ِ اول
گروه جدید ترانه ای جدید مینوازند :
تونکا ی شیرین ، عسل گرم و عمیق و رزینی و تنباکوی تلخ و عبوس اما گرم و محترم ترانه ای شیرین و خوشمزه مینوازند ( آکورد شکلاتی همراه با وانیل ) . این بار کلاسیک است !
و تک خوان و زیبا خواننده ی این کروه وانیل مشهور است :)
دختران برایش جیغ میزنند :)
یاد B.B king افتادم که جاز میخواند به زیبایی ، راک هم که انتهای خروش پرواز است :)

همانطور که عرض کردم قلب این عطر دو تکه میشود ، مثل زوجی که جدا میشوند و هر کدام قلب دیگری را با خود میبرند !
لوبان به تاپ نت می پیوندد و وانیل به درای داون .
هر کدام ریاست گروه خود را در دست میگیرند و قوی ترین خواهند بود در دسته خویش !
عطر خوب و زیبایی ست . بدون شک بازخورد میگیرد . مناسب مردان است و زنان بسیار دوست اش خواهند داشت ، از گورماند هایی است که برای بوییدن زنان خوشمزه جلوه کند .
جدی ست ، لوس نیست ، باشخصیت است و پرستیژ دارد . خصوص دی ماهی های پرستیژ پسند را بیشتر راضی میکند .
پوشش اش آزاد است . طیف کرمی و قهوه ای و خاکی برایش زیباست . اکسسوری طلایی ، بسیار به درخشش اش کمک میکند و کلاس اش را بالاتر میبرد . نقره ای هم میتواند این کار را انجام دهد ، خلاصه که باید درخشان باشد .
لوبان و وانیل یکی از بهترین فعالیت های خود را در این عطر بروز داده اند ، تنباکو نیز به ایشان کمک بسیاری میکند در این راستا .
دیگر نت ها همگی در خدمت این دو نت اند به درخشش و زیبایی ی حداکثری و هرچه بیشتر !
رایحه مدیون این دو نت است ایضا تنباکو .
قیمت ؟ من کاری به قیمت ندارم !
از نظر من قیمت همه ی عطرها غیر منطقی ست اکنون ، مگر انگشت شماری !
همه چیزمان باید مدرن شود دیگر !
خصوص قیمت عطرها ، که باید همچون اروپا شویم و الحق این یکی را به سرعت برق حاصل کردیم و رسیدیم خداراشکر :)
خداراشکر مخارجمان اروپایی شده ، درآمدهایمان هم عیب ندارد که ایرانی مانده است ! بالاخره باید یک قسمت اش ایرانی باشد !
مخارج به دلار درآمد به ریال !
عطربازان قدیمی عادت به این اوضاع ندارند ، عمر خود را به تجربه ای دیگر گذرانده اند
آرزو میکنم هر کس هر عطری را که دوست دارد یا از آن مهمتر : نیاز دارد ، داشته باشد بلطف خدا
دوستان نازنین ، معطر و متفاوت ام
ارادت حقیر تقدیم به شما🌹
25 تیر 1403 پاسخ تشکر
46 تشکر شده توسط : سورنا مقدم میلاد ش
درود و ارادت خدمت استاد سخی عزیز :
به سهم خود قدردان این رویوها، معلومات ارزشمند، و زمانی که صرف انتشار آنها میکنید تا به یادگار بماند هستم.
چون همه ی ما میدونیم که چه زحمت، انرژی، و زمانی را از شما خواهد گرفت..
چند روز پیش هم یادی از استاد مینایی عزیز کردید که مدتی ست ازشون بی خبرم .. امیدوارم هرجا هستن در صحت و سلامت کامل باشن…
آرزوی شادکامی و بهروزی برای شما و سایر دوستان 💐
26 تیر 1403 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مجتبی

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
از نظر من بالاخص در نت های اولیه این عطر شباهت زیادی به Halloween man داره . در عملکرد هم به نظرم در حد تفاوت قیمتش با این عطر نیست.
28 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مرجان رفیعا Perfumex
حمید عزیز بهترین عطر سال رو به بدترین شکل ممکن کوبیدی من اینو تست نداشتم ولی هالووین من رو داشتم مجانی دادم به کس دیگه آنقدر که بد بود
21 خرداد 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سورنا مقدم فرهاد

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
به نظرم این عطر ترکیب ۷۰ درصد روزنتو متئو شماره ۵ و ۳۰ درصد ناکسوس هستش که هر دو عطر های درجه یک و همه پسندی هستند بوی وانیل تو این عطر غالبه و در کل عطر همه پسند و خوش پوشیه. خوبی این عطر در برابر روزنتو متئو شیرینی کمتر و کنترل شده تری هست که این موضوع این عطر رو برای من در جایگاه بالاتری قرار میده. این عطر مردانه معرفی شده ولی به نظر من یونیسک.سه. در مجموع برای کسانی که بوی وانیل رو دوست دارند و مشکلی با عطر شیرین ندارند یه انتخاب خیلی خوبیه.
24 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : کامبیز سخی بابک نوجوان

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه


درود و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم.
له میل الکسیر بی شک از بهترین عطرهای دیزاینریه و انتخابش به عنوان بهترین عطر سال در فرگرنتیکا هم نشان از محبوبیت بالای این کار داره.
رایحه نکته جدیدی نداره،احتمالا مانندشو در له میل له پارفوم هم دیده باشید،دقیقا به همون شکل یه فضای گورماند وانیلی شکلاتی اینجا هم وجود داره و تفاوت ها اندکه.تفاوت چیه؟نت هل که در له میل له پارفوم وجود داشت در له میل الکسیر با نعنا جایگزین شده و همین امر موجب طراوت بیشتر اوپنینگ میشه.در کل معتقدم این دست روایح صرفا براساس نیاز بازار طراحی میشن یعنی پخش و ماندگاری بالا و گرفتن بازخوردهای مثبت.
احتمالا یه روزی باتل کامل این کار رو تهیه کنم ولی نه به دلیل خاص بودن رایحه بلکه برای گرفتن بازخورد در مکان مناسب(رایحه این کار واقعا دوست داشتنی و خوشمزست ولی به هرحال خلاقیت جدیدی پشتش نیست)
پخش و ماندگاری نسبت به دیزاینری بودن کار بسیار بالاست به حدی که بعد از شستن دست هم بوش رو به وضوح احساس میکنم.
به طور خلاصه این کار یه انتخاب بسیار سیف برای دوستداران روایح گورماند و وانیلی و همینطور کسانی که اهمیت زیادی به بازخورد میدن خواهد بود.
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم🌱
08 بهمن 1402 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : M.S zero
نظر شما من رو به این فکر فرو برد که آیا دوره عطرهای جدید تمام شده ؟ آیا بشر دیگر رایحه جدیدی حداقل هر چند سال یک بار نخواهد داشت؟ نوشتین که عطر برای گرفتن بازخورد مثبت طراحی شده . متوجه نشدم مگه قرار چیزی غیر از این باشه ؟ منظورتون اینه خواستن ماندگاری و یا پخش بو رو افزایش بدن صرفا ؟ این عطر بوی تنباکویی جذابی برام داره . البته نه من نه اطرافیانم پیپ نمی کشن. به نمودار چند عطر اول مردانه تاریخ بر اساس ارزش خریدشون در انتهای صفحه سایت فراگرانتیکا دقت کرده ام. در بین چند عطر اول مردانه له میل له پارفوم ( رنگ مشکی ) دارای بیشترین ارزش خرید هست. (نمودار این ارزش خرید در انتهای قسمت آرای کاربران، پیش از نظرات آنهاست)این ارزش خرید البته در مورد عطرهایی مثل لالیک و ورساچه پور هوم به شدت بالا میره .
24 تیر 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Dragon بابک
دوست خوبم سلام
دوره عطرهای جدید تمام نشده و کماکان برندهایی هستن که دارن با قدرت به کار خودشون ادامه میدن ولی اکثر برندها از نهایت خلاقیت خودشون استفاده کردن و در حال حاضر،ایده های نو در طراحی عطرهای جدید بسیار محدود و نسبت به گذشته نه چندان دور کمتر شده
راجب سوال دومتون که فرمودید طراحی عطرها صرفا برای گرفتن بازخورده:
عطربازهای واقعی که افتخار هم صحبتی و معاشرت باهاشون رو دارم،در موقعیت های بسیار کمی به بازخورد اهمیت میدن و در اکثر موقعیت ها،عطر رو صرفا برای ایجاد تغییر مثبت در روحیه و حس و حال خودشون استفاده میکنن.قبلا هم گفته بودم که با هزینه های خیلی کم هم میشه بهترین بازخوردهارو گرفت پس علت پرداخت هزینه های گزاف برای یه باتل عطر چیه؟
احتمالا بازخورد در رتبه اخر قرار میگیره.شفافیت،کیفیت،تاثیر روانی رایحه رو فرد،بازی نت ها و از همه مهمتر خلاقیت در طراحی از جمله دلایلین که باعث میشن دل به دریا بزنیم و رقم های سنگینی رو پرداخت کنیم.اکثر عطرهای دیزاینری از لحاظ فاکتور نواوری نمره قبولی نمیگیرن و نمیتونن نظر افرادی که تجربه طولانی مدتی از تست برندهای مختلف دارن رو جلب کنن
علت اینکه عطری مثل له میل له پارفوم در فرگرنتیکا دارای بالاترین ارزش خرید هستش اینه که افرادی این رای هارو میدن که دایره تستشون از ۱۰۰ تا عطر فراتر نرفته و هدفشون صرفا گرفتن بازخورده و درک چندانی از کیفیت متریال سازنده ندارن.برای مثال:
در سایت فرگرنتیکا زرجوف ناکسوس به عنوان برترین عطر یونی س.کس تاریخ معرفی شده.ایا واقعا ناکسوس شایسته چنین صفتی هست؟منکر کیفیت این کار نمیشم،کما اینکه خودم هم عاشقشم ولی عطرهایی رو تست کردم که ناکسوس در برابرشون اصلا به چشم نمیاد
شاید فقط ۱ درصد کاربران فرگرنتیکا عطربازان حرفه ای باشن و درصد بسیار زیادی از این افراد،بی تجربه تر از چیزین که بخوایم نظرشون رو ملاک قرار بدیم
در قسمت کارهای مشابه برای یه عطر در سایت فرگرنتیکا،به مواردی برخورد کردم که بهم ثابت شد اکثر افراد بدون اینکه نسخه اصلی رو تست کرده باشن نظرات و شباهت های بسیار عجیب غریبی رو مطرح میکنن فلذا نظرات و نمرات فرگرنتیکا به هیچ وجه قابل اعتنا نیست
البته نظر گذاشتن با تست عطر فیک چیز جدیدی نیست و تو همین محفل دوست داشتنی خودمون هم شاهد چنین چیزی هستیم.
چند روز پیش داشتم عطرگرام رو زیر و ور میکردم و با تعداد زیادی باتل فیک رو به رو شدم که ظاهرشون فیک بودنشون رو فریاد میزنه.متاسفانه این نظرات همیشه هستن و راهی برای جلوگیری از اونها وجود نداره فلذا برای اینکه بتونید خرید شایسته ای داشته باشید،نظرات بزرگان این محفل که همواره از عطرهای اصلی استفاده میکنن و اتفاقا تعدادشون هم کم نیست رو پیگیری کنید
بهترینهارو براتون ارزو میکنم
25 تیر 1403 پاسخ تشکر
52 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon
سلام و درود. بله درسته، اهمیت میدم به بازخورد عطر. حداقل در مورد عطر اینطوریم. از امتیاز کاربران کمک گرفتم و مقادیر کمی از عطرهای امتیاز بالا تهیه کردم. دیور هوم اینتنس، بلو شنل و جورجیو پروفومو رو کنار گزاشتم. فعلا سه عطر از ژان پل گوتیه و یه عطر اسپایس بمب اکستریم رو انتخاب کردم. متأسفانه عطرهایی گرم هستن، غیر از له بو له پرفوم که معتدل تره. اگه یه روز نامزد رئیس جمهوری شدی و رای نیاوردی نگو مردم مدیر شناس نبودن! این رو در دفاع از نظرات مردم در فراگرانتیکا گفتم.
موفق باشید.
28 تیر 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : دانیال رادمنش فرهاد

1
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
1
طراحی شیشه
زیاد به جوایز پایان سال فراگرنتیکا اهمیت ندید
وقتی تا دو هفته پیش عطر های اماراتی رتبه دوم بودن
نمیشه واقعا به همه نظرات احترام گذاشت
11 دی 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حجت مهدی سوزنی MAHMOUD

شنیدم که بهترین عطر مردانه ۲۰۲۳ شد
04 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی مهریار
البته هنوز 4 روز تا پایان رای گیری مانده، ولی بله... "له مِل الکسیر" اول، "جیوانچی ریزرو پرایوی" دوم، و "له بو له پارفوم" از گوتیه سوم هستند... "او ژیورِی" از هرمس هم چهارم
بهترین عطرهای مردانه ای که درسال 2023 لانچ شده اند، بر اساس آرای کاربران فراگرنتیکا هستند...

این رو هم در نظر داشته باشید که شاخه های دیگری هم هستند که رای گیری می شوند، مثل شاخه ی بهترین عطرهای نیش، بهترین عطرهای دارک، عطرهای دریایی، عطرهای جنگلی، حوصله سربر ترین عطرها، منفورترین عطرها و ...
04 دی 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : zero کامبیز سخی

عرق نعنا + کمی وانیل اگر له پارفوم رو دارید نیازی به خرید این عطر نخواهید داشت
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : zero سورنا مقدم

مشابه فلنکر قبلی ( له میل له پرفیوم ) هست با این اختلاف که در نت های ابتدایی الکسیر فرش تر هست نعنا خوب حس میشه پخش و ماندگاریش هم بهتر شده ولی من قبلیو بیشتر دوست دارم
25 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : zero Saeed Faramarzi

عثله لامصب عثثثل
12 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟