Lattafa Perfumes - Ishq Al Shuyukh Silver

لطافه عشق ال شیوخ سیلور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-147409
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-147409
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Ishq Al Shuyukh Silver - لطافه عشق ال شیوخ سیلور

محصولی شیک و جذاب که در سال 2022 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام لطافه به بازار عرضه شد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، فلفل ، آناناس ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب عنبر اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش
اسانس میانی فلفل ، آناناس
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب عنبر
نمره کاربران
Ishq Al Shuyukh Silver-لطافه عشق ال شیوخ سیلور
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
یکی از عطرهای خوب و خوشبوی برند لطافه با رایحه ای مرکباتی و تقریبا در طبع خنک معتدل که بیشتر مناسب تن‌پوش آقایان برای روزهای بهاری و اواخر شهریور و اوایل پاییز می‌باشد. شروعی از تلخی ترنج و لیمو اما در حالت ملایم که زننده نیست که خیلی سریع کمتر از ۲۰ ثانیه به روایحی نیمه شیرین نیمه تلخ تبدیل میشه که حس خوشایندی را تداعی می‌کند. رایحه ی این عطر خوشبو و عام پسند هست و حس امنیتی را برای اکثر شامه ها ایجاد می‌کند.
رایحه ای از مردان ملایم رفتار که در زندگی همیشه سعی کردند با مهربانی و خوش بینی رفتار کنند. رایحه ای از مردان خوش مشرب که هر بار تلفنی با معشوق خودشان صحبت می‌کنند، با حالت صورت خنده، واژه ی سلام را به معشوق خودشان هدیه می‌کنند. رایحه ای امن از مردانی امن که بانوی خانه با حس امن به این مرد زنگ می‌زند و بهش لیستی از خریدهای روزمره را اعلام می‌کند که این مرد امن، با شمردن لیست خرید با همان حالت خنده به بانوی خودش در پشت تلفن می‌گوید، عشقم هنوز از شرکت، مساعده نگرفتم ها.....
رایحه ای از مردان امن که با پای پیاده تمام اون خریدهای روزمره را در نایلون های مشکی تا مسیر خانه حمل می‌کنند و با اینکه تمام انگشتان دست‌هایشان بخاطر گرفتن نایلونها دچار بی حسی مقطعی شده است و کلی پول هم خرج کرده است فقط برای خرید چند کیلو سیفی جات و پودر رختشویی و صابون و شامپو، اما باز هم با حالت خنده زنگ درب خانه را می‌زند و با صورت خنده رو وارد منزل می‌شود که بانوی خانه در همان لحظه ی ورود این مرد امن، بلافاصله مرد را در آغوش می‌کشد و بوسه ای بر مرد هدیه می‌کند......
عطری با کیفیت شاداب در رایحه و خوش مشرب با ماندگاری یکبار دلتنگی مرد امن به بانوی خانه در سرکار (۱۲ ساعت) روی لباس و ۵ ساعت روی پوست با پراکنشی خوب در فاصله ی بوسه ی بانوی خانه بر مرد امن، در ظرف بسیار زیبا دارای برجستگی فلزی روی ظرف عطر در هاردباکس بسیار زیبا.
سپاس از همراهی بزرگواران......
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سعید zero
با سپاس از شما بابت توضیحات عالی و بی نقص، در صورت امکان لطفأ بفرمائید که شباهت به چه عطری و از چه برندی دارد.
25 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر شما کمال سپاس دارم. عطرهای برند لطافه اغلب از عطرهای غربی استناد شده اند اما با کمی تغییرات در هرم بویایی، سعی می‌کنند از برچسب کپی کار بودن در امان بمانند ولی از نظر من، برخی از عطرهاش با تغییر یکی دو نت از رایحه ی استناد شده ی غربی، کل هرم بویایی و دلپذیر بودن همان رایحه ی نسخه ی اصلی را به هم می‌زند و البته این موارد کم هستند و اغلب کارهای برند لطافه حتی با تغییر نت های بویایی رایحه ی اصلی هم دلپذیر هستند. این عطر هم واقعا رایحه ی دلپذیری داره اما حقیقتا نمیتونم تشخیص بدم بیشترین شباهت را به کدام عطر دارد. یه مورد دیگه در مورد برند لطافه این هست که این برند دارای پکیج بسیار زیبایی هست برای مثال من چندین عطر از این برند را خرید کرده ام که هم باتل و هم هاردباکس های واقعا باشکوهی دارند اما از نظر عملکرد پرفورمنس (ماندگاری و پراکنش) پایین تر از زیر مجموعه ی خودش یعنی میسون الحمبرا هست. چراکه الحمبرا رسماً مدعی است کپی کار است اما در حد اعلای کیفیت رایحه و پرفورمنس که خوب بخاطر قیمت گذاری مناسب نمی‌تواند مانند لطافه همچین باتل ها یا هاردباکسهای باشکوهی را برای عطرهاش تولید کند چراکه بایستی قیمتهاشو افزایش دهد. اما خود برند لطافه که از کپی کار بودن سعی می‌کند فرار کند با تغییر نت های رایحه ی اصلی و تولید کردن شیشه ها و هارد باکس های عجیب و زیبا، مجبور است تا از میزان کیفیت پرفورمنس عطرهایش به نسبت پرفورمنس میسون الحمبرا، بکاهد. اما این پرفورمنس کمتر برند لطافه نسبت به الحمبرا، آنقدری هم نیست که تمام محصولات برند لطافه را زیر سوال ببرد. برای هدیه خریدن بخصوص برای بانوان، به نظرم فوکوس کردن بر محصولات لطافه با این شیشه های خاص و هارد باکس های زیبا، گزینه ی شایسته تری نسبت به میسون الحمبرا هست. اما برای داشتن پرفورمنس بالاتر و دقیقا مانند پرفورمنس خود عطر اورجینال که ازش کپی شده، قطعا میسون الحمبرا یکه تاز تمامی کپی کارهای صنعت عطرسازی هست. به هر حال با توجه به قیمتهای معقول این محصولات نسبت به رایحه و پرفورمنس و شیشه ها و هارد باکسها، من فکر میکنم واقعا در این بازه ی زمانی حداقل در کشور ایران، گزینه های شایسته ای برای بودن در ویترین معطر هستند. انشاالله خریدی شایسته داشته باشین دوست عزیز. سپاس از همراهی شما و تمامی بزرگواران.....
25 خرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Shahrokh سعید
با سلام خدمت جناب آقای اسعدی بزرگوار و سپاس فراوان از توضیحات جامع و کامل در خصوص این عطر . در صورت امکان عطر آنارچ(آندرومدا) از الحمبرا را هم زحمت کشیده و معرفی بفرمایید. با سپاس
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند، متاسفانه اکثر کارهای تیزیانا ترنزی برای شامه ی من مورد پسند نیست بجز یکی دو مورد و این عطر نیز هم در کار اصلی و هم در کار کپی شده توسط الحمبرا برای شامه ی من مورد پسند نیست. یه رایحه ی گرم و شیرین گلی مانند داره که بنظرم نسبت به سایر عطرهای گلی در بستر شیرین که در آرشیوم دارم، این عطر حرفی برای گفتن نداره و نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. لطفا بصورت آنلاین و بدون تست، این عطر را خرید نکنید که به احتمال زیاد مورد پسندتان نخواهد بود و هزینه را از دست خواهید داد.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی......
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امین سعید سعید
سلام دوست ارجمند جناب آقاي اسعدی، سپاس از راهنمایی شما.
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
سلام و عرض ادب خدمت استاد ارجمند همیشه نوشته های شما و جناب سخی برام جالبه و همیشه دوست دارم چندین بار توصیفاتتون رو بخونم و لذت ببرم، من یه اشکالی تو کار برند لطافه (لطافه، الحمبرا و ارض الزعفران)دیدم شاید از نظر من این گزینه وجود داره خواستم راهنمایی بفرمایید اونم اینکه dna مشترک در عطرهاش استفاده میکنه مثلا در عطهای خنک و تقریبا معتدلش dna عطر اینوکتوس کاملا مشهوده، عطر حیاتی ارض الزعفران که کپی اینوکتوسه هیچی اما وقتی فخر لطافه و بلو سفایر ارض الزعفران تا حدودی ورسنسیا اورو الحمبرا رو بو میکنید همین dna که سر منشا اینوکتوس داره قابل تشخیصه حتی عطر الضرغام واین حس تکراری بودن رایحه رو به آدم میده، لطفا درموردش یه توضیح بدین، در ضمن ممنون میشم عطر فابولو اینتنس الحمبرا و فاکینگ فابیولس و دوتا عطر آوانت گارد آلفامونته با مارلی گالووی رو از نظر پخش و ماندگاری و قرابت مقایسه کنید. عذر خواهی بنده رو بخاطر اطاله کلام پذیرا باشید.
01 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی سارینا
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار از مهر و عنایت شما سپاسگزارم. در مورد موضوعی که مطرح فرمودید عارضم که من از برند ارض الزعفران شناخت کاملی ندارم اما در مورد برند لطافه همانطور که در نظرات قبلی خودم هم مطرح نمودم، لطافه با تغییر چند نت سعی دارد از گزند کپی کار بودن در امان بماند که با این کار یعنی استناد کردن به DNA عطرهای نامی غربی و تغییر چند الفبای ماهیت عطری آنها، یا رایحه ی دلپذیری را تولید می کند و یا رایحه ی تکراری و یا ناپسندی را حداقل برای شامه هایی که قبلا برای اون روایح غربی تجربه دارند تولید می کند. در خصوص مشابهت عطر لطافه فاخر به عطر اینوکتوس، برای شامه ی من آنچنان قابل تشخیص نیست شاید رگه های نزدیکی داشته باشند و حق با شما باشد. البته خودم هم برای عطرهای خنک حالا از هر برندی باشه زیاد مانور نمیدم و از نظر من بهترین های خنک مقرون به صرفه برای این بازه ی زمانی کشور شامل عطر میسون الحمبرا برونزیت (کپی شده از بولگاری تایگار، بسیار باکیفیت هم در رایحه و هم در پرفورمنس و پکیج)، عطر میسون الحمبرا ایمورتال (کپی شده از عطر لویی ویتون ال ایممنسیت، کیفیت اعلاء در رایحه و پرفورمنس)، عطر اجمل یوتوپیا 2 (بسیار شاداب و خاص و بسیار باکیفیت در رایحه و پرفورمنس)، عطر الحمبرا مگارا و آلفا مونته اوردوز (کپی شده از عطر اورتوپاریسی مگامار، کیفیت حرفه ای در رایحه و پرفورمنس).
عطر فابولو اینتنس از الحمبرا کپی شده از عطر تام فورد فابیولوس در کیفیت ماهیت عطری دقیقا مثل همان تام فورد هست با همان ماهیت پرفورمنس تام فورد که البته مابقی عطرهای کپی شده توسط الحمبرا از تام فوردها هم همان ماهیت رایحه و پرفورمنس تام فوردها را دارند. اما اگر شما روایح تند و تاریک را نمی پسندید بهتره سراغ این روایح نروید و صرفا بخاطر اینکه کپی شده از یه عطر گران قیمت است، نبایستی آن را انتخاب کنید برای خرید. برای شامه ی من بهترین های کپی شده از تام فورد توسط الحمبرا شامل: الحمبرا برایت پیچ، توسکانی لدر، وودی عودی هست و بهترین های الحمبرا استناد شده از تام فورد شامل: الحمبرا اکسکلوسیف تاباک، الحمبرا توباکو تاچ می باشد.
در خصوص عطر آوانت گارد از آلفا مونته من بهتون پیشنهاد میکنم سراغ آلفا مونته نروید چراکه تنها عطر کیفیت خوب این شرکت شامل آلفا مونته اوردوز و آلفا مونته سنتینال است. آلفا مونته قبلا کیفیت خوبی داشت بخصوص 1988 که بسیار مشابه عطر زرجوف آلکساندریا 2 بود اما به محض شناخته شدن نزد مشتریان، از مسیر باکیفیت خودش خارج شد و برای سود بیشتر، کیفیت قبلی را به فنا داد.
دوست ارجمندم در حال حاضر بهترین کپی کار واقعی هم از نظر کیفیت رایحه و میزان مشابهت به عطر اصلی و پرفورمنس و پکیج، من جز میسون الحمبرا برند دیگری را نمی توانم پیشنهاد بدم. دو روز قبل چهار مورد عطرهای جدید الحمبرا را خریداری کردم که کپی شده از عطرهای فاخر و گران قیمت بولگاری هستند، اصلا وقتی آنباکس کنید فقط با دیدن پکیج عطرها شگفت زده می شوید چه برسه عطرها را بونوازی و تنپوش کنید. بسیار باکیفیت هستند هم در رایحه ها و هم در پرفورمنس ها و باتل های بسیار زیبا هاردباکس های کیفیت اعلاء، اصلا باتل ها را آنقدر زیبا طراحی کردند که مجموعه ی چهارتایی این عطرها در کنار هم شبیه جواهرات زیر خاکی دیده می شوند.
برای فرموده ی شما نسبت به DNA مشترک عطرها، عطر الحمبرا سپتر آمازونیت که کپی شده از عطر بولگاری فالکار است، رایحه DNA مشترک با عطر لطافه مُسمم دارد اما یکی نیستند و فقط اشتراکی بین روایح تشخیص داده می شود که برای شامه ی من هم براحتی قابل تشخیص بود و به احتمال خیلی زیاد خود عطر لطافه مُسمم نیز از عطر بولگاری فالکار استناد کرده است اما الحمبرا سپتر آمازونیت خوشبوتر و راحت پوش تر از لطافه مُسمم است چراکه بطور واضح از بولگاری فالکار کپی کرده است نه استناد.....
و یا عطر الحمبرا سپتر برونزیت که خریدم نیز کپی شده از عطر بولگاری تایگار است و DNA بسیار مشترک با عطر لویی ویتون ال ایممنست دارد که در عطر الحمبرا ایمورتال هم براحتی قابل تشخیص است. فلذا اگر شما و یا سایر عزیزان قبلا عطر الحمبرا ایمورتال را خرید نداشتید من بهتون پیشنهاد میکنم که بجای این، عطر الحمبرا برونزیت را خریداری کنید که رایحه بسیار نزدیک به یکدیگر اما کمی خوشبوتر و در باتل بسیار زیبا و هاردباکس کیفیت اعلاء است که قیمت هر دو یعنی الحمبرا ایمورتال و الحمبرا سپتر برونزیت یکی هست.
لطفا در خصوص خریدهای عطرهای اماراتی بخصوص الحمبرا یا لطافه عجله نکنید و هر سوالی داشتین مطرح کنید تا اگر بلد بودم، با شما و سایر دوستان به اشتراک بگذارم. انشالله خریدهای شایسته و بهینه داشته باشین دوست گرامی.....

[EDITED] 1402/06/01 17:49
01 شهریور 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : امین  حمید رضایی
سلام و عرض ادب ممنونم جناب دکتر پاسخ شما بسیار جامع بود، درباره سپتر برونزایت من یه جا دیده بودم درباره ماندگاری پایین صحبت شده بود نظر حضرتعالی درباره پخش و ماندگاریش چی هست؟
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی
جناب دکتر عزیز با سلام…این عطرهای الحمبرا ک میفرمایین در چ قسمت دبی قابل تهیه هستن…
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند اگر ایران تشریف دارید نیازی نیست به دبی برید در همین ایران چندتا سایت محصولات الحمبرا و لطافه را فروش دارند.
بهترین ها برای شما....
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امین بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار از مهر و عنایت شما سپاسگزارم. دوست گرامی عطر الحمبرا سپتر برونزایت کپی شده از عطر بولگاری تایگار و بسیار مشابه عطر لویی ویتون ال ایممنسایت و الحمبرا ایمورتال می‌باشد. فلذا ماهیت رایحه و پرفورمنس دقیقا به مانند خود الحمبرا ایمورتال هست یعنی روی لباس حداقل یک روز ماندگار هست و روی پوست هم باتوجه به ماهیت طبع خنک رایحه و میزان درجه ی هوا در تابستان حدود ۴ ساعت خواهد بود که پراکنش در تابستان تا یک ساعت خوب و در ساعات بعدی تا زمان تبخیر شدن متوسط و قابل احساس هست اما در پاییز که هوا خنک تر هست تا ۶ ساعت هم ماندگار هست و پراکنش تا ۲ ساعت خوب و تا ساعات بعدی تا زمان تبخیر شدن، قابل احساس و راضی کننده است. لطفاً دقت فرمایید که این حجم از پکیج یک عطر اعم از زیبایی هر چه تمام باتل که به شکل جواهر دیده می‌شود دارای همچین رایحه‌ای هست که حس دوست داشتن این عطر را مضاعف می‌کند. اگر شما عطر الحمبرا ایمورتال را در آرشیو خودتان ندارید، من پیشنهاد می‌کنم همین عطر الحمبرا سپتر برونزایت را داشته باشین و لذت ببرین از رایحه و پکیج عطر.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امین بابک
سلام و احترام دارم خدمت استاد بزرگوار خیلی ممنون از توضیحات شما
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
عرض ادب و سلام خدمت جناب آقای دکتر بزرگوار پیشنهاد میکنم برند لطافه ادوپرفیوم ثروت تست کنید محشره من دست ریز ش استفاده کردم شیشه ۱۰۰ میل ۱۴۰۰واقعا محشره ثروت سیلور یا نقره ای لطافه شبیه پرفیوم دلچه گابانا ولی تیز تر و مرکباتی
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بابک آرش
با احترام و عرض ادب
بله دوست فرهیخته عطر ثروت سیلور از برند لطافه را در آرشیوم دارم و رایحه لذت بخش هست برام. سپاس از همراهی و عنایت شما دوست گرامی.....
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک nazanin
جناب دکتر درباره خود عطر بولگاری تایگار چه نظری دارین…بنده دبی هستم و در ایران هم جنوب کشور سکونت دارم…با توجه به هوای گرم و مرطوب پر پخش ترین عطری ک پیشنهاد میدین یا میشناسین رو معرفی میکنین…با تشکر
03 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند در خصوص عطر بولگاری تایگار عارضم که یکی از خوش شامه ترین عطرهای طبع خنک معتدل جهان هست که ژنتیک بسیار مشترک با عطر لویی ویتون ال ایممنسایت دارد. اما براساس ماهیت خنک این عطر، نبایستی انتظار قدرت پراکنش عطرهای ماهیت گرم را داشته باشیم چراکه دمای هوا در فصل گرم تابستان باعث تبخیر گستره ی عطرها میشود و در زمستان بخاطر دمای پایین، زمان بیشتری برای تبخیر عطرها لازم است. فلذا شما برای تمامی عطرهای ماهیت خنک که مناسب فصل گرم تابستان هستند، نبایستی انتظار پراکنش بسیار قدرتمندی از هیچ عطری داشته باشین. اگر هزینه براتون میسر هست من براتون عطرهای: بودیسیا دِ ویکتریوس هِروئین، بودیسیا د ویکتوریوس لویش، بودیسیا د ویکتوریوس یور مجستی، بودیسیا د ویکتوریوس کینگ آف د ورد، بودیسیا د ویکتوریوس استرلینگ، بودیسیا د ویکتوریوس پیور نارکوتیک، بودیسیا د ویکتوریوس بک توو پارادایس، بودیسیا د ویکتوریوس اِمپایر، بودیسیا د ویکتوریوس کانسورت، بودیسیا د ویکتوریوس دومینانت، بودیسیا د ویکتوریوس آکوا سفیر، بودیسیا د ویکتوریوس انگوییش، بودیسیا د ویکتوریوس فورتیتیود، بودیسیا د ویکتوریوس آل وود، بودیسیا د ویکتوریوس توررو، بودیسیا د ویکتوریوس ساورین، بودیسیا د ویکتوریوس نفاریوس، بودیسیا د ویکتوریوس امپاورد، بودیسیا د ویکتوریوس رز سفیر، بودیسیا د ویکتوریوس رفرشینگ، بودیسیا د ویکتوریوس پاورفول، بودیسیا د ویکتوریوس مگنیفیسنت، بودیسیا د ویکتوریوس گلدن اریز، بودیسیا د ویکتوریوس والیانت، بودیسیا د ویکتوریوس آزراک، بودیسیا د ویکتوریوس هانومن، بودیسیا د ویکتوریوس بودیسیا گلوریوس، رویال کراون رِین، کلایو کریستین تایملِس، کلایو کریستین کانتمپوراری، کلایو کریتسین 1872 مردانه، کلایو کریستین ویژن دریم سایکدلیک، ژان پووری رکیوم اف لاست مموریز، را پیشنهاد میکنم.
دوست گرامی لطفا در خصوص عطرهای برند اعیان بودیسیا که مطرح کردم بیشتر تمرکز داشته باشید تا شایسته ترین ها را برای شخصیت ژنتیکی خودتان انتخاب کنید.
سپاس از همراهی شما و بهترین ها برای شما....
03 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin Mahmood.R
درود بر شما دوست عزیز فکر میکنم این عطر شبیه شنل الور هوم از چند تا فروشنده پرسیدم همین نظر داشتن بفرمایید در خصوص پخش و ماندگاری این عطر چطوره ؟
03 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک Sam Irani
درود
به قدری زیبا و شیوا در خصوص عطر ها صحبت میکنید آدم برای خوندن کامنت هاتون هم به اندازه بوییدن عطر ها مشتاق میشه.
انقدر از خوبی برند لطافه و الحمبرا گفتید که نسبت بهشون سخت کنجکاو شدم.
تو سایت فراگرانتیکا در موردشون خوندم . تقریبا در همه عطرهایی که از این برند دیدم نمرات بسیار بالا و نظرات بسیار مساعد بود . و ارزششون نسبت به قیمتشون بسیار بالا ارزیابی شده بود .
هیجان زده ام که یکی دو عطر الحمبرا رو تست کنم اما متاسفانه عطر افشان عزیز که تنها سایتی هست که تا به حال ازش خرید کردم و بهش اعتماد دارم از این برند هیچی موجودی نداره. امکانش هست سایتی معتبر رو برای خرید این مارک بهم معرفی کنید؟


03 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahmood.R بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. بله واقعا برند لطافه و زیر مجموعه ی آن یعنی میسون الحمبرا محصولات مرغوب و جذابی را ارائه می‌دهند. اگر اولین بار هست که از برند الحمبرا می‌خواهید خرید کنید من بهتون پیشنهاد میدم عطر الحمبرا سپتر برونزایت، الحمبرا ترا و الحمبرا تاکس را خرید کنید تا کیفیت مرغوب الحمبرا هم در رایحه، هم در پرفورمنس و هم در باتل و هارد باکس برای شما سنجیده شود تا مابقی کارهای این برند را دقیق تر انتخاب کنید. در خصوص عطرهای لطافه اولین خرید رو برای شما عطر اترنال عود و خمره را پیشنهاد می‌کنم. من شخصاً بیشتر الحمبرا مورد پسندم هست و تنوع زیادی از برند الحمبرا در ویترین معطرم حاضرند.
حیف که سایت وزین عطرافشان این برندها را موجود ندارن در حالیکه سایت های قابل اطمینان دیگری در خود تهران مثل ل.ی.ل.ی.و.م هم اکنون اغلب عطرهای این برند را برای فروش عرضه کردند و همچنین سایت هایی مثل و.ن.ت.ی.ن.و، ک.ا.ل.ا.ب.ی.ک.ا.ل.ا و سایر سایتهای کشور.
انشالله خریدی شایسته داشته باشین دوست ارجمند و بهترین ها را برای شما آرزومندم....
03 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امین nazanin
سلام دوست عزیز بزرگوار من باورمیکنید هنوز بلو شنل تست نکردم میانه خوبی با عطرهای خنک ندارم وقیمت هم نشده است کنم ولی گفتم شبیه دلچه گابانا کینگ یه شباهت‌هایی احساس کردم گفتم شبیه ؟؟؟ولی پخش وموندگاری عالیه پیشنهاد میکنم تست بکنید البته عطر سلیقه ای خود جنابعالی میدونین رایحه خنک و مرکباتی داره و بنظر من چونرایحه مرکبات توی عطرهای خنک باعث میشه پخش وموندگاری خوب بشه نسبت به رایحه خنک وابزی ؟؟با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما دوست گرامی
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی سید رضا عابدینی
تشکر بابت نظرتون جناب sam .تندرست باشید .
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم شرکت fa paris از زیر مجموعه شرکت فرگرانس ورد که ظاهرا تولیدات لوکس این شرکت رو انجام میده عطر vie ciel رو که کپی بولگاری تیگار هست تولید کرده و تو یوتیوب خیلی روش تاکید داشتن که نزدیکترین کپی هست آیا تست داشتین؟ نظرتون رو لطفا بفرمایین ممنون از شما
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی از همراهی و همدلی شما کمال سپاس دارم. دوست فرهیخته بله FA پاریس کیفیت مرغوبی داره اما من بیشتر الحمبرا مورد پسندم هست که کیفیت مرغوب تری برای آنهایی که بیشتر مورد پسندم هستند نسبت به FA پاریس داره. فلذا تبلیغات یوتیوب را اهمیت ندین.
بهترین ها برای شما دوست گرامی....
05 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin رضا یگانه
سلام عرض احترام خدمت جناب دکتر اسعدی آیا این عشق الشیوخ شباهتهایی به کرید اونتوس هم داره؟ بین نقره ای و طلایی کدوم بیشتر مورد پسند شماست؟
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار عطر لطافه عشق الشیوخ نقره‌ای برای شامه ی من شباهتی به عطر کرید اونتوس ندارد و از نظر من تقریباً مشابه عطر سوسپیرو اکسنتو هست. من هر دو عطر عشق الشیوخ نقره‌ای و طلایی را دوست دارم و نقره‌ای بنظرم در طبع معتدل هست مناسب چهار فصل و طلایی در طبع گرم هست مناسب فصول سرد. اما عشق الشیوخ نقره‌ای کمی بیشتر از طلایی برای من مورد پسند هست.
با آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما دوست گرامی....
07 آذر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran مهدی کنعانی
سلام جناب دکتر ممنون از توضیحاتتون
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟