Memo Paris - Italian Leather

ممو پاریس ایتالین لدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41728
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ممو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-41728
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 220
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,940,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    36
  • نمی پسندم
    14
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 129
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Memo Paris Italian Leather - ممو پاریس ایتالین لدر

نخستین بار در سال 2013 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، چرم ، برگ گوجه فرنگی ، صمغ گالبانیوم، لابدانیوم، سالویا اسکلاریا، برگ گوجه فرنگی ، پونه کوهی ، لوبان ، مشک ، وانیل ، چوب صندل سفید ، چرم ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، بلسان کلمبیایی اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ممو
عطار الیونر مسنت
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، چرم ، برگ گوجه فرنگی
اسانس میانی صمغ گالبانیوم، لابدانیوم، سالویا اسکلاریا، برگ گوجه فرنگی ، پونه کوهی
اسانس پایه لوبان ، مشک ، وانیل ، چوب صندل سفید ، چرم ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، بلسان کلمبیایی
نمره کاربران
Italian Leather-ممو پاریس ایتالین لدر
رایحه
8.5
31 رای
ماندگاری
8.4
31 رای
پخش بو
7.9
31 رای
طراحی شیشه
8.4
31 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ممو
عطرگرام
نظرات کاربران (31 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ali
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
اینکارو از روی دکانتی که چندماه قبل از سایت ت... تهیه کرده بودم تست کردم، رایحه اش را واقعا پسندیدم ولی اگه بخوام از این برند عطری بخرم بی تردید موروکن لدر را انتخاب میکنم.
ایتالین لدر شروعی تلخ ، آروماتیک و سبز از ترکیب چرم و رایحۀ خاک گرفته برگ گوجه فرنگی داره که تمی نرم و شیرین از رایحه پودری وانیل احاطه شون کرده .
تضاده تلخی و شیرینی در ایتالین لدر حسابی شامه را به چالش میکشه که در این تضاد تلخی بر شیرینی چیره میشه.
توی بطن این فضای چرمی و اروماتیک، تمی رزینی بالزامیکی از نت های صمغی و تلخی گالبانیوم رو حس میکنم که در این فضا ، لابدانوم و بنزوئین بخاطره ماهیتی که دارند عمق چرم و وانیل را بیشتر میکنند و همچنین ترکیب این صمغ ها با لابدانوم توهمی از رایحۀ گرم و نوازشگره کهربا با پس زمینه اسموکی را به تصویر میکشه .
تقریبا بعداز یکساعت، نت های آروماتیک کمرنگ میشن و با اضافه شدن اندکی صندل وود و مشک به ترکیب، یه تم چوبی و پودری خفیف درکناره چرم ، صمغ ها و وانیل به مشام میرسه که فضارو کنترل و به انتها میبره، تا زمان محو شدن تغییری دیگه ای حس نکردم.
تراکم صمغ های رزینی بالزامیکی و نت های آروماتیک در بطن کار، اجازه مانور دادن بیش از حد به چرم را نمیدن و در اینکار با چرمی متفاوت و شامه نواز روبرو هستیم که برای طرفداران این گروه بویایی گنج بحساب میاد.

(رایحه برگ گوجه کاملامحسوسِ ، یه بوی خاص داره انگارکناره بوستان گوجه ازقبل آتیش هیزم روشن کردن و دود حاصل از اتش اومده و با رایحه سبز و خاک گرفتۀ برگ گوجه ادغام و تصویری غبارآلود از بوستان گوجه در گرگ و میش غروب آفتاب را تداعی میکنه).
15 تیر 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Mehdi alyari
سلام علی آقا
از توصیفات و ریز بینی شما در نظرات اخیرتون بسیار لذت بردم. این عطر رو هم فوق العاده توصیف کردید.
فقط در مورد موروکن لدر یه پیشنهاد میتونم بدم؟ چون بنده در دو سه بار تست اول خیلی هیجان زده شدم اما در نهایت متوجه شدم رایحه این عطر در دراز مدت خسته کننده و یکنواخت میشه.
یک مورد با حال هوای مشابه اما لوکس تر ، بالانس تر ، بازخورد آورتر رو بهتون پیشنهاد میدم اگر تست نکردید واقعا عالیه ازش غافل نشید اونم بریتیش لدر از لاین سیگنچر دانهیل هستش.
این عطر ویران کننده اس علی جان! قیمتش هم تقریبا یک و نیم الی دو تومن از موروکن لدر کمتر هستش.
اگر هم تست کردید دوس دارم نظرتون رو در موردش بدونم.
مخلصیم.
16 تیر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : MAHMOUD رضا یگانه
درود حسین عزیز،خواهش میکنم بزرگوار درمحضر دوستان محترم درس پس میدیم .
تشکر از پیشنهادتون ، از این لاین سمپل ایندین صندل وود را تست داشتم و نسبت به قیمتش بسیار خوش ساخت و عالیه و دانهیل را باید با همچین کارایی شناخت ،اتفاقا یه جایی دیدم سری کامل سمپل های چهار عددی این لاین رو یکجا داره با یه قیمت خیلی مناسب عرضه میکنه و همین روزا سفارشش میدم.
16 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : MAHMOUD امیر

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بعد از تست ۳ میل این کار تو ۲ ماه گذشته کاملا مطمئنم هیچ کاری مشابهی نمیتونه این کیفیت بینظیر رو بهم بده البته چند کار دیگه این برند هم که تست داشتم هم در اوج کیفیت بودن . حتی اگه خوشتون نیاد از این برند باز هم به این کیفیت بالاش احترام میزارید . واقعا انتخاب بین ایتالین و ایریش لدر کار بسیار سختی هست .
08 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Rezvani مهدی پیران
با سلام خدمت دوستان عزیز و همچنین ss عزیز
ایتالین لدر نسبت به ایریش به مراتب رایحه مرتب تر جا افتاده تر و دارای عمق بیشتریه از لحاظ تاثیرش روی شامه دیگران و بسیار اروماتیک و عالی هست
25 شهریور 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHMOUD فاطمه فیضی

سلام .رایحه بیشتر به ایتالین لدر شبیه هست یعنی همون شیرینی نت وانیل ایتالین لدر رو داره که سابورسیو نداره.از طرفی دوز نت دودیش نسبت به سابورسیوکمتره. قیمتش یک دهم ایتالین لدر هست و پرفورمنس و کیفیت خیلی خوبی هم داره.
28 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه حکایت دوست

دوستانی که این کار رو دوست دارن ولی نمیخوان اینقد هزینه کنن از برند جی پارلیس مدل بویس دایریس رو دریابن با قیمت یک دهم و کیفیت و پرفورمنس عالی
28 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سید رضا عابدینی رضا عطردوست
سلام جناب سرافرازی عزیز، این بویس دایریس شباهتی به
برکورت سابورسیو هم داره، یعنی ارزش خریدش از سابورسیو هم بیشتره؟
28 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
ممو پاریس ایتالین لدر.
یه عطر هربال_بالزامیک_چرمی در بستری از امبر.
اپنینگ کار یه رایحه سبز و هربال هست که ظاهرا ترکیب نت های برگ گوجه فرنگی و گالبانوم هست . اما من چندان متوجه رایحه برگ گوجه فرنگی نمیشم ولی گالبانوم رو میشه حس کرد. این رایحه تا حدی ممو ایریش لدر رو به یاد میاره.
کمی بعد این رایحه کمرنگ میشه و روایح بالزامیک و اسپایسی شیرین(بنزویین و تولو بالزام و اوپوپوناکس) ظهور میکنن و چرم هم لحظه به لحظه پررنگ تر میشه.
چرم اینجا در کنار امبر تمی داغ داره و ترکیبش با اپوپوناکس اشاره کوچیکی به اینترلود داره.
و بالاخره روایح چوبی این ترکیب رو کامل میکنن و ترکیب روایح هربال_چرمی_ صمغی و چوبی در بستر امبر یه رایحه واقعا زیبا رو ایجاد میکنن که کمی هم تم تریاکی داره و به برکورت سابورسیو هم شباهت زیادی داره.( برکورت به این کار شبیه هست)
تغییر نت ها خیلی جالب انجام میشه و بر خلاف سابورسیو که نمیشد تحلیلش کرد این کار شفافیت خوبی داره.
پرفورمنس کار خوبه و مناسب فصل سرده اما بیشتر مردونه ست به نظرم.البته من قسمت نهایی کار رو خیلی میپسندم که شباهت زیادی به سابورسیو داره و با توجه به قیمت سابورسیو رو ترجیح میدم.
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mehdi alyari سعید ون ورنبرگ

درود بر دوستان عطرباز.
من این عطر رو چندین بار تست کردم و به نظرم عالیه. فقط یه مشکل کوچولو داره و اونم قیمت ده ملیونیشه.
نکته جالب اینکه به جز چند دقیقه اول در ادامه کاملا مشابه برکورت سابورسیو هست که البته سال لانچش قبل از سابورسیوه. اما دوستانی که به این کار علاقه دارن و نمیتونن اینقد هزینه کنن کاملا میتونن سابورسیو رو جایگزین کنن.
26 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سوشیانت حکایت دوست
محمد عزیز ۷۵ میل کار های این برند در حدود ۵ میلیون تومان در فروشگاه های معتبر موجود هست . و چون کاری شیک و رسمی هست همون ۷۵ میل هم کافیه و ارزش خرید بالایی داره
27 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی

درود
ایتالین لدر
شاهکارِ وانیل و چرم
با شروع عطر کمی یاد او ساواژ عزیز میفتم و میشه گفت هم سبکِ اون عطرِ.
در ادامه هم آغوشیِ وانیل و چرم شروع میشه با کیفیتی فوق العاده بالا و هرچه به پایان میرسه وانیل برجسته تر میشه.
یک عطرِ یونیسکسِ عالی. البته به نظرم مبتکر نیست.


یک نکته ی دیگه اینکه متاسفانه فیک محصولاتِ ممو در بازار خیلی زیاد شده. دوستان در خرید خیلی مواظب باشید.
بدرود
25 دی 1399 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Mehdi alyari فاطمه فیضی
درود پارسی جان گل
متاسفانه فیک ها خیلی زیاد شدند . من اغلب برندهای مطرح رو فیکشون دیدم . چه قیمت هایی که برخی میذارن واسه برخی فیک ها . چون ممو هست و یا چون جو مالن یا کیلیان هست به قیمت فضایی میفروشن . آسیبی که فیک ها به ما میزنند واقعا مسئله جدی ای هست که حتی برخی عطربازها هم انکار میکنند ! کسی اگر نمیتونه واسه آمواج یا کرید هزینه کنه چرا باید بره تستر فیکشون رو بخره صرفا جهت شباهت رایحه؟ چه سردردها و آسیب های تنفسی و پوستی که در دراز مدت به شخص وارد میشه . توی هر رنج قیمتی حتی ۵۰۰ تومن هم عطر خوب هست که هم بازخورد بیاره هم پخش داشته باشه هم مشکلی برای سلامتی نداشته باشه ‌. اوایل قصد داشتم تا اطلاع رسانی زیادی کنیم در همه جا که مردم اصل و فیک رو بشناسن ولی از جهتی فکر کردم هیچجوره نمیشه جلوشو گرفت . کاری نداره برای یه شرکت ایجاد تغییرات جزئی . کما که خیلیا پر میشن و بحثشون جداست. بارها بابت مارلیا بابت تسترای آمواج گفتیم ولی بازم دارم در برخی کانالها و پیج های اینستا که توسط افراد عطرباز که ادعاشونم میشه مدیریت میشه تستر آمواج آگهی میکنند با همون درب شکیل و خنجریش . تستر امواج دربش استوانه ایه ولی نمیخوان حتی یه عده افراد عطرباز بپذیرن .یا مثلا تستری از کیلیان مثل بلک فانتوم چرا باید ۳ تومن باشه؟ فقط برای جواب اشاره میکنند که نگران نباشید فیک نداره هنوز ولی اینها همگی کذب هست . حتی محصولات جدید سال فیکشون زودتر از خودشون در کشور ما وارد میشه . گاها دست ریز میشن و گاها فروش میرن . اینجاست که اولا میشه قدر مجموعه های درست و ارزشمند رو از جمله عطرافشان دونست و دوما میشه با کمی تفکر فرق بین نیت افراد و دانششون رو دونست . شاید از دور خیلی مهم به نظر نرسه این کامنت من ولی یک عطربازی که واسه پولش زحمت کشیده باشه خوب متوجه فرق بین نیت افراد میشه . بارها بهترین راهنمایی ها چه در ابتدای مسیر عطربازیم چه همین الان و چه در آینده از برخی افراد درست کار گرفتم مثل مدیریت همین عطرافشان . یا برخی کاربران همین سایت که از حرف هاشون کامل الان متوجه میشم نیت و دانششون در چه حدی هست . و همینطور برعکسش هم هرچی میگذره بیشتر متوجه میشم که چه افرادی با احترام صرفا از روی رفاه و تست یه سری عطر نظر دادند و من حتی بارها با تکیه به نظرشون پشیمون شدم .
25 دی 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بابک نوجوان سعید ون ورنبرگ
سلام؛سایت هایی مدعی فروش تستر شرکت لوزی هستن با رایحه مشابه اورجینال و صدالبته قیمت بسیار پایین تر؛ایا این تستر ها هم برای سلامتی مضرن؟کما اینکه مجوز واردات و فروش داشته باشن
27 دی 1399 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز ، اسم های متنوعی میذارن واسه کالاهای فیکشون . تسترهای لوزی ، تسترهای سوییسی ، تستر انباکس ، تستر اماراتی و...
همگی فیک هستند و به هیچ عنوان خریداری نکنید و برای سلامتی شما مضرند . اگر قصد خرید عطری دارید با هر بودجه ای دارید بگید عطر مناسب توی همون رنج هست با بازخورد و پخش خوب
27 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد نجفی complihanicated
درود بر شما
درباره مبحث سلامتی خیلی با احتیاط باید رفتار کرد.من به شخصه حتی شرکتهایِ ترک و اماراتی رو هم قبول ندارم هرچند که ادعا میشه شرکتهایی مثل امپر و اکو و ... استانداردهارو رعایت میکنند اما خیلی باید با ملاحظه رفتار کرد. در همین سایت نظرات اساتید رو که مطالعه کردم همگی مخالف بودند با استفاده ی اسانس ها . حالا نمیدونم که شرکتهایی مثل یوزی و ژیوودان و آرجویل استانداردهایِ حفظ سلامت رو رعایت میکنند یا نه.
یک نکته ی دیگه اینکه با فرض موید بودن شرکتهایِ مذکور شما میتونید به اسانس فروشی ها اعتماد کنید که اجناسشون از همون شرکتها هستند؟امروزه ده ها شرکتِ اسانس سازی در خاورمیانه و همچنین دیگر نقاط دنیا مشغول به تولید این اسانس ها هستند و جالبتر اینکه ما در این بازار مکاره فقط اسم شرکتهایِ بزرگ رو میشنویم.
آیا واقعا ، ما با این وضعِ اقتصادی آشفته و قدرت خریدِ بسیار پایین مردم ، باید باور کنیم هنوز اسانس های شرکت های معروفی مثل ژیوودان و یوزی در بازار با اندک تغییرقیمتی نسبت به قبل به فروش میرسه.
بنده به واسطه ی شغلم ، گهگاه از ناصرخسرو گذر میکنم و از حال و روز اسانس فروشی هایی که روز به روز در حالِ افزایش هستند و هرروز هم نسبت به روز قبل بیکارتر آگاهم.

یک نکته ی دیگه غیر از بحث سلامتی، اینکه ادعا میشه میتونن عطرهایِ محبوب رو بدون تفاوت کپی کنند با همون کیفیت با قیمتِ خیلی کمتر.
عجیب نیست؟
شما اینو بدونید که اگر شرکتهای بزرگ هم بخوان کارهایِ همدیگرو کپی کنند نمی تونن بدون تفاوت رایحه اینکارو انجام بدهند چه برسه به شرکتهایِ سطح پایینتر‌‌.
فرض کنید تام فورد بخواد ایتالین لدر از ممو رو کپی کنه. شاید یک کار با کیفیت از کار در بیاد . ولی یک کار با کیفیتِ با تفاوت ، ولو تفاوت کم.
البته اطلاعات کمی درباره ی موفقیت ژیوودان در همکاری با کمپانی های بزرگ شنیدم.
پیروز باشید
27 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی complihanicated
درود بر شما،سپاسگزارم
21 تیر 1400 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود بر عزیزان
زمستان پارسال دستریز این عطر را تهیه کردم و نظرم را هم درج کردم. با اینکه آنقدر که نوشتم تحت تاثیر قرار گرفتم اما هر جوری به درآمدم نگاه میکردم خریدش برایم دشوار به نظر میرسید. درنهایت با ترس این مسئله که هر روز قیمتش رشد میکرد توانستم 75 میل ازش بخرم. 200 میلش به صرفه تر بود اما از آنجایی که شهر اهواز زمستان کوتاهی دارد همین مقدار هم سالیان سال برایم خواهد ماند و بعد از گرلن ل اینستنت بی وفا که مرا در غم جداییش تنها گذاشت ، سالها امضای زمستانی و رسمی من خواهد بود. رایحه به اندازه ای منحصر به فرد است که بقول دوست عزیزم باید پنج میل از این عطر را روی سقف مازراتی اسپری کنید تا دست نیافتنی تر به نظر برسید. هرچقدر از شیک بودن و کلاس این عطر بگم کم هستش. چرمی گس کمی شیرین ( خیلی لطیف) ، کمی زبر . بسیار بازخورد آور ( حتی بیشتر از گرلن ل اینستنت!!!!). نمراتم به شرح زیر است :
رایحه : 10/10 ( به سلیقه من)
پخش : 9/10 ( در حد تاباکو وانیل تام فورد شاید کمی ملایم تر به دلیل تفاوت رایحه)
ماندگاری : 9/10 (بسیار بسیار ماندگار با تغییر نت ها از گرم و شیرین به گرم و زبر...و دلچسب)
طراحی شیشه : 6/10 ( واقعا طراحی شیشه در حد قیمتشون نیست و دوسشون ندارم ولی بسته بندی بسیار معرکه ای داره)
ارزش خرید : ؟ ... ( از جیبتون بپرسید)

امیدوارم پاییز خوبی داشته باشید دوستان عزیزم.
22 مهر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سعید ون ورنبرگ
سلام
گرلن ال اينستنت درسته توقف تولید شده ولی به راحتی پیدا میشه. حتا دور مشکی. نگران نباشید...
22 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hossein Mdz
بعضی عطرارو اصلا نمیشه درباره شون حرفی زد فقط باید پوشید و لذت برد این برند فاخر که آفریکن و آیریش رو ازش دارم به همراه آمواج ممویر زبان از تعریفشون قاصره... مبارکه دوست عزیز مطمئن باش ارزش پولی که دادیو داره...
22 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی محمدمهدی فیاضی
سلام
ایمان عزیز بله اما با قیمتی که شاید فاصله چندانی با همین عطر بالا نداشته باشد. و بالاخره همین موضوع هم ریسک خرید و مدت زمان نگهداری و عدم اطمینان از اینکه دوباره میشه گیرش اورد یا نه رو به وجود میاره.
حامد بزرگوار ممنونم ازتون . دو کار دیگه ای که فرمودین سمپل تهیه کردم و بسیار بسیار خوشم اومد. گویا مثل برند گرلن قراره ارادت خاصی هم به ممو پیدا کنم.
24 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی حامد
یکی از معدود کمپانی هاییه که تقریبا همه ی کاراش در سطح بالایین... لااقل ۴ تا کاری که من تست داشتم اینجوری بوده... روزی که میخواستم از بین اون ۴ تا انتخاب کنم واقعا اذیت شدم یکی از یکی بهترن...
24 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محمدمهدی فیاضی

سلام به مدیر و دوستان محترم آیا این عطر جانشین شایسته با قیمت پایین تر داره . مرسی از پاسختون
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود دوست عزیز.
کارای این برند مشابه بوی کمی دارند اگرم باشن خیلی کیفیت عطر اصلی رو ندارند . از کارای ممو من یه مورد مشابه بوی نزدیک به ایریش لدر رو تست داشتم و اونمن روبرتو ویزاری اینتنسو هست. در مورد ایتالین لدر تو فرگرنتیکا به کار rome از الکساندرا اشاره شده بود ولی بنده تست نداشتم و از صحتش اطمینان ندارم.
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : پارسی mohammad-mdn
سلام
دوست عزیز آخه حیف نیس دنبال مشابه برای ممو میگردی؟ قیمتش بنظرم با توجه به حجمش اصلا بالا نیست. استفاده کن لذتشو ببر البته الان نه زمستون.
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی پارسی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
تستی که بر این کار داشتم،رایحه و نت ابتدایی و میانی بسیار زیبایی داره ،ولی در نت انتهایی من فقط حضور وانیل و کمی چرم رو حس کردم و به نظرم خیلی ساده اومد،آیا دوستان نظر دیگه ای دارن؟خوشحال میشم رویو بفرمایید،با سپاس فراوان
09 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟