Memo Paris - African Leather

ممو پاریس آفریکن لدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41725
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ممو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-41725
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    51
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    29
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    6
  • رسمی
    23
تعداد رای های ثبت شده : 178
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Memo Paris African Leather - ممو پاریس آفریکن لدر عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2015 به بازار عرضه شده است .

ممو پاریس آفریکن لدر در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، مشک ، نعناع هندی ، خس خس ، شمعدانی ، چرم ، هل ، عود، زعفران ، زیره سبز می باشد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ممو
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، نعناع هندی ، خس خس ، شمعدانی ، چرم ، هل ، عود، زعفران ، زیره سبز
نمره کاربران
African Leather-ممو پاریس آفریکن لدر
رایحه
8.7
56 رای
ماندگاری
8.4
56 رای
پخش بو
8.1
56 رای
طراحی شیشه
8
56 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ممو
عطرگرام
نظرات کاربران (45 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
هر وقت من این عطرو میبینم یاد مرحوم پدربزرگم می‌افتم و تا الان ۶ شیشه از این عطر خریدم و آخریشم فکر نمیکنم تا آخر امسال دوام بیاره، من پدربزرگمو هیچگاه ندیدمش و فقط از توصیفات پدر و خانواده پدری میشناسم، پدر بزرگ من یکی از خان های شهر میانه بود، در جوانی برای تحصیلات به فرنگ( فرانسه) فرستاده شد و اونجا عاشق به دختر سیاه پوست آفریقایی شد! ظاهراً اون دختر خیلی به سنتهای خانوادگی پایبند بود و به پدربزرگم گفته بود شرط ازدواج با من اینه که بیایی به قبیله من و با اقوام من بری شکار، اگر بتونی دوتا شیر یا پلنگ شکار کنی میتونی با من ازدواج کنی، پدر بزرگ عاشق پیشه من، عزمشو جزم می‌کنه و در تابستان که دانشگاه تعطیل بود به همراه اون دختر میرن به تانزانیا و قبیله اون دختر. خلاصه روز شکار میرسه و بعد از تشریفات مخصوص شکار، پدر بزرگم به همراه چندتا از مردان قبیله عازم شکار میشن، پدر بزرگم علاوه بر اینکه انسان بسیار گشاده دست و بخشنده بود، ظاهراً تیرانداز خوبی بود جوری که بهش میگفتن رابین هود ایران، اونا مدت ۱۵ شبانه روز از قبیله دور میشن و آخر سر پدر بزرگ من موفق به شکار ۲ قلاده پلنگ و ۱ دونه شیر میشه و به وصالش میرسه،( سرنوشت ازدواج پدربزرگ و اون دختر آفریقایی خیلی غم انگیز هستش، بعدا اگر عمری موند تعریف میکنم) پوست اون دوقلاده پلنگ و ۱ قلاده شیر تا همین چند سال پیش در منزل عموی بزرگم بود اما بعد از اینکه به رحمت خدا رفت مشخص نشد اون پوستها چه بلایی سرشون اومد، یادش بخیر هر وقت می‌رفتیم خونه عموم،از اونجایی که منو خیلی دوست داشت شبها اجازه میداد بجای پتو، یکی از اون پوستهای پلنگ را روی خودم بکشم، عجب بوی عجیبی داشت، برای همین هست که ها وقت به شیشه این عطر نگاه میکنم و می‌پوشم خاطرات پدربزرگ، خانه عمو و اون پوست پلنگ برام زنده میشه.(خدا رفتگان همه رو بیامرزه)
24 آذر 1400 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : zero Mada_London
روح پدر بزرگتون شاد. برای اون دو تا پلنگ و شیر ناراحت شدم. و همچنین برای اینکه سرنوشت ازدواج پدربزرگتون با اون خانم غم‌انگیز بوده.
24 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علی سورنا مقدم

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
اگه ده بار دیگه راجع به این عطر نظر بدم البته من مبتدی هستم و بجای اطلاعات با دلم نظر میدم و بازم تعریف و تمجید از این عطر کمه ..واقعا امروز که پوشیدم حس کردم چرا اسمش رو گذاشتن آفریکن لدر یاد یکی از فیلمای ایندیاناجونز افتادم که یه خانم خیلی انگلیش و با کلاس مجبور بود فیل سواری کنه و بوی فیل آزارش میداد و هی عطر رو کله فیل میریخت ..من با پوشیدن این عطر حس کردم بوی چرم که از حیوانات آفریقایی متصاعد میشه اگر خوشبو باشن چه بویی هستن ..البته ممکنه کسی بگه اون فیلم مربوط به هندوستانه نه آفریقا اما فیل های همه جا فک کنم بوشون مثل هم باشه بوی چرم انیمالیک ..این عطر واقعا حس طبیعت بکر و وحشی آفریقا رو میده کافیه چشمات رو ببندی و این عطر رو بعد از اینکه وارد نوت پایه شد از روی پوستت بو کنی البته بازم میگم من مبتدی هستم اما بنظرم این عطر خطی میاد و زیاد نوتهاش متفاوت نیستن و از اول تا آخر حس ثابتی که خیلی هم عالیه داشته باشه
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : zero رضا یگانه

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام امروز سمپل ممو آفریکن لدر بدستم رسید توضیح اینکه من خیلی به عطر علاقه مندم و درصد بالایی از درامدم صرف خرید عطر میشه اما همیشه عطر های متوسط رو خریداری میکردم تا اینکه با سایت عطرافشان آشنا شدم و نظرات چندتا از دوستان مثل آقای دهقان و آقا عیل و بقیه دوستان رو راجع به این مساله خوندم اول از همه باید واقعا از همه دوستان سپاسگذاری کنم بابت اینهمه تبحر و زیبایی در کامنتهاشون وامروز که سمپل این ادوپرفیوم دستم رسید اصلا دنیای حسم به عطر عوض شد ..خدای من چقدر استشمام این عطر لذتبخشه و چه حس باکلاسی به آدم القا میکنه البته من بیشتر از حس چرم حس بوی انیمالیک و ادویه ای ازش گرفتم البته اصلا اطلاعاتم در حدی نیست جلوی اساتید از این لغات استفاده کنم فقط و فقط میتونم بگم از همه دوستانی که با گذاشتن کامنتهای استادانه برا انتخاب راهنمای من بودن تشکر کنم
15 آذر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سیدعماد ابوالحسن
سلام
سمپل این کار رو‌از کجا تهیه کردید.
ممنون
15 آذر 1400 پاسخ تشکر
سلام وقت بخیر سمپل این کار و چند کار خاص دیگر رو چند روز پیش از سایتی که حرف اولش "ر" و آخرش "ا" هست تهیه کردم. فکر میکنم هنوز موجود داشته باشن.
20 مهر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : noredin fakhri ابوالحسن

سلام میشه تفاوت رایحه این با ایتالین لدر رو یکی بگه ممنون
29 مرداد 1400 پاسخ تشکر
سلام و عرض ادب .
اکثره ماها مموپاریس را با عطرای چرمی میشناسیم، این درسته ولی چرم های این برند مثل توسکان لدر ، کلونیالدر و...کاملاً غالب نیست و میشه گفت در عطرای ممو یه کفۀ ترازو چرمِ و کفه دیگر را نت های اروماتیک ،رزینی یا اسپایسی همطراز میکنه .
تفاوت ایتالین لدر با افریکن لدر : در ایتالین لدر چرم توی یه بستر اروماتیک، خاک گرفته و شیرین از برگه گوجه فرنگی و وانیل باز میشه و همچنین نت های رزینی بالزامیکی نقش پررنگی رو ایفا میکنند و یه تلخی با ته بوی اینسنسی و افیونی به کار میدن که در تضاده با شیرینی کمرنگ وانیل خیلی زیبا میشه (اگه با رایحه برگ گوجه فرنگی آشنایید تو ذهنتون تصور کنید برگ گوجه را نزدیک اتیش هیزمی که دود خیلی غلیظی داره گذاشتید و دود هیزم روی برگها نشسته ،حال اون برگ دودی شده تا حدودی ایتالین لدر را تداعی میکنه) .
برخلاف ایتالین لدر که در کناره چرم، نت های اروماتیک و رزینی بالزامیکی نقش افرین بودن در افریکن لدر اکورد اسپایسی با محوریت هل نقش آفرین.
یه کفه ترازو چرم و کفه دیگه هل و در دُزهای پایین تر ، زیره سبز ،زعفران و مشک .... بخاطره حضور پررنگ هل و زیره سبز ممکن خیلیا از اینکار رگه هایی از لانویت الهوم رو حس کنند.
همبستر شدن چرم و زیره سبز یه تم انیمالیکی به افریکن لدر میده که برای من خیلی جذاب و شامه نوازه .
30 مرداد 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : امیر حیدری Jamal nazemi
ممنون از پاسخ کامل تان
30 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx

سلام
یعنی یکی از بهترین و مختصرترین و مفیدترین کامنتهایی که تو عطرافشان دیدم کامنتیه مربوط به کاربری با نام True blue که من با خوندن اون کامنت از خرید این عطر منصرف شدم !!! ایشون با یک جمله خیلی کامل این عطرو توصیف کردن من زمستون پارسال این کارو چندین بار تست کردم و تصمیم گرفته بودم بخرمش ولی همیشه این حس که چقدر این بو واسم آشناس و انگار به تازگی این ادکلن رو استفاده کردم باعث میشد تو خریدش مردد بشم تا اینکه اومدم نظرات کاربران عطرافشان در مورد این کار بخونم اون موقع خودم عضو سایت نبودم و اینکه به کامنت این کاربر عزیز رسیدم که خیلی کوتاه گفته این عطر یعنی لانویت لهوم + چرم و تازه فهمیدم که چقدر شبیه عطر لانویته که همون موقع داشتم ازش استفاده میکردم ولی نمیتونستم بفهمم شبیه اونه! وجالبتر این که همزمان عطر سالواتور فراگامو اف بای بلک رو هم داشتم که احتمالا میدونید که اون دوکار هم خودشون به هم شبیهن و همین باعث شد دیگه آفریکن لدر و نخرم والبته الان اگه بخوامم با این قیمت نمیتونم بخرم و اینم بگم مسلمه که کیفیت آفریکن با اونا قابل مقایسه نیست ولی خب واقعا به لانویت شباهت داشت از نظر پرفورمنس که مسلما از لانویت بیشتره ولی با توجه به قیمت به نظرم پخش متوسط و ماندگاری خوبی داره .
12 دی 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : M.S  حمید رضایی
سلام دوست عزیز
راستش این بویی که من ازین عطر حس میکنم راستش خیلی قدیمی ترازاولین سال لانچ لانوت هستش.یعنی منو برد به حداقل 15-20 سال پیش.شباهتی با لانویت زیاد من حس نکردم چون لانویت رو هم دارم ولی شاید بعد از چندبار تست بفهمم این قضیرو.
13 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Ebi
سلام آقای دهقان آفریکن یه جورایی یه عطر ادویه ایه که چرم در اون خیلی بولد نیست که این قضیه رو تا حدودی بقیه دوستان هم اشاره کردن جالبه که ترکیبات لانویت و آفریکن هم در چند مورد به هم شبیهن . به هر حال آفریکن در عین اصالت و کیفیت بوی خیلی آشنایی داره حالا شاید هم شبیه یه عطر دیگه باشه ولی من شباهتش به لانویت رو کاملا حس کردم که البته این چیزی از ارزشش کم نمیکنه کلا عطر خوبیه.
13 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ali dehghan
جناب ابی،من یه اسپری اکس مدل افریکا دارم که بوش خیلی شبیه لانوییت هست.نکنه بوش برگرفته از همین افریکن لدر هست?
14 دی 1399 پاسخ تشکر
عرض ادب جناب ذبیحی
منم خیلی وقت پیش اسپری اکس آفریکارو داشتم ولی واقعیتش یادم نیست بوش چه جوری بود احتمال داره که بوش از روی آفریکن لدر زده شده باشه باید اعتراف کنم کاش اون موقع آفریکن لدر و خریده بودم و نخریدنش فقط به صرف اینکه به لانویت شباهت داشت شاید خیلی منطقی نبوده البته همون پارسالم به نسبت خیلی از عطرا قیمت بالایی داشت ولی الان که دیگه واقعا بالاست اصلا شاید ترکیب همون چرم ملایم با یه سری اودیه باعث جذاب شدن فوق العاده این عطر شده که تو هر عطری نمیشه پیدا کرد.
14 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Zabihi68

با سلام خدمت دوستان عزیزم
این کارو بلاخره تستش کردم.راستش انتظار یه کاره چرمی ای داشتم که بویه غالب چرم داشته باشه بنا بر اسمی که براش انتخاب شده ولی اینطور نبود.بوی چرم توش حس میشه کاملا ولی نه مثله توسکان لدر یا کلونیا لدر بلکه چرمه میکس شده با زعفران و هل هست اگر اشتباه نکنم که یه حسه سبز گونه ای با خود به همراه داره.
در اولین اسپری بلافاصله منو یاده یه عطره خیلی باکلاسه قدیمی انداخت که واسه من حسه کاملا نوستالژیکی به همراه داشت.بوی آشناکه مثلا توی عروسی ها مردهای مسن و خوشتیپ اون بورو می دادن.کاره بسیار با کلاسی هستش ولی مناسبه سنین بالای 40 45 هستش و تیپه رسمی.پخشه بوی خیلی بمبی نداشت ولی ماندگاریش خیلی خوب بود در حده این که الان بعده 48ساعت رولباس حس میشه هنوز.واسم سوال شد که آیا کسه دیگه ای هم حس میکنه این عطر شبیه یه عطر قدیمی هست یا نه؟
11 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : noredin fakhri علی شهرابی
باریکلا
این عطر یه حس ادویه ای رو در کنار چرم القا میکنه
11 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان عزیز عطر افشانی
دیروز سمپل افریکن لدر بدستم رسید، با توجه به تعاریفی که در موردش دوستان نوشتند انتظار ادکلنی داشتم که یا خیلی ازش خوشم بیاد یا اصلا... ولی با کمال تعجب چیز خاصی ازش ندیدم که بتونه منو که شامه مبتدی دارم به وجد بیاره! موندگاریش هم بنظرم کم بود، حدودا 4 ساعت رو لباس که برای یه ادکلن نیش اونم با این قیمت خیلی کمه. بازم میگم شامه من مبتدیه و اون اون تفصیر یا برداشتی که دوستان حرفه ای دارند من نمیتونم داشته باشم.
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
ماندگاری بالاس از اصالت سمپل مطمئن بشید...
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی علی پاک عقیده
سلام دوست عزیز
این کار همونطور که حامدجان گفتن از ماندگاری بالایی برخورداره و ۴ ساعت روی لباس غیرمنطقی هست. روی پوست احتمالش هست بخاطر بیوشیمی ممکنه با پوستتون نتونه خوب ری اکت کنه دلی روی لباس نه عادی نیست.
روی جنس متفاوتی از لباس تست بفرمایین . و اینکه سمپل تهیه کردین یا دست ریز؟ چون دست ریز فیک از این برند فراوانه .همینطور پخش میانه ای داره این کار .
در مورد رایحه این کار و ایریش لدر به دلیل رایحه زیبایی که دارند ممکنه در تست اول فکر کنین که رایحه عادی و خوشبو هست ولی بهتره مقداری زمان بدین تا خووشو نشون بده و بدرخشه .
در نهایت اگر سمپل اورجینال تهیه کردین بچ کدش رو چک بفرمایین مال چه سالی هست یا اعلام کنین چک کنیم . شاید باز بحث ریفورموله وسط باشه...
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Jamal nazemi علی پاک عقیده
سلام اقا حامد. بله مطمعنم. سمپلش اورجیناله و من بارها ازش سمپل (نه دکانت) خریداری کردم و با اورجینال همون ادکلن که ازش داشتم مقایسه کردم. البته اینو هم بگم با توجه به خریدهای دکانتی که بصورت اینترنتی از جاهای مختلف داشتم مدتیست که تنها از 2 فروشگاه که مانند عطرافشان فروش عمده دارند و در کنارش دکانت (دستریز) هم میفروشند خریداری میکنم و در بقیه موارد جهت تست از فروشگاه های معتبر سمپل میخرم.
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
حدس میزنم ریفرموله و بابای عطر باشه...
20 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی پاک عقیده

چرمی و زعفرانی و یه کم شیرین. من که خوشم نیومد
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
فکر نکنم چرم با این کیفیت رو دست این برند بیاد حالا حالاها. منتظرم هوا سرد بشه حالشو ببرم. دیوونه کنندس کارای ممو. فوق العاده خاص و با کلاس. خوشحالم که قبل از این قیمتا خریدمشون.
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی مروت

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام دوستان خوشبوی آریایی
امروز افریکن لدر و آیریش لدر رو از فروشگاه... توو پاسداران خریدم.اول که این دو تا با ایتالین و فرنچ و راشن رو روی بلاتر تست زدم البته کارای دیگه ی ممو هم داشت که ازشون گذشتم که انتخابم سخت نشه. رفتم دو ساعتی باهاشون دور زدم که انتخاب کنم به این نتیجه رسیدم که توو روح عطار این برند با این عطرایی که ساخته. آخه مگه میشه انقد خفن و با کیفیت. یکی از یکی با کیفیت تر بودن. کشتم خودمو تا آخر دوتاشو انتخاب کردم. در مورد افریکن لدر اول عرض کنم شک ندارم عطارش یه همزیستیه مسالمت آمیز با اون پلنگه روی شیشه ی عطر داشته که انقد خوشبوئه این عطر. به زیبایی ترکیب زعفران و هل و چرم رو دراورده عطار. این سه تارو به وضوح حس کردم. اصلا زعفران غالبی نداره که آدمو اذیت کنه و تکراری بشه. به نظر من چرم غالب هست توو این کار همراه با پچولی و یه کمیم عود. ولی آخه چه چرمی؟ اصلا شبیه توسکان نیس که قبلا میپوشیدم. بدون اغراق حس بودن توی طبیعت زیبای آفریقا با یه عالمه حیوون وحشی رو بهتون میده. اتمسفر و فضای زیبایی داره. لطفا زیر ۳۰ سال استفاده نکنه. عطری رسمیه با تیپی مردونه و رسمی ولی من روزانه میزنمش و حالشو میبرم البته باید برسیم به روزهای سرد سال.اما آیریش لدر یکم تلخ و تند شروع میشه و تا پایان همراهش هس که فک کنم بخاطر تونکا باشه. چیز زیادی بلد نیستم در موردش بگم فقط باید شخصا تست کنید تا معنای شاهکار رو از نزدیک لمس کنید. در کل پخش و ماندگاری هر دو برام کافیه ولی افریکن یکم از هر دو لحاظ قویتره. خلاصه این دوتا از اون عطرایین که کسی اسمشو بعدا بپرسه بهش نمیگم چون فقط دوس دارم خودم بپوشمشون. از دست ندید. یبار بخرید ولی بهترینو بخرید همیشه. یا حق
07 خرداد 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سانیار شاپور K
امیر جان مرسی از معرفیه این برند.این دو تا هم رفتن قاطیه عطرای قدیمی و جدیدم و مدت زیادی تمدید میشن بدون شک. با اینکه عطر چرمیه روزمره میخواستم ولی انقد این دو عطر عالین که متقاعد شدم روزمره بزنمشون. دیگه عطری نمیخرم حالا حالاها ولی لذت میبرم از کامنتا و ریویوهای اساتید و دوستان. ممنون از عطرافشان برای فضای دوستانه و حرفه ای که ساخته برامون.
07 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محمدمهدی فیاضی
درود حامد جان عزیز
مبارک باشه. بهترین گزینه ها رو خریداری کردین.
برندی بسیار قوی و لوکس و خاص با پرفورمنس بسیار خوب. نت ها رو در بهترین فرمول ممکن توسط عطار میکس شدن که نتیجش شده همینی که میبینین.
07 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدمهدی فیاضی حامد
مرسی امیر عزیزم راهنمایی شما کلا مسیرو عوض کرد چون من این برند رو نمیشناختم و خیلی سردرگم داشتم دنبال یه چرمیه متفاوت میگشتم. البته این دوتا عطر بنظرم کاملا مردونس نمیدونم چرا یونیسکس ذکر شده؟!!!(نظر شخصی بنده).
07 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
قربونت حامد جان. ما تجربه اندکی که داریم رو در اختیار امثال شما میذاریم تا همیشه راضی باشن .
اره زده شده یونی سکس منتهی برای این محصول یکم سخته زن بپوشه ولی ایریش لدر تا حدودی زنا هم میتونن استفاده کنن ولی بیس کار مردونه و عالیه
07 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
داداش من توبه کرده بودم و به همسرمم قول داده بودم حداقال تا پایان امسال هیییچ گونه عطری نگیرم. ولی جوری تعریف کردی مجبور شدم عهد شکنی کنم و قطعا گناهش گردن خودته🤦‍♂️یه مدت تعریف شنیدم بغد بیخیال شدم تا اینکه امروز گفتم یه سری بهش بزنم. آنقدر مطمعنم که بدون تست میخوام بلندبای کنم انشااله که راضی کننده باشه
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Ebi جواد وزیری
سلام جناب فرزاد تجربه تان را با ما به اشتراک بگذارید در خصوص این عطر
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : mehrdad
من خیلی از دنیا عطر و روایح سر در نمیارم اما به جهت تست برای خرید چهارتا از لدر های ممو رو به صورت دکانت خریدم راستش از این کار حس کارهای برند آموآژ رو گرفتم البته زیبا بود و میتونم بگم آیریش و ایتالین هم کارهای زیبایی بودن که خیلی باب سلیقه من نبودن اما اولین کاری که تونست منو اینقدر هیجان زده بکنه که بلافاصله ساعت نه شب برم و 75 میلشو بخرم بدون معطلی و فکر بیشتر مور اکانت بود به نظرم زیبا ترین بویی بود که به عمرم استشمام کرده بودم این رو گفتم از این باب که شما فرمودید تست موراکنت رو نکردید حتما تست کنید به نظرم البته سلایق متفاوته ولی با یه رایحه جدید متفاوت و چند برابر چرمی تر نسبت به این کار مواجه می شید
روزگار به کام
18 شهریور 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest amir
اصلاح میکنم نمیدونم چرا عادت کردم به جای موروکن بهش بگم موروکانت اینم از عوارض نا آشنایی با این دنیای جدید که دارم تازه بهش علاقه مند میشم
18 شهریور 1400 پاسخ تشکر

سلام.دکانت از این کار تهیه کردم و شاید جز معدود افرادی باشم که اصلا با مزاجش جور نیست! چرم حیوانیه تاریک و تلخ رو برای من تداعی کرد.مناسب تیپ رسمی تیره رنگ و سن بالای 30 دیدمش.
تازگیا بعد سالها عطر بازی فهمیدم از خیلی چرمی ها اصلا خوشم نمیاد! پاریس مید نایت و بعد این کار این حس رو به من دادند... به نظرم قبل خرید یه تست داشته باشید بد نیست (تمامی اینها نظر شخصی بنده و به عنوان یک مصرف کننده هست) شاد باشید.
11 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : دانیال حامد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟