CHANEL - Chanel 1957

شنل 1957

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41583
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-41583
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 45
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,180,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شنل همزمان با بازگشایی بوتیک نیویورک در خیابان 57، به عطر شنل 1957 با یک ادیشن ادو پارفیوم جدید ادای احترام می‌کند که در کالکشن LES EXCLUSIFS DE CHANEL قرار می‌گیرد. 1957 همان سالی است که گابریله شنل در آمریکا به شهرت رسید، اما عدد 19 هم درون آن نهفته است که به روز تولدش اشاره می‌کند. عدد 57 هم به شماره خیابانی اشاره دارد که بزرگ‌ترین فروشگاه شنل در آمریکا درون آن واقع شده است. عطر شنل 1957 مخلوقی است که در جهان عطرها پلی میان فرانسه و آمریکا ترسیم می‌کند و به سبک نمادین عطرهای شنل می‌پیوندد: سبک شنل، سبکی جاودانه.

سبک خاص گابریله شنل از سه لایه شکل می‌گرفت: دخترانگی، ‌راحتی و استفاده شگفت‌انگیز از مرواریدها. در کشوری که بر جوانی، آزادی و زندگی راحت تاکید دارد، طرح‌های گابریله شنل واقعا به موفقیتی استثنایی دست یافتند.

سبکی مدرن و آوانگارد که زنان آزادی‌طلب را به حرکت وامی‌دارد. جاذبه‌ای جاودانه، جوان‌پسندانه و مدرن که قالب‌های مرسوم دوران را می‌شکند و چارچوب‌های قراردادی درباره شیک بودن را تغییر می‌دهد. هنر زیستن همراه با سادگی که پیچیدگی‌های صنعتگرانه و استادانه را درون خودش پنهان می‌کند و سرشار از جلوه‌های لوکسی است که نیازی به خودنمایی ندارند.

شنل 1957 که سومین عطر از کالکشن LES EXCLUSIFS DE CHANEL به‌شمار می‌رود، توسط اولیویه پولژ و با همکاری بخش لابراتوار طراحی و توسعه عطر در کمپانی شنل خلق شده است. این محصول راز سبکی فریبنده و ساده نهفته در شنل را برجسته می‌کند. تعادلی ناب میان لطافت خامه‌ای، آسایش فراگیر و نورهای گسترده که با قدرتی خاصی همراه شده‌اند. عطری خاص و شفاف که با پوست هرکس تعامل خاصی دارد و هرکس می‌تواند جلوه‌ای منحصربه‌فرد و عمیقا شخصی از آن به‌دست بیاورد. اولیویه پولژ می‌گوید: «در یکایک عطرهای این کالکشن، ما درون مسیری گام می‌گذاریم که هرگز پیشتر کشف‌شان نکرده‌ایم. من این بار ترجیح دادم که با نت مشک کار کنم و خصوصا به نت مشک سفید توجه ویژه‌ای داشته باشم. سفیدی این نت، پیچیدگی عظیمی را درون خودش نهفته می‌دارد. درواقع مشک سفید با حالت فراگیرش، نوری خاص از خودش ساطع می‌کند و جلوه‌های لطیف و احساس متفاوتی می‌آفریند. عطر 1957 محصولی خاص است که عملکرد متفاوتی روی پوست‌های مختلف دارد و بیشتر از همه عطرهای دیگر می‌خواهد شیمی منحصربه‌فرد پوست هر انسانی را آشکار کند».

عطر 1957 مجموعه‌ای از 8 نت مشک سفید را به‌کار می‌گیرد تا آمیزه‌ای چندلایه براساس لایه‌های شفاف، نورانی و مبهم خلق کند؛ آمیزه‌ای پاک و شفاف، آرامش‌بخش و فراگیر و نرم همچون بالشی از پر. می‌توانید مرواریدهای محبوب گابریله شنل را در این عطر احساس کنید، آنجا که خطوط ظریفی با بازتاب‌های دگرگون‌شونده به‌طرزی نامحسوس حضور دارند: سفیدی مات نت‌های مشک‌فام با رنگین‌کمانی از مراوریدها ترکیب می‌شود. در این بازی چندسویه ژرفا، مایه‌های چوبی، ‌عسلی، ادویه‌ای و گل‌فام نهایتا ارتعاشی درخشان، نیرومند و هوس‌انگیز خلق می‌شود. در ادامه، نت‌های وانیل و عسل درون نت‌های برگرفته از مشک سفید آمیخته می‌شوند که بعضی از آنها با رگه‌های سدر و بعضی هم با رگه‌های فلفل صورتی، بذر گشنیز یا شکوفه پرتقال همراه شده‌اند. سادگی خاصی که از این سفیدی بیرون می‌تراود، حالتی بارزتر و برجسته‌تر می‌یابد... دقتی ماهرانه و استادانه در این عطر موج می‌زند، درحالی که رد انتزاعی‌اش آزادانه روی پوست هرکس تغییر می‌کند و بوی متمایز و منحصربه‌فردی می‌يابد.

اولیویه پولژ می‌گوید: «عطر 1957 ایده خاصی از آمریکا را به ذهن متبادر می‌کند. این ایده‌ که کشور آمریکا دارای عطرهای خاصی است و توجه ویژه‌ای به عطرهای شنل و خصوصا نامبر 5 دارد. عطری که سرچشمه الهام برای جهان عطرسازی و حتی صابون‌ها و اسپری‌های مخصوص مو است».

عطر 1957 از یک پیوند خاص بیرون می‌آید: عطر 1957 عطرسازی آمریکایی را با این ایده بازتفسیر می‌کند که آمریکا از زمان عرضه نامبر 5 همیشه در خلق عطرها به عطرسازی فرانسوی توجه ویژه‌ای داشته است. گوهر و ذات عطرهای شنل در رد عطر 1957 دوباره به یگانگی می‌رسد و از آرامش و ظرافت‌های طبیعی سرشار می‌شود؛ عطری که حضوری شیک، ناب، خالص، شخصی و فراموش‌ناشدنی دارد.

برند شنل
عطار اولیویه پولژ
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، گشنیز ، فلفل صورتی
اسانس میانی مشک ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، وانیل ، سدر ، عسل
نمره کاربران
Chanel 1957-شنل 1957
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حتما همگی شنیدیم که میگن شیک بودن و متانت و وقار، در بطن سادگی نهفته است (چه پوشاک، یا اثاثیه منزل و غیره...)، و این عطر همیشه منو یاد این موضوع میندازه..
بسیار خوشبو، تمیز، شیک، متین، های کلاس و آرامش بخش در عین سادگی و بدور از نوتهای سنگین و اورینتال.
کمی بسمت زنانه متمایل هست اما قابل اغماض. برای تولد مادرم بهش کادو دادم اما گاهگاهی که از کنارم رد میشه میگه به نام من بود و به کام تو... 😊
14 آبان 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو Therezvani

عطریست که با روح و روان آدمی بازی میکند با طبعی معتدل
خانواده بویایی عطر زنانه مردانه 1957 در دسته معطر چوبی قرار میگیرد و بویی مُشکی دارد. این عطر زنانه مردانه ماندگاری بسیار بالا و پخش بویی ملایم دارد. 1957 عطری معتدل و مناسب استفاده در همه فصلهای سال است.

در نتهای اولیه این عطر روایح فلفل صورتی، تخم گشنیز، مشک، ترنج و آلدهید به مشام می رسد. در نت های میانی بوی شکوفه پرتقال، مشک و گل یاس به مشام می رسد و در نهایت نت پایه 1957 با رایحه وانیل، عسل، مشک، سدر، کاشمران و ریشه سوسن به پایان می رسد.
01 مرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : نازی جاوید ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟