Atkinsons - Oud Save The Queen

اتکینسون (اتکینسونز) عود سیو د کویین

زنانه
کد کالا : ATR-41441
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اتکینسونز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-41441
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
290,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

برند اتکینسونز دویستمین سالگرد تاسیسش را با یک کالکشن جدید جشن می‌گیرد که با الهام‌گیری از مشرق‌زمین طراحی شده است. نام این مجموعه «عود کالکشن»‌ است و شامل یک عطر مردانه با نام عود سیو د کینگ و یک عطر مردانه با نام عود سیو د کویین می‌شود. این عطرها در بطری‌های زیبایی به رنگ طلایی با برچسب‌های مشکی ظریف وارد بازار شده‌اند.

عود سیو د کویین از عطرهای زنانه مسحورکننده‌ای است که عشق‌های ممنوعه را تداعی می‌کند. آمیزه این عطر با چای ارل‌گری در کنار میخک و ترنج شروع می‌شود و در بافت گل‌فام میانی به راپسودی گلبرگ‌های یاس و شکوفه پرتقال می‌رسد. نت‌های پایه نیز جلوه‌ای شرقی دارند، با هارمونی عود، دانه تونکا و چوب گایاک. خالق آمیزه عود سیو د کویین، فرانسیس دلامونت (عضو کمپانی فیرمنیچ) است. این عطر ادو پارفیوم در اندازه‌های 100 میلی‌لیتری عرضه شده است. عطر عود سیو د کویین در سال 2013 معرفی شد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند اتکینسونز
عطار فرانسیس دلمونت
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ادویه گل میخک ، چای
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، چوب گایاک، عود
نمره کاربران
Oud Save The Queen-اتکینسون (اتکینسونز) عود سیو د کویین
رایحه
8.3
7 رای
ماندگاری
7.9
7 رای
پخش بو
7.3
7 رای
طراحی شیشه
8.4
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اتکینسونز
اخبار برند اتکینسونز
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
اگر طرفدار عطرهای وایت فلورال هستید ولی در اکثر مواقع از پخش و ماندگاری این عطرها ناراضی هستید، پیشنهاد میکنم این عطر را در صدر لیست تست قرار بدید:)  سال گذشته  مطلبی در مورد این عطر نوشتم که بیشتر در مورد قصه ی ساختش بود به همراه توضیحاتی که متاسفانه کیبورد گوشیم یاری نکرد و چند کلمه سهواً جا انداخته شد. خلاصه... گفتم  امسال هم چندسطری از این جذابِ دوستداشتنی بنویسم.
اول از همه بگم که برخلاف اسمش، ازش توقع رایحه ی عودی سنگین نداشته باشید. چون بیشترین رایحه ای که از میدل نت تا درای داون دریافت خواهید کرد، رایحه ی گلهای سفید و چای خواهد بود.این عطر از اون دسته عطرهاست که نباید به هیچ عنوان در یک یا دوساعت اولیه اسپری ، قضاوت شود ، چون به محض اسپری بیشتر عود و وانیل و آکورد چوبی به همراه شیرینی ، بولد هستند و ممکنه جذابیت رایحه مشخص نباشد...
اما به مرور و با گذشت زمان، رایحه ی عود که در اینجا نرم و سبُک شده است، در کنار رایحه ی مرکبات و گلهای سفید و اون حسِ وجود شاخه و برگِ سبز گلها و شکوفه ها ، شاهکاری میسازد که با وجود پخش خیلی خوب و ماندگاری عالی، بهترین گزینه برای طرفداران عطرهای گُلی خواهد بود. همینطور باید بگویم این عطر ،طبع معتدل و رو به گرمی دارد و بهترین زمان استفاده اش در بهار- پاییز و زمستان خواهد بود. همچنین ،سن پوشش خاصی نمیشه براش در نظر گرفت و  بر تن همه ی دوشیزگان و بانوان به زیبایی مینشیند.
در آخر هم لازم دانستم از تمام عزیزانم که در صفحه ی عطر دیا ، با لطف و مهر بیکران خود، برای من مطلبی نوشتند، کمال تشکر و قدرانی را داشته باشم. همه را با عمق جان و دلم خواندم و کلی انرژی خوب گرفتم و برای داشتن دوستانِ با مُحبتی چون شما، بر خود بالیدم🥰  دوستتون دارم🫀
02 دی 1402 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Golnoosh

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطری با بوی غالب میخک ، شیرینی و تلخی به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند . ملایم نیست ولی جذاب و شیکه . ماندگاریخوب و پخش بو قابل قبول
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه marjanmohamadi

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر پیشنهادی من برای زمستان امسال. عطری خاص ، رمزآلود و گیرا با پخش بوی فوق العاده...
شاهزاده ای مصری با نام شاهزاده محمد علی ابراهیم، در دهه 20 میلادی، داستانی عاشقانه با خانم میبل نورمان (Mabel Normand)، ستاره هالیوودی آن دوران داشت. اما به دلایلی، عموی شاهزاده، ملک فواد اول، ازدواج این دو را ممنوع اعلام کرده بود و این دو عاشق و معشوق نمی ‌توانستند به هم برسند. با این وجود شاهزاده در تلاش بود تا به دلداده خود اثبات کند که چقدر او را دوست دارد.
او با خانه عطر (perfume house ) اتکینسونز قرارداد داشت؛ پس از او خواست تا عطری نفیس برای او و معشوقه اش بسازد. چیزی که دنیا تا به حال آن را تجربه نکرده است. او جعبه چوبی تراش خورده و گرانبهایی را برای اتکینسونز آورد که در آن گرانبهاترین ماده اولیه برای تولید عطر قرار داشت؛ چیزی که جهان آن را در آن زمان به نام صمغ درخت آگار یا عود می شناخت: طلای مایع مشرق زمین و اینچنین بود که اتکینسون عود سیو د کینگ و اتکینسون عود سیو د کویین طراحی و تولید شدند
اتکینسون عود سیو د کویین (Atkinsons Oud save the Queen) نمادی است از جذابیت های شرقی. این عطر یکی از بهترین عطرهای عودی زنانه است. اتکینسون Oud save the Queen رایحه ای روزمره نیست بلکه خاص و گیراست؛ رایحه ای مخصوص شما که خاص پسند هستید و نمی خواهید مانند دیگران باشید. البته که این عطر ادکلن زنانه رایحه تندی دارد و کمی سنگین است. اگر  به روایح سنگین آلرژی دارید و باعث سر درد میشه حتما یک ساعت قبل از مهمانی روی لباس بزنید .می توان اینگونه توصیف کرد: لوکس، نفسانی، با کلاس و رمزآلود. هرچه از اولین اسپری شما می گذرد و عطر بیشتر تبخیر می شود، آنچه باقی می ماند شیرینی بیشتری از رایحه است که به دلیل وجود نت هایی مانند میخک، ادویه ای و تند شده است.
طبع عطر عود سیو د کویین گرم است. گرمایی که این عطر را مناسب پاییز و زمستان کرده است. عطرها نیز مانند لباس ها می بایست در فصل مناسب استفاده شوند. عطرهای گرم که فضای گرم و دلپذیری را در اطراف شما ایجاد می کنند می توانند برای ایجاد یک حس خوب و لذتبخش در سرمای پاییز و زمستان بسیار جذاب باشند.
این عطر ادکلن گرم و تند در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. همانطور که گفته شد اتکینسون عود سیو د کویین نمونه شاخصیست برای روایح شرقی. جذاب تر آنکه این عطر زنانه گرم و تند، پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای نیز دارد. رایحه عود سیو د کویین به طرز اعجاب آوری در فضا می پیچد و شما را سرمست می کند. این رایحه گرم و تند مهمان یک ساعت و د ساعت نیست، این رایحه تا ساعت ها بر روی پوست یا لباس شما ماندگار می شود؛ چیزی که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند.

این رایحه با چای ارل گری، میخک و ترنج آغاز می شود. ترنج از نت های معطری است که معمولا با چای استفاده می شود. حال تصور کنید این رایحه مست کننده از اتکینسون عود سیو د کویین با چای و میخک همراه شود. شروعی هیجان انگیز و خاص. پس از چند دقیقه این نت ابتدایی به سمت نت میانی که از شکوفه پرتقال و گل یاس تشکیل شده است، می رود. این ترکیب کاملا گیاهی و طبیعی است.
اتکینسونز عود سیو د کویین رایحه ای کاملا طبیعی دارد و به همین دلیل بر دل می نشیند. در آخر ترکیبی از چوب گایاک، لوبیا تونکا و عود اضافه می شود. عود که در این عطر زنانه به وضوح خودنمایی می کند و به راحتی قابل استشمام است. عود در این عطر عودی زنانه با ظرافت به کار برده شده است. عود در اتکینسون عود سیو د کویین باعث آرامش است.
شیرین و ادویه ای، دودی و چوبی دارد؛ که در کنار آن حس و حالی از وجود گل ها، میوه ای و گورماند بودن، صمغی و پودری بودن هم به شما انتقال می دهد.
توجه کنید برای تست ، نسخه کویین را با کینگ اشتباه نکنید.
29 خرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Nassim

با اینکه کویین هست ولی کینگم میتونه ازش استفاده کنه و کلا تم رایحش با رایحه های عودیش هیچ فرقی نداره و رایحه های اولیه و میانی فرق کرده
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : زهرا سهرابی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟