عطریست جدید و تازه با رایحه ای کاملا متفاوت که شرکت چنل به خصوص بر تک بودن و خاص بودن این عطر فوق العاده تمرکز بسیار زیادی کرده است . این عطر منحصر به فرد دارای ماندگاری طولانی و با رایحه ای دل انگیز است که توسط Jacques Polge در سال 2010 تولید و معرفی شد.
شنل بلو همچون شعری آشکار میشود که به آزادیهای مردانه تقدیم شده و در بافت آروماتیکـچوبی این عطر با رد دلفریبش کاملا بازتاب دارد؛ عطری که جاودان که بطری زیبایش با جلوه غلیظ و اسرارآمیزی از رنگ آبی آراسته شده است. عطر ادو تویلت شنل بلو، سادگی و ظرافتهای شورانگیز را درون خودش جای داده است.
شنل بلو عطری آروماتیکـچوبی است که در آن نت چوب صندل کشتشده در کالدونیای جدید با جلوههای خشک سدر و شادابی مرکبات آمیخته میگردد. طراوت و انرژی شنل بلو هم ردی سرزنده و بانشاط خلق میکند.
شنل بلو به مردان خاصی اختصاص دارد که از تندادن به قوانین و قواعد خودداری میکنند؛ عطری که سرشت خاصش نمایانگر مفاهیمی همچون استقلال و اراده است و روح مردانی را در خود دارد که سرنوشت خودشان را بهدست خودشان انتخاب میکنند.
عطر افشان این ادکلن را به شما عزیزان پیشنهاد میکند .
| نوع عطر | ادو تویلت |
| برند | شنل |
| عطار | ژاک پولژ |
| طبع | خنک |
| سال عرضه | 2010 |
| گروه بویایی | چوبی معطر |
| کشور مبدأ | فرانسه |
| مناسب برای | آقایان |
| مناسب فصل | بهار |
| اسانس اولیه | لیمو ترش، نعناع هندی ، نعناع ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، یاس، گریپ فروت ، لابدانیوم، جوز ، زنجبیل ، فلفل صورتی ، روایح دودی |
تمام سلایق رو منتهی به یه تعداد انگشت شمار گزینه کردن.
خیانت به این دنیای رنگارنگ و زیبا رو همین یه عده افراد سودجو دارن انجام میدن و هیچ احترامی برای مخاطبشون نمیزارن ، این موضوع دردناکه چرا ؟ چون فرهنگ و مردم ما همیشه به خوشبویی و زیباییشون اهمیت میدادن ، دور نیست زمانی که هرکی یه بو و رایحه خاص خودشو پیدا میکرد و با وجود تنوع کمتر عطر ها اما گستردگی سلایق بیشتر بود تا اینکه با گسترش سوشال مدیا یه عده سودجو فقط بخاطر کسب سود و فروش بیشتر و از ترس اینکه عطر های پر ریسک تر نیارن پا گذاشتن رو احترام به مخاطب و همه سلایق رو هدایت میکنن به چهار پنج مدل عطر ،میدونم هرکی که این متن رو بخونه مثل من شاکی از این وضعیت باشه ، چه کنیم که حریف این مافیا و بی احترامی به ذائقه و سلیقه هم وطن هامون نمیتونیم بشیم. در فضایی که بواسطه شرایط اقتصادی تو خیلی چیزا یا بهتر بگم تو همه چیز حق انتخابی نداریم و گزینه محدود مثل خودرو و .... کاش دیگه تو چیزی مثل عطر که صرفا فقط برای خوشبویی نیست و برای خیلی ها مثل من جنبه روحی و معنوی داره تا به این حد فضارو به بیراهه نمیبردیم...
چه میشه کرد جز خوردن افسوس.