Parfums d'Elmar - Yaringa

پارفومز دلمار یارینگا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-140854
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر میوه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز دلمار
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-140854
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Parfums d'Elmar Yaringa - پارفومز دلمار یارینگا

محصول سال 2022 میلادی بوده و و در دسته عطر های معطر میوه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، جلبک دریایی، نارگیل ، مورد، سدر ، آویشن ، میوه گل ساعت ، نمک ، مشک ، روایح چوبی، آبنبات اشاره کرد.

برند پارفومز دلمار
سال عرضه 2022
گروه بویایی معطر میوه ای
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، جلبک دریایی، نارگیل ، مورد
اسانس میانی سدر ، آویشن ، میوه گل ساعت ، نمک
اسانس پایه مشک ، روایح چوبی، آبنبات
نمره کاربران
Yaringa-پارفومز دلمار یارینگا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
مرا در صبح ببر ..

.
.
■ کلیت رایحه :
فرویتی-آکواتیک-مشکی با اتمسفرِ نیمه سبز-نیمه دریایی، اما غیر جلبکی از نوع نمکی-روشن-تروپیکال


■ روایح را توصیح بده :
سطح ِ غیر گورمند و غیر میلکی ِ نارگیل که شیرین ، اوزونی و بسیار نرم و بدون چالش است در کنلر بستر مشکیِ نیمه لوسیونی ِ شفاف و بسیار شیشه ای یک آکورد Fresh Aquatic ساخته اند . اتمسفر وزنده ، معتدل ، استوایی ، نیمه دریایی ست. هوشمندی ِ معنار عطر فاصله کرفتن از لبه ی جلبکی روایح سبز است و دررعین حال جز تاچ ِ روایح نعنایی ، سبزی عطر را فاش نکرده است .

■ چه کسی آن را خواهد پوشید :
ساکنین هواهای شرجی بالاخره یک سوپر عطر دارند که در هوای شرجی مطلقا جان نمیدهد . آنها که با جمله ی :"نمیخواهم بوی پرتقال و نارنگی بدهم" ، تعریف عطر "هالیدی" را نادیده میگیرند ممکن است یا بشود با اکوردهای فرویتی-خانه ای-سیتروسی گول شان زد (توریتو ۲۱ زرجف ) یا با کارهای دریایی . در بین کارهای دریایی من با Black Sea از Lorenzo Pazzaglia میتوانم در یکی از دیدبان های اقیانوس اطلس تا آخر جهان به تنهایی زندگی کنم ، اما اگر قرار بر زیستن در میانه اجتناع باشد انتخابی جز این کار ندادم.

■ اولین بار کجا تهیه اش کردی :
اسمش "میم" بود . دختر حدودا ۳۰ ساله که بعد از پزشکی عمومی ، میگفت طب سوزنی خوانده است در چین. در یک کنگره پزشکی آمد جلو و دست داد و گفت "منم ایرانی هستم آقای دکتر ". کنگره در کلمبیا بود . چرا باید از ایران برای کنگره ای که مرتبط با کارش نیست بیلید این ور دنیا . دستم را به سمت عینکم بردم و بوی عطر توی صورتم چرخید. گفت : "نیم ساعت دیگه شروع میشه گالا دینر . بشینیم اینجا ؟". نمیخواستم در گالا دیتر شرکت کنم . به ندرت شده است در جلد غیر از ایکاروس ، با دیگران راجع به عطرشان صحبت کنم. گفتم عطرتان خوشبوست . و سریع دست برد داخل کیفش و این عطر بیرون آمد . میشناختمش . اما در شیمی پوست او رایحه بسیار نمکین تر شده بود. خانم "میم" ، روی صندلی نشست ، دست راستش را روی مچ چپش گذاشت و با یک لبخند که هیجان در آن است نگاه کرد و در نورد کنگره حرفهای روتین و متدوالی زد. زیر گردنش ، یک رد اسکار ظریف داشت که با کرم پودر کاور شده بود . رد جراحی تیروئید است . کنسر تیروئید در این سن ناشایع تیست. احتمالا ۴ تا ۶سال از آن میگذرد . ابتدا علائمی نا واضح و نبهم. بعد انجام آزماییشات . بعد شک به چند بیماری . بعد آز مایشات بیشتر. بعد سونوگرافی تیروئید . بعد بیوپسی ؟ جراحی ؟ جلسات ید رادیو اکتیو ؟ اکنون در حال انتظار کشیدن برای عود کردن سرطان است ؟ کنار ِ انتظار کشیدن برای تاکسی ، مترو ، دلیور شدن غذا ، پاسخ پیامک و هر انتظار دیگر آیا او نوحودیست که در انتظار عود ِ کنسرش نیز است ؟ در مورد عود کنسر خیلی جستجو کرده لست ؟ از خودش پرسیده است تیروییدم را که برداشته ام پس جرا باید عود کند ؟ آن ساعت ها ، آن جستجوهای متعدد در گوگل چه سالی بوده است ؟ کِی این عطر را خریده است ؟ وقتی بوییده است باز هم منتظر عود ِ کنسر بوده است ؟ گفت : " شما کدوم صندلی میشینین برای گالا ؟" . من جاهای شلوغ نمیروم. رقص بلد نیستم. لااقل در حضور کسی جز خودم و دیگران رقص بلد نیستم. هر کدام را میگفتم ، ممکن بود نشان دهد من قصد دارم خود را فرهیخته جلوه بدهم ؟ یا امل به نطر برسم ؟ گفتم : " من توی هتل یه سری کار شخصی دارم که باید برسم انجام شون بدم و فردا صبح هم پرواز برگشت دارم" . جملات خداحافطی را گفتم در حالیکه سعی میکردم نگاهم را متنرکز نگه دارم روی گوشواره یا موهایش به حای رد جراحی روی گردنش . درست ۳۵ روز بعد دختر در یک حادثه رانندگی در مسیر اصفهان فوت شده بود . رد ِ آدمها مثل زخم روی پیکره ی آدم میماند . این عطر به دستم رسید و رایحه ی نمکین کف دستش برایم جلوه اش بیشتر بود . چگونه میتوانستم آن رایحه را از ذهنم بیرون کنم و حقیقت ِ این رایحه را ببینم ؟ آیا برای دیدن حقیقت یک چیز بلید خودت را نادیده بگیری ؟ رایحه ی دست خانم "میم " را خواستم بِکَنم که دیدم چون چسبی که از کاغذ کنده باشند بخشی از چسب روی کاغد و بخشی از کاغذ روی چسب ماند .. رد ِ زخم ، اینگونه ایجاد میشود . در تلاش برای فراموش کردن، جدا کردن و دیدن حقیقت..


■ امتیازت به کار :
۷ از ۱۰
ماندگاری : ۷.۵ لز ۱۰
پخش بو : ۷.۵ از ۱۰
بازخورد : ۹ از ۱۰

24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Sepehr s
من این عطر رو تست داشتم در منزل یکی از دوستان فکر کنم نمره بازخورد رو حتی میتونیم به 5 از 10 برسیم. البته تجربه شخصی بنده هستش... در کل خوبه بد نیست.
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر رنجبر بابک
سلام دانیال عزیز
امیدوارم در سلامت و صحت باشین.

دو مورد پیش میاد : یا در فصل مناسبش بو نکردید یا طبع تون این روایح رو نمیپسنده.
استشمام این عطر بعنوان مخاطبی که از کنار یک فردی که این رو استفاده کرده در یک ظهر ِ شرجی ِ تابستان ، مثل نوازش ، احساس خوشایند و دعوت به سایه و خنکی و کنج ِ آرام هست. مصرف حدودا ۲۵ سی سی در طول ِ تابستانی که گذشت ، از این کار با استایل رسمی ، بازخوردهای بسیار بسیار زیاد و مثبتی برای من داشت. همونطور که در متن عرض کردم ، عطر تحت تاثیر شیمی پوست و کمتر تحت تاثیر شیمی هواست. ما کمتر عطری داریم در هوای شرجی جان سالم به در ببره. خرداد امسال برای یک کنگره شرق آسیا بودم. دمای ۴۵ درجه با رطوبت ِ شبه بارانیش ، میتونه قاتل هر عطری باشه. اونجا کنتراست ِ خنک ، مولتی کالر بودن و اجرای درخشان و زنده رو یکجا داشت و بی لکنت اجرا میکرد.. دلیل ِ امتیاز ۷ هم همین اجرای ِ روان و بدون لکنت در اون هوا بود . و الا حتما این امتیاز رو نمیگرفت. موضوعی که یاد گرفتم و در تمام این سالها بخاطر اینکه گاهی فراموشش میکردم تنبیه میشدم ، موکول نکردن تست عطرها به فضا و مکان و موود و زمان ِ درست استفاده ازشون هست. من ، دو سال تمام از ایتالین سیپرس تام فورد امتناع میکردم برای اینکه در یک تابستان گرم در یک کشور خشک تستش کرده بودم. این که دو سال دیرتر ایتالین سیپرس و لذت ِ به تن داشتنش رو تجربه کرده بودم از خسارتهایی بود که به خودم زده بودم.

اما اگر طبعتون نیست پیشنهاد میکنم Pomelo Sorrento از gritti رو تست کنید. یا سیراکوزا از همین برند. نقطه ی مقابل آکواتیک نارگیلی -سالتی ، آکوتیک شیرین هست که در اولی بیداد میکنه . من اجرای Yaringa رو از سل مارین جیمز هیلی بهتر میدونم ، هم اجرا و هم رنگ ها و هم پرفورمنس .
بعنوان کسی که حداقل سه باتل سل مارین استفاده کرده . در یک هوای شرجی داغ ، این نارگیلِ برش زده شده ی تازه تبدیل به رنگ این عطر میشه و اون بستر سبز-چوبی از نمایش نیمه خزه ای -نیمه گیاهی خودش تبدیل به سایه ی تلخ-نمکی ِ موقر کار. یکبار دیگه همین رایحه رو در یک جکوزی یا حمام بخار گرفته ی گرم تصور کنید .

ممنونم که با من به اشتراک گذاشتین نظرتون رو. یاد میگیرم از نظرات شما و دیگر عزیزان. ارادتمند.
25 بهمن 1402 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی حامد مددی
👌👌👌
26 بهمن 1402 پاسخ تشکر
درست میفرمایید...موفق و موید باشید
26 بهمن 1402 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟