Emper - Epic Adventure Night

امپر اپیک ادونچر نایت

مردانه
کد کالا : ATR-40831
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های مرکباتی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : امپر
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-40831
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 40
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,960,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ماجراجویی‌های شبانه با این عطر جذاب واقعا هیجان‌انگیزتر و پُرتکاپوتر خواهند شد؛ ‌عطری سرشار از بوی پرتقال که با نت‌های لیموترش و گشنیز از طراوت و انرژی سرشار می‌شود. با این عطر خاص، ماجراجویی و اکتشاف‌گری در شب‌های پُرماجرا هیچ پایانی نخواهد داشت.

نوع عطر ادو تویلت
برند امپر
طبع خنک
گروه بویایی رایحه های مرکباتی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، روایح چوبی
اسانس میانی لیمو ترش، گشنیز ، تمشک
اسانس پایه خس خس
نمره کاربران
Epic Adventure Night-امپر اپیک ادونچر نایت
رایحه
6
3 رای
ماندگاری
6.3
3 رای
پخش بو
6.7
3 رای
طراحی شیشه
7.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند امپر
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به همگی
خلاف نظر دوستان و با احترام باید عرض کنم این رایحه رو اصلا نپسندیدم
شروعش با یه بوی ترش مشابه بوی عرق تن خیلی بد و غیرقابل تحمل بود برای من
با اینکه بنده بعنوان یه تازه وارد در جمع شما عزیزان حرفه ای یاد گرفتم که برای تغییر رایحه به عطر باید زمان داد و سریع قضاوت نکرد
اما تا حدود یه ساعت اول بازهم من همین بورو حس میکردم که اصلا برام قابل تحمل نبود و همین کافی بود که من نتونم یه ساعت تحملش کنم دیگه بیشتر از این براش وقت نذارم و از خریدش منصرف شدم. حالا یا این عطر بی دلیل ارزان نیست یا شامه بنده حرفه ای نیست که نتونستم درک درستی از این کار داشته باشم.
بهرحال از وقتی که قیمت عطرها بشدت گرون و دور از دسترس عام شده
دارم سعی میکنم ب سمت برندهای ارزان تر و بعضاً همین اماراتی ها برم و اگر بین این محصولات یکی دوتا کار باکیفیت پیدا کنم و به دیگران معرفی کنم در این آشفته بازار قیمت ها رسالت خودم رو انجام دادم
برای خیلیا مثل خودم عطرهای گران قیمت تقریبا دور از دسترسه یا حداقل با حقوق کارمندی خرید عطری بالای ۴ ، ۵ میلیون تومان اصلا منطقی بنظر نمیرسه...
امیدوارم شرایط اقتصادی برای همه بهتر بشه و تا اونروز میدونم برای خیلیا از جمله خودم قدرت خرید در بازه ۵۰۰ و نهایتن تا ۲ میلیون تومن هستش.
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محسن Sajjad

یک هفته قبل تر تصمیم گرفتم که صرفا با توجه به توصیفات دوستان و بدون بررسی قبلی این کار رو تهیه کنم، با توجه به این نکته که برای شخصی مثل بنده که کم تر عطرها رو بررسی و بیش تر با توصیفات سایر دوستان تصویرسازی ذهنی می کنم برخورد با روایح جدید می تونه جذابیت های بسیاری داشته باشه خرید بدون بررسی قبلی (بلایند بای) رو ترجیح دادم.
با وجود این که خودم رو در جایگاهی نمی بینم که بخوام یک عطر رو از دیدگاه کاربردی و به تفکیک نت ها مورد ارزیابی قرار بدم اما سعی دارم که برداشت خودم رو به کمک نت های مذکور تقدیم شما بزرگواران کنم تا شاید کمک حال عزیزانی باشه که نیم نگاهی به این کار دارند.
در شروع کار (نت های ابتدایی) ترکیب رایحه پرتقال و روایح چوبی رو داریم، برای شخصی مثل بنده که در طول این مدت نتونستم شامه خودم رو تقویت کنم و یک مخاطب عام محسوب میشم تفکیک روایح چوبی از هم کار ساده ای نیست اما مشخصا حضور این روایح به پرتقال کمک کرده و رایحه ای که شما در ابتدای کار و بلافاصله پس از اسپری کردن باهاش مواجه میشید صرفا رایحه پرتقال نیست و یک ترکیب دلنشین از پرتقال و چوب محسوب میشه که بیش تر تاکید بر پرتقال داره.
در ادامه کار (نت های میانی) از شدت و قدرت روایح ابتدایی کاسته میشه و جای خودشون رو به لیمو و به ویژه تمشک میدن، مشابه این رایحه رو پیش تر با Diesel Fuel for Life تجربه کرده بودم و احساس می کنم که وجود تمشک باعث شده تا بخش میانی این دو کار تا حدودی به هم شباهت داشته باشه هر چند که در این کار ترکیب لیمو و تمشک اما در Diesel Fuel for Life ترکیب لوندر (اسطوخودوس) و تمشک رو داریم که به شخصه از هر دو کار لذت می برم.
در پایان کار (نت های پایانی) از شدت روایح مرکباتی (پرتقال و لیمو) کاسته میشه و بوی نسبتا گرم و شیرین تری به مشام میرسه که تشخیص دقیق نت ها در این بخش از توان و شناخت بنده خارج هستش، شاید پرداخت خاصی از وتیور (خس خس) یا وجود بنزوئین که داخل نت های این کار ذکر نشده باعث پیدایش چنین رایحه ای (نسبتا گرم و شیرین) شده باشه، در هر صورت این بخش از کار برای شامه مبتدی بنده تا حدودی یادآور نیمه پایانی Versace Pour Homme Dylan Blue هستش که در اون کار نت آمبروکسان نقش اصلی رو ایفا می کنه در حالی که در این کار این نت وجود نداره و به همین خاطر دلیل این شباهت احتمالی برای بنده قابل تشخیص نیست. ممنون میشم اگر اساتید صاحب نظر راهنمایی بفرمایند که این شباهت احتمالی به خاطر وجود کدام نت هستش.
اگر از مبحث رایحه گذر کنیم به ماندگاری و پخش بو می رسیم. با توجه به این نکته که این فصل از سال زمان مناسبی برای سنجش پخش بو و ماندگاری یک کار نسبتا خنک محسوب نمیشه نباید با قاطعیت راجع بهش اظهار نظر کرد اما با توجه به توضیحات سایر دوستان و تستی که در فضای بسته داشتم باید عرض کنم که ماندگاری کار به نسبت مقدار پولی که هزینه می کنید رضایت بخش هست و بر روی پوست عادی و به ویژه بر روی لباس عملکرد کاملا مناسبی داره. از بابت پخش بو هم در ساعات اولیه نمره قابل قبولی کسب می کنه و تا شعاع محدودی رو تحت پوشش خودش قرار میده.
به شخصه زمان مناسب برای پوشیدن این کار رو شب های بهاری می دونم چون به اندازه ای گرم یا خنک نیست که در شب های خیلی سرد زمستان یا در روزهای خیلی گرم تابستان عملکرد کاملا مطلوبی داشته باشه.
سن مناسب برای پوشیدن این کار رو دهه سوم زندگی هر شخص و با توجه به گروه بندی های موجود در سایت بالای 25 سال می دونم.
اضافه کردن این نکته هم خالی از لطف نیست که این کار دیسکانتیو (توقف تولید) شده و محصولی که برای بنده ارسال شد تولید سال 2015 میلادی هستش به همین خاطر شاید علاقه داشته باشید که یک نمونه از این کار رو داخل کلکسیون عطرهای ارزان قیمت خودتون داشته باشید.
کلام آخر این که اگر همچنان مثل بنده خودتون رو در ابتدای این مسیر می بینید و علاقه دارید که طبق فرمایشات اساتید حاضر در سایت در حال حاضر از کارهای دیزاینر لذت ببرید و بدون شناخت کافی وارد دنیای عجیب و غریب عطرهای نیش نشید، تجربه این کار می تونه براتون خیلی خوب و لذت بخش (نه بیش تر) باشه اما برای کسی که شامه خودش رو تربیت کرده باشه و توانایی تفکیک نت ها رو داشته باشه فکر نمی کنم که در دراز مدت کار خاصی محسوب بشه و چیزی برای ارائه داشته باشه.
پیشاپیش بابت وقتی که برای خوندن این مطلب گذاشتید تشکر میکنم.
در پناه حق باشید.
09 دی 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Sajjad ایرن

یکی از تاپ ترین عطرای این برند هستش، یادمه که اولین بار که این عطرو پوشیدم رفته بودم جشن تولد یکی از دوستان، وقتی وارد مجلس شدم و روی صندلی نشستم، چند دقیقه نگذشته بود که متوجه شدم بغل دستیم اینور و اونور نگاه می‌کنه، اول دوزاریم نیوفتاد، اما بعد از چند دقیقه که اسم عطرو ازم پرسید فهمیدم عطرم بدجور رفته روی مخ بنده خدا، باورش نمیشد یه همچین عطر با این قیمت همچین کیفیتی داشته باشه، خلاصه اینکه تا آخر مجلس شاید اغراق نباشه ۳۰ تا خانم و آقا اسم عطرو ازم پرسیدن، تا حالا ۱۴ شیشه از این عطر خریدم
رایحه ۱۰ از ۱۰
پخش و ماندگاری ۱۰ از ۱۰
بازخورد ۱۰۰ از ۱۰
مناسب مجالس

[EDITED] 1400/09/22 19:50
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیرحسین رضائی کامبیز
در خیابان که راه میرفتم بوی زیبایی به مشامم خورد، هرچه جلوتر رفتم بیشتر تحریک شدم، رد بو رسید به آقایی که ظاهرا اهل افغانستان بود، پرسیدم قربان اسم عطرتون چیه؟ در پاسخ اسم این کار را آوردند. از آن روز دیوانه این کار هستم، باورم نمیشود چنین کیفیتی در یک کار اماراتی!
تا روزی به مغازه ای رفتم برای خرید و قیمتش را دیدم! خیلی بالا میداد...
در اینترنت جستجو کردم و از یک جایی خریدم با هزینه بالا، اما الان در عطر افشان با قیمت مناسبتر دیدم ای کاش از اینجا میگرفتم!
این کار بی مانند هست
مچکرم از نظر دقیقتون آقا سعید
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : کامبیز ارژنگ بوترابی

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
نسخه قهوه ای بوی مردونه تر و تلخ تر داره و به نظر من برا افراد میانسال عالیه من خودم بوی همین مدل مشکیشو دوست دارم
06 مهر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
من این کارو حدود 10 سال دارم تا حالا چندین بار خریدم و میزنم پخش بو عالی، بوی بسیار لطیف و دل نشین و فوق العاده
شیشه و بسته بندی خوبیم داره
04 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : mehrdad
دورود بر شما
این کار با نسخه مشابه ک ب رنگ قهوه ای هست چقد تفاوت داره از نظر رایحه و پخش بو و ماندگاری؟؟
12 شهریور 1400 پاسخ تشکر
سلام داداش رنگ مایع ادکلن یادت میاد چه رنگی داشت؟
08 فروردین 1403 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟