Orlane - Derrick

اورلن دریک مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-40678
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اورلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1978
کد کالا : ATR-40678
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 40
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    13
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    23
  • روزانه
    6
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 108
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Orlane Derrick - اورلن دریک مردانه

نخستین بار در سال 1978 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به اسطوخودوس ، رزماری ، آویشن ، ترخون ، نعناع هندی ، سدر ، شمعدانی ، یاس، درخت کاج ، زیره، جوز ، فلفل ، دانه تونکا ، مشک ، لابدانیوم، روایح دودی اشاره کرد.

نوع عطر ادو تویلت
برند اورلن
طبع گرم
سال عرضه 1978
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، رزماری ، آویشن ، ترخون
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، شمعدانی ، یاس، درخت کاج ، زیره، جوز ، فلفل
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، لابدانیوم، روایح دودی
نمره کاربران
Derrick-اورلن دریک مردانه
رایحه
8.3
33 رای
ماندگاری
7.8
33 رای
پخش بو
7.4
33 رای
طراحی شیشه
7.5
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (38 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر بوی خیلی جالبی داره پخش بوی بالایی داره و من دیشب استفاده کردم و تا الان بوش رو احساس میکنم
پدربزرگم استفاده اش میکرد و جزو عطرایی هست که دیگه ممکنه مثلش پیدا نشه...
20 خرداد 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Shahrokh

به یاد ایام نوجوانی و شیشه های عطر دریک که پدرم میخرید و اتفاقا اولین بار با دیدن شیشه دریک با دنیای عطر آشنا شدم تا اینکه سن و سالی گذشت.نسخه های اصلیش کم گیر میاد ولی همون رایحه قدیم رو حفظ کرده بدون تغییر مونده اینم از عجایبه که تغییر نکرده،اون حال و هوای دوره نوجونی دهه۷۰رو تداعی میکنه و اون زندگی ساده و بدون چشم و هم چشمی مردم اون زندگی بدون سختی و مشکلات
13 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Shahrokh Dr.J

یکی از عطرهای روزمره جوانی ام بود که همیشه روی میز حضور داشت. دهه ۷۰ شمسی. یادمه جند تا از دوستهامم دریک میزدن. اون سالها جهت استفاده روزانه عطرهای زیادی در بازار نبود. شومن و بلو فورمن و دریک و چندتای دیگه ای بودن برای دم دستی.. پدرم طرفدار آرامیس بود.چندین مدلشو داشت. همینطور دانهیل. پدربزرگم هم رالف لورنی بود. منم که محصل بودم و بی پول ! این دریک زمانی بهترین عطرم بود. یادش بخیر
شادوخوشبو باشید
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : عباس بهرامی محمدرضا

ياد سال هاي ٦٧ تا ٧٠ با اين عطر بخير.فكر كنم هنوز هم رايحه اش بايد به جذابيت همون سالها باشد.
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Shahrokh

فضای رایحه ش کاملا با رنگ و طرح بطری ش همخوانی داره . بطریش شبیه این پیت های قدیمی نفته ! و خیلی جالبه که یچیز شبیه بوی نفت هم میتونم ازش استشمام کنم !! اولش با بوی تند و تیز رزماری و لوندر و کاج شروع میشه و کم کم یه حالت صابونی به خودش میگیره . در کل اگه طرفدار عطرای کلاسیک باشین ازین خوشتون میاد . بوش به جذابیت وان من شو نیست ولی یه شباهت هایی بهش داره ، همینطور به شیکی پولو سبز هم نیست ولی با پولو سبز هم یه اشتراکاتی داره بنظرم .
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کورش اچ

این هم از کادوی روز پدر ما ....
واقعا خوشحالم ازینکه اینقد با کیفیت بود . با وجود اینکه خیلی ها معتقدن که دیگه تولید نمیشه و همه ی دریک ها بازار فیک هستن یا اینکه ریفورمه و ضعیف شده و این صحبتا ، این نسخه های جدید هر چی که هستن برای اونایی که قبلا داشتن قابل قبوله ، شاید از اون قدرت سابقشو نداشته باشه ولی اینی که من دیدم خیلی خوب بود و خدا رو شکر پدرم هم پسندید . پس با خیال راحت سفارش بدین و با توجه به قیمتش مطمین باشید که پشیمون نمیشید . نوستالژی خالص
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
اینکاروسفارش دادم،تست کنم اگه استخون بندی دریک قبل حفظ کرده باشه دوتا دیگه سفارش میدم برای کادو دادن،،،مدیرمحترم ایابسته تافرداتحویل پست داده میشه؟؟
17 اسفند 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب ارسال شده است

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
دوستانی که این عطرو به تازگی خریدن آیا تونسته اون استخون بندی ورایحه دریک دهه هفتادو رو حدودا حفظ کنه،قیمتش خیلی مناسب اگه اون رایحه نوستاژی رو داشته باشه که خیلی عالی میشه.
22 بهمن 1398 پاسخ تشکر
درود بر شما
متاسفانه شدیدا افت کیفیت داشته وبرای کسانی که عشق ادکلن هستند اصلا قابل قبول نیست علی الخصوص برای شما که بوی قبلی این ادکلنو خاطرت هست مطمئن باش با بو کردن این محصول حسابی تو ذوقت میخوره
23 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : amir
امیر علی عزیز
چیز زیادی از اون عطر دریک فوق العاده ی دهه هفتاد باقی نمونده ،اما باز رگه هایی از اون نوستالژی رو‌میشه با این عطر احیا کرد
اگه مثل من عاشق خاطره بازی هستی و از این عطر خاطره داری ، برای دل خودت بخرش ،پشیمون نمیشی
23 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : amir
من این عطر رو دو ماه پیش مجددا گرفتم. الان سه شیشه ازش دارم. اولی بیش از سی سال پیش خریداری شده. و دیگری رو 10-12 سال پیش گرفتم. کیفیت هر سه شیشه خیلی خوبه. هر سه رو کنار هم تست کردم در یک بازه چند ساعته و بر خلاف دوستان دیگه مشکلی با کیفیت رایحه و همینطور پخش بو و ماندگاری نداشتم. با این قیمت مفته اما حتی با قیمت سه برابر این باز هم کاملا ارزش داره. تغییرات کمی داشته که تو همین صفحه کمی پایینتر تو نظرم بیشتر توضیح دادم.
24 بهمن 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک خ اسنودن
کیفیتش قابل قبول نیست
04 اسفند 1398 پاسخ تشکر
بنظرم با توجه به قیمت خیلی مناسب هست
04 اسفند 1398 پاسخ تشکر

واقعا بین عطر های زیر صد تومن فوق‌العاده است، اگه رایحه رو بپسندین هیچ مشکلی با پخش بو و ماندگاری نخواهید داشت،، شاید مثل قبل نباشه ولی هنوز از خیلی از عطرهای میلیونی پخش و ماندگاری بهتری داره
05 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
کلاسیک دوست داشتنی:
این عطر رو من از بچگی دوست داشتم تا الان. یک عطر گرم فوژه (بوی سرخس و گیاهان سبز)، چوبی-ادویه ای، و در عین حال کمی پودری (بوی لوازم آرایش). کاملا عطر چند وجهی ای هست که مناسب پاییز و زمستانه. با بوی کلاسیک و ماندگاری که قدیمی نمیشه.
با این قیمت بدون تست هم میشه با خیال راحت خریدش. معمولا میگن بوی جوان پسندی نداره و بیشتر برای 35 سال به بالا مناسبه. که من همچین نظری ندارم، البته سلیقه من سلیقه نرمالی نیست خب! ولی نهایتا ممکنه بگین پیرمردیه! اشکال نداره. تو یخچال نگهداری کنید، هر چند ماه یک بار پشت دست اسپری کنید و در آرامش بوش کنید و چند سال دیگه عاشقش خواهید شد و ذوق خواهید کرد که قبل از توقف تولید یکی خریدید.
من یه شیشه دارم که بیشتر از سی سال پیش تولید شده و هنوز کیفیت خودش رو حفظ کرده با اینکه در شرایط خوبی هم نگهداری نشده. یکی هم 10-12 سال پیش گرفتم که عالیه هنوز. نمیدونم تولیدات این سالها چقدر کیفیت قبل رو حفظ کردن اما اگه نصف قبل هم باشه با این قیمت باز هم قطعا ارزش داره تو مجموعه عطرهاتون داشته باشیدش. خودم هم شیشه سوم رو خواهم خرید.
15 آذر 1398 پاسخ تشکر
خب شیشه سوم رو هم خریدم. از نظر کیفیت و ساختار عطر تفاوتی با اونی که 10-12 سال پیش گرفتم نداره و بسیار راضیم ازش! هر سه شیشه رو برای مقایسه در سه نقطه از دست زدم و توی یه بازه 2-3 ساعته بو کردم. شیشه دوم و سوم یکی هستن اما ممکنه این عطر 15-20 سال پیش کمی ریفورموله شده باشه. شیشه اول که بیش از سی سال عمرشه تفاوتش محسوسه. 10 سال پیش هم این تفاوت رو با مقایسه شیشه اول و دوم حس کردم اما نه به شدت امروز. البته ناگفته نماند که قدرت Base Note بخاطر عمر بالای شیشه اول بیشتره طبیعتا. منتها دقت و شامه من هم پیشرفت داشته. میتونم بگم این عطر در طول زمان ممکنه از وجه پودری و ادویه ایش کمی کاسته شده باشه و به وجه چوبی و فوژه اون اضافه شده باشه اما در 10-12 سال گذشته تغییری محسوسی نداشته.

در هر حال هنوز بسیار دوست داشتنیه. کلاسیکه نه قدیمی. اصیله اما نه سنتی.

اگر اشتباه نکنم، شیشه این عطر از روی گالن بنزین ماشین های بزرگ شاسی بلند طراحی شده. گالن هایی که روی در عقب نصب میشدن. این طراحی تمام شیشه های عطرهای اورلان هست. اما کاراکتر دریک به این از همه نزدیکتره و اگر اشتباه نکنم این طرح با این مدل در سال 1978 شروع شده. اشتباه نکنید این عطر با وجود کلاسیک بودن و رایحه بینظیرش، یک کار رسمی نیست اما اون رو باید با تیپ های غیر رسمی یا نیمه رسمی شق و رق پوشید. چون بسیار مردونست، اصلا لطیف نیست. خیلیم مؤدب نیست، و در ساکت ترین حالتش مرموزه. علی رغم اینکه هنوز بسیار پربازخورده (مثبت و منفی)، برای بازخورد گرفتن از خانم ها سراغش نرید، حتی اگر دوسش داشته باشن. این عطر تنهایی های یک مرده، مردی که پلید نیست اما دیگه آدم خوبه داستان هم نیست. یا در اجتماعی ترین حالتش گرد هم آمدن های مردونه دوستان قدیمی.
یک شاهکار جذاب و جاودانه.
21 آذر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Omid اسنودن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟