Rasasi - Arba Wardat

رساسی اربا وردت (وردات)

زنانه
کد کالا : ATR-40187
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : رساسی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-40187
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Rasasi Arba Wardat - رساسی اربا وردت (وردات)

و در دسته عطر های گلی چوبی مُشکی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، رز ، یاس، مشک ، کهربا، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند رساسی
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی رز ، یاس
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Arba Wardat-رساسی اربا وردت (وردات)
رایحه
8.7
3 رای
ماندگاری
9.7
3 رای
پخش بو
8.7
3 رای
طراحی شیشه
10
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند رساسی
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
در تکمیل فرمایشات آقای شاهین عزیز باید اضافه کنم که این عطر واقعا زیباست . شیشه بسیار قشنگ و جواهرمانندی داره که مال من متأسفانه بعضی جاهاش زنگ زده اما در مورد خود عطر باید بگم عطر ساده تند و علی رغم خوشبوئی سردرد آوره .. من این عطر رو هدیه گرفتم و سلیقه خودم نیست. با اولین استثشمام ازش رایحه رز و مرکبات رو گرفتم. نت میانیش به شدت گلیه و بیشتر شبیه ترکیب رز و مریمه تا رز و یاس و سنگینه . اما نت پایانی عطر ملایم و قابل قبول تره و احتمالا بخاطر وجود کهرباس که من خیلی دوست دارم این اسانس رو .
در کل عطر بدی نیست و زیاد شبیه عطرای گل محمدی مقدس مئاب نیست. اگر این عطر رو تهیه کردید سعی کنید خیلی کم ازش استفاده کنید چون پرفیومه غلیظه ،به شدت پخش بو و ماندگاری داره و به امتحانش می ارزه
25 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : محسن مهدی مددی

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
از مفاخر شرکت رصاصی در تولید عطرهای چوبی گلی. رایحه ای بسیار تمیز و شفاف با غلظتی بسیار که افشانه ندارد و داخلش نی کریستالی تعبیه شده تا بصورت مالشی روغن بسیار خوشبوی این عطر را در پوست گردن و مچ دست و حتی لباس آغشته کنید. رایحه ای تقریبا شیرین اما با غالبیت رُز قرمز و اندکی یاس که واقعا در اوج سادگی، کمپلکس بسیار زیبایی را معماری کرده است. مناسب تنپوش بانوان در روزهای بهاری که حس اصالت نوستالژیک را برای مخاطبان همراهش تداعی خواهد کرد. رایحه ای نورانی از پاک بودن و عاری شدن از معصیت که گویی تنها برای بانوان پاکدامن و پاک سرشت مثل بانوهای مقدس (حضرت مریم و فاطمه و زهرا و .....) این عطر را خلق کرده اند. ناشناخته ای از زمان که هنوز هم در اعماق روایح مُدرن امروزی غرق شده و بی هیچ صدایی نظاره گر معصیت های موجه و غیر موجه هست....
عطری بسیار خوشبو و صاف و پاکدل با غلظت پرفیوم که ماندگاری بسیار زیادی دارد و تا یک هفته روی لباسهای داخل کمد احساس میشه و پراکنشی راضی کننده که بپاس پرفیوم بودنش و بدون افشانه اسپری، نسبت به سایر عطرهای مدرن از پراکنش کمی برخوردار است. اما روی پوست حداقل 8 ساعت دوام دارد. شیشه ای بسیار زیبا ترکیبی از فلز و پلاستیک سخت همراه با نگین با آرم حکاکی شده رصاصی در قسمت پایه شیشه و زیرین پایه شیشه عطر که بصورت صیقلی و براق است. در حجم 30 میلی لیتر برای این عطر.
این عطر در روایح مختلف و حجم های 30 و 70 میلی لیتری تولید شده که از نظر ظاهری شبیه هم هستند اما نوع روایح آنها باهم متفاوت است که رنگ نگین های بکار برده شده در شیشه عطر نوع رایحه و طبع آن را اعم از مردانه یا زنانه و یا یونیسکس بودن، متمایز میکند. شیشه آن انقدر زیباست که حتی بعد از اتمام مایع عطر، شیشه آن را میتوان حراست کرد و بعنوان دکوری ازش استفاده کرد چراکه شکل شیشه آن شبیه اجرام جواهری گران قمیت آنتیک است که برای صدها سال در زیر خاک مدفون مانده بود.
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....

[EDITED] 1401/10/09 18:22
09 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Fatimah علیرضا ر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟