dunhill - Dunhill 51.3N

آلفرد دانهیل 51.3 ان

مردانه
کد کالا : ATR-31012
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : دانهیل
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-31012
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ارتفاع بالا ، در میان ابرها ، آسمان آبی و هواپیمای گلایدری که سرعتش را کم میکند و مانند قطره ای به سمت زمین می آید و در عرض جغرافیایی 51.3 N یعنی شهر لندن فرود می آید . تعریفی تمام عیار که جوهر ماجراجوی محصول جدید شرکت دانهیل را منعکس می کند.

ادکلن دانهیل 51.3 ان محصول سال 2010 آلفرد دانهیل را با معرفی عطرافشان تجربه کنید.

نوع عطر ادو تویلت
برند دانهیل
طبع معتدل
سال عرضه 2009
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه گریپ فروت ، ریواس
اسانس میانی اسطوخودوس ، سدر ، فلفل ، فلفل صورتی
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Dunhill  51.3N-آلفرد دانهیل 51.3 ان
رایحه
7
3 رای
ماندگاری
6.4
8 رای
پخش بو
6.4
8 رای
طراحی شیشه
8.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دانهیل
اخبار برند دانهیل
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام .من این ادکلن رو از کجا می تونم تهیه کنم ؟لطفا راهنمایی بفرمائید.چون تو بازار خیلی کمیابه یا تقلبیه.تو شیراز که اصلا ندیدم.لطف کنید روش تهیه رو بفرمائید.تشکر
01 مرداد 1395 پاسخ تشکر

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام دارم خدمت دوستان و مدیریت سایت بعد از 2 ماه غیبت خدمت رسیدم با نقد این ادکلن نسبتا ناشناخته و دور افتاده از ذهن ها.
در نگاه اول تمایلی به خریدش نداشتم تا اینکه یکی از فروشنده ها گفت دیگه تولید نمیشه و در ضمن خیلی هم ازش تعریف شنیدم و به همین خاطر دل به دریا زدم و خریدمش و سعی میکنم یک نقد منصفانه در موردش داشته باشم .
در مورد دانهیل 51.3 باید از دو دیدگاه کمی و کیفی به این عطر نگاه کرد از بعد کمی به لحاظ ماندگاری و پخش چنگی به دل نمیزنه به خصوص از نظر پخش بو واقعا کار متوسط و رو به پایینی هستش اما به لحاظ زیبایی شیشه و دیزاین کار شیک و جالبی هست به نحوی که بین سایر عطر ها خودنمایی می کنه نکته جالب درب بسیار سنگین این کاره شاید به تنهایی حدود 200-300 گرم وزن داشته باشه و یکی از نشانه های اصل بودن کاره در کل به زیبایی و طراحی شیشه و بسته بندی نمره خوبی میدم اما ماندگاری و پخش بسیار کم (متاسفانه)
حالا بریم سراغ بعد کیفی همون چیزی که وجه تمایز یک کار حرفه ای از آماتوره چیزی که اصلا ربطی به مسایل کمی نداره که از این نظر دانهیل 51.3 یک کار بسیار حرفه ایی و سطح بالایی هستش نکته بارز در این کار طبیعی بودن کاره به نحوی که از نظر من طبیعی ترین کار دانهیله و در این تغییر پذیری نت ها (چند خطی بودن) به وضوح دیده میشه به نحوی که در عرض نیم ساعت از یه بوی تند به یک بوی ملایم و شیرین و معتدل میرسیم .در مجموع از نظر کیفیت ساخت یکی از خوبای ارزون قیمت به حساب میاد (البته از نظر من).بوی وانیلش واقعا طبیعی و مطلوبه ولی حیف که زیاد دوام نداره .
اما تشریح رایحه :عطر با یک بوی نسبتا تند شروع میشه که از نظر من بویی مثل بوی سبزیهای تازه رو میده که حاصل عطر ریواسه بعد از مدت زمان کوتاهی حدود 30دقیقه بوی فلفل بهش اضافه میشه که حتما قابل شناسایی هست و در آخر هم فقط وانیل .وانیل در این کار حرف اول و آخرو میزنه و اگر کار وانیلی دوس دارین برین سراغش .طبعش هم معتدل و شیرین از نظر امروزی بودن هم به نظرم کار کلاسیک و مدرنیه .70درصد کلاسیک و 30درصد مدرن بیشتر بوی کارای دهه 90 رو میده که می خواستن تابوی کلاسیک بودن رو بشکونن .
کلام آخر از نظر کمییت حرفی واسه گفتن نداره اما از نظر کیفی بسیار سطح بالا بوی جدیدی نداره در کل اگه ادکلن بازی نظرتونو جلب میکنه ولی اگه ادکلن های زیادی ندارین و یه ادکلن روزانه و عام پسند میخواین سراغش نرید.
برای خودنمایی بیشتر حتما بین 8 تا 10 پاف استفاده بشه.
15 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

به حامد شمس.بله مناسبه بوی خوبی هم داره احتمالا خوشتون بیاد.
14 اردیبهشت 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
دوستان لطف کنید کمک کنید این عطر مناسب بهار و تابستان هست و از نظر کیفیت در چه سطحی قرار داره و آیا ارزش این همه تعریفی که ازش میشه رو داره خواهش میکنم دوستان نظر بدن چون ادکلن کمیابی هم هست و عملا امکان تستش وجود دارد و تنها راه خریدم باید خرید اینترنتی و البته از عطر افشان باشه .
12 اردیبهشت 1394 پاسخ تشکر

با عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم یعنی این عطر اونقدر خوبه که تعریفشو میکنن؟؟؟ و اینکه اگه یه عطر کاملا ملایم با ماندگاری 5-6ساعت و پخش بوی مناسب بخوام این عطر میتونه بهترین گزینه باشه؟؟؟؟ ممنونم
27 دی 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام احتمالا بتونه راضیتون بکنه با اینحال به نظرات دیگران اکتفا نکنید و سعی کنید قبل از خرید کاری که مدنظرتون هست رو تست کنید

عالیه.خیلی هم کم یابه.
14 مهر 1393 پاسخ تشکر

سلام.
خیلی بوی خوبی داره و کمیاب هم هستش.فقط سوالی دارم من ازرا کروم اسپورت ، سی اج ، دانهیل 51.3 ، بلویرد.پرزیدنت و .. استفاده کردم .چنین رایحه ای را می پسندم شما چی پیشنهاد دیگری دارید؟
12 مهر 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام من ورساچه فرش، دوپوند پسنجر و تروساردی مای لند رو بهتون پیشنهاد می‌کنم

ba salam,man daram in odkolon ro va kheili ham mardooneo lezatbakhshe...
yekam classice va ehsas mikonam ke salhast bosh ro mishnasam ...chon baba ham mizad in atro...;)
18 اسفند 1392 پاسخ تشکر

سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت 2 گله ی کوچیک دارم یکی اینکه dunhill pure suit نیست ودیگر اینکه واقعا جای ادکلن های شرکت هوگو در این سایت خوب خالیه با تشکر
02 مهر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما دوست گرامی، دانهیل پورسویت مدتی هست که کمیاب شده و به همین دلیل در سایت قرار ندادیم. گلایه دوم هم کاملا وارده و انشاالله به زودی محصولات هوگو بوس اضافه خواهند شد. ممنون از توجهتون

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
فوقولاده هست و خیلی هم کمه تو بازار خداییش ممکن نیست شبیهش پیدا کنید و زمانی که استفاده میکنید لذت خاصی داره
20 مرداد 1392 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟