Jean Paul GAULTIER - Le Male

ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل

مردانه
کد کالا : ATR-40042
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ژان پل گوتیه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1995
کد کالا : ATR-40042
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    17
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    16
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    17
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 113
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «له میل» که سرشتی غلیظ، هوس‌انگیز، مدرن دارد و بافتی گرم، مردانه و ملایم به خود گرفته است، عطری با جاذبه‌های مغناطیسی است که هر کسی را با ویژگی‌های منحصربه‌فردش وسوسه می‌کند. تضادهای ناب و خاص، بنیان عطر «له میل» را می‌سازند: تضاد میان ساختارهای سنتی و نوآورانه، میان بافت غلیظ و هوس‌انگیز، ‌میان طراوت‌‌بخشی و بافت ملایم که نهایتا عطری بی‌نهایت سحرآمیز و شگفت‌انگیز برای زنان خلق کرده است. رایحه نعناع همچون نماد نیرومندی و رایحه اسطوخودوس همچون نماد عطرهای سنتی در «له میل» می‌درخشد. رایحه وانیل هم گرما و لطافت ویژه‌ای به این عطر می‌بخشد. نت‌های اولیه «له میل» را نعناع، اسطوخودوس و ترنج ساخته‌اند و نت‌های میانی را هم رایحه‌های دارچین، زیره و شکوفه پرتقال. در نت‌های پایه هم به رایحه‌های وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و سدر می‌رسیم. عطر «له میل» در سال 1995 و توسط فرانسیس کورکجان ساخته شده است.

نوع عطر ادو تویلت
برند ژان پل گوتیه
عطار فرانسیس کرکجان
سال عرضه 1995
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، نعناع ، هل ، گیاه درمنه
اسانس میانی دارچین ، زیره، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Le Male-ژان پل گوتیر (گوتیه)  له میل
رایحه
8.2
33 رای
ماندگاری
7.8
33 رای
پخش بو
7.8
33 رای
طراحی شیشه
8.9
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ژان پل گوتیه
نظرات کاربران (36 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یه شیرینه خوشمزه.بازخورد خوبی هم میاره.
این عطر ریفورمیوله شده ولی خواستم یه چیزی راجب پرفورمنس بگم .خیلی خیلی کم اتفاق میفته که ما از کسانی جز دوستان یا اشنایانمون بازخورد بگیریم.بازخورد به عوامل بسیار زیادی بستگی داره و فقط بوی خوب عطر نیست.برای همین خیلی دنبال پرفورمنس قول اسا نباشید و سعی کنید اول خودتون لذت ببرید.مثلا ۷۸ وینتج گرین پرفورمنس بالایی نداره ولی من ازش سیر نمیشم و همیشه میپوشمش.میدونم این حرفا دیگه کلیشه شده ولی بنظرم موضوع مهمیه که بخاطر پرفورمنس کم یا متوسط از عطری که دوسش داریم نگذریم
05 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHMOUD neda

دقیقا بوی عطر قدیمیه ویسکی ۱۹۷۰ میده...
02 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

له مال ژان پل گوتیه یه اورینتال فوژه نیمه کلاسیک و نافذ با محوریت وانیل ، لاوندر و نعناست.
قسمت اورینتالِ له میل را وانیل ، دارچین و امبر تشکیل میدن وقسمت فوژه را اسطوخدوس و ترنج .
اینکار یکی از عطرای مورده علاقه ام هست که باهاش خاطره دارم ولی متاسفانه تولیدات جدیدش کیفیت قبل رو نداره وعلاوه بر افت پرفورمنس، کیفیت وشفافیت یه سری نتهام پایین اومده.
له میل رایحۀ پودری وشیرین وانیل را توی بستری نازک و ادویه مانند از ترکیب دارچین وتونکا باز میکنه و این فضارو با روپوشی سبز و آروماتیک از رایحۀ تلخ وکمی تیزه اسطوخدوس و نعنا میپوشونه.
دارچین بدون اینکه رایحه اش در ترکیب غالب بشه در وانیل ذوب میشه و اون تم شیرین وتندوتیزش را به وانیل قرض میده که باعث میشه ما شاهده وانیلی نافذ و محرک باشیم .
رایحۀ ابتدایی له مال گزندگی مختصری داره که خیلی زود کنار میره .
در ادامه تمی چوبی با پس زمینه شیری از صندل وود و یه رایحۀ گلدار و تمیز را حس میکنم که اون رگه های تند و تیز عطر را صیقل میدن و سبب نرم شدن رایحه میشن، همچنین ته بویی سبز وترش از برگاموت به مشام میرسه که بیشتر شبیه پوستِ برگاموتِ که با اسطوخدوس همبسترمیشه و فضای فوژه محور عطر را تکمیل میکنه،
حدوده یکساعت بعد یه حس گرم و گداخته از کهربا میاد کناره وانیل و رایحه پودری و شیرین وانیل را پررنگ میکنه، این تم گداخته ، پودری و شیرینِ وانیل و کهربا وقتی با رایحه سبز، تلخ و کلاسیک اکورد فوژه همبستر وعجین میشن فضایی محرک ، نافذ و به معنای واقعی کلمه اغواگر را خلق میکنن که بسیار خوشبو و شامه نوازه

همچین عطری مناسب مهمانی های رسمی یا استفاده روزانه و محیط اداری نیست و اگه در همچین محیط هایی استفاده بشه شاید براتون یه عطر بسیار معمولی وخسته کننده باشه، این عطر بیشتر مناسب تولدهای مجردی... ، پارتی و قرارهای رمانتیک..... و در همچین فضاهایی تفاوت را احساس میکنید .
13 تیر 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : MAHMOUD الناز
تشکر از کامنت زیبا و کامل شما، جناب علی من از له مال ژان پل گوتیه خیلی خوشم میاد اما بخاطر افت خیلی زیاد پرفورمنسش دیگه قصد تکرارش رو ندارم توی سایت فراگرنتیکا کاربرا پرادا لونا رزا اسپرت رو خیلی شبیه له مال میدونن از طرفی ایکاروس عزیز هم گفته بود اون نتی که امواج رفلکشن رو یونیک خوشبو می کنه توی لونا رزا اسپرت وجود داره، راستش کاملا گیج شدم. به نظر شما لونا رزا میتونه جایگزینی برای له مال باشه؟ یا اینکه اون خوشبویی رفلکشن رو که ایکاروس گفته داره!!!
14 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Rohaam فریده.م
درود دوست عزیز،عرض ادب واحترام .
بله متاسفانه کیفیت له میل پایین اومده و نت هایی مثل وانیل و لاوندر وضوح قبل رو ندارن .
متاسفانه لونا روزا اسپرت رو تا حالا تست نکردم و نمیدونم تا چه حد شباهت داره ، رفلکشن را دارم وبشدت از رایحه اش لذت میبرم، درسته یه جاهایی شباهتایی دارند ولی نه انقدری که بشه گفت کپی از له میل هست، رفلکشن بدون درنظر گرفتن قیمت ، لول وکیفیت به مراتب بالاتری داره .
14 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : الناز امیر
سلام لونا رزا اسپرت پرادا معجونی قرمز و حوس انگیز و دلربا برای آقایانیه که میخوان عطرشون مدرن و شیرین و در عین حال جذاب باشه
به نظر بنده لونا رزرا برتری های زیادی نسبت به این عطر داره و در خریدش شک نکنین و مطمین باشین که اگه اصلیش رو بخرین پرفورمنس خوبی هم داره
23 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا کریمی amin

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطری در مجموع خوش بو هست منتهی من اپنینگ کار رو زیاد دوست نداشتم ولی در ادامه یک عطر اصطلاحا نرمی شد که روایح در کنار همدیگر یک کار خوشبو و نرم رو تحویل میدن که بسیار ملایم و خوش ساخت هست مخصوصا اگر روی شخص دیگری بو کنید این کار رو از فاصله یک متری یا وقتی راه میره و عطر در هوا پخش میشه ولی وقتی عمیق و از نزدیک با قراردادن بینی بر روی محل عطر بو میکنم یک نتی به مشامم میرسه که زیاد دوسش ندارم ولی در کل خوبه. پخش خوبی داره در یک ساعت اول و ماندگاری متوسط از نظر من که میتونست بیشتر باشه که اونم میتونه بخاطر ریفورموله شدن کار باشه
25 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MAHMOUD
من مشکیشو گرفتم اولش بوی جالبی نداره بعد وانیلی میشه رو لباس باید دوش بگیری باهاش رو پوست بهتره پخش و ماندگاریم جالب نیست .این همه مثل مشکی هست؟؟
02 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سارینا حکایت دوست

له میل ژان پل گوتیر
نرم گرم ملایم اماقوی پودری خاص باکلاس آرام
من در انتها هل دارچین زیره وانیل ونعنا رو بیشتر وبهتر میفهمم از همه روایحش.
پخش خوب درحالت سکون و ماندگاری معقول. روایح گرم ماندگاری قویتر دارند. طراح به خوبی وزیبایی اسانس های گرمابخش رو کنار هم چیده وبدون شک کار زیادی برده. بادقت وصرف زمان. چون رایحه ای خاص وکمتر طراحی شده ساخته. در کل متعادله. نه میشه ازش چیزی کم کرد نه اضافه کرد. اینی که هست درسته. هر عاشق رایحه ای باید یکی ازین در کلکسیونش داشته باشه.
شادوخوشبو باشید
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی مهربد

درود
این میتونه جایگزین فارنهایت ۳۲ باشه؟
20 آذر 1399 پاسخ تشکر

درود
ژان پل گوتیه
یکی از اون عطرهایِ فوق العاده خوشبویی که در گذشته و در دوران نوجوانی زیاد به مشامم خورده بود و اسمشو نمیدونستم همین عطر بود. در کلکسیونِ یکی از دوستانِ جدیدم دیدمش و چون چندین بار شیشه ی منحصر به فردشُ دیده بودم در صدد پاسخ به یکی از سوالاتم بر اومدم. چند پاف به پوستِ گردن و پیراهنم زدم . در ابتدا یکم بویِ تند و مصنوعی داشت ولی چند دقیقه بعد...
واو... یک بویِ خامه ای با پس زمینه ی مرکباتی ، اون چیزی بود که من احساس کردم. بعد از گذشت یکی دو ساعت و فکر به این که کجا با این بو روبرو شده بودم ، رسیدم به حدود ۲۰ سال قبل و اون مطلبی که در ابتدای متن خدمتتون عرض کردم.
چهارفصلِ متمایل به گرم.
پرفورمنس خیلی خوب بود.
بازخورد از همسرم که بسیار مشکل پسند هستند خوب نبود. اما امروز که با همون پیراهن در محل کار حاضر شدم چندین بازخوردِ خوب گرفتم که برام قابل پیش بینی بود چون به نظرِ خودم خیلی بویِ شیکی داره و حالا حالا ها این بو نباید محجور بشه . اما در کمالِ تعجب میبینم که در اینجا فقط ۹ کامنت داشته و اینجوری که مشخصِ خیلی محبوب نیست.
از اساتید و دوستانِ عزیزم که تجربه ی تستِ عطرهای بیشماری دارند میخام خواهش کنم اگر بویی شبیه به این عطر سراغ دارند ، در یک یا چند عطر بهم معرفی کنند . خیلی مشتاقم در این سبک بو بیشتر سیر کنم.
حیف که از طرف همسرم بازخوردِ خوبی نگرفت وگرنه حتما میخریدمش.
بدرود
22 آبان 1399 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : MAHMOUD کیوان معروفی
درود برجناب پارسی.
اقا یه برندی هست به نام کوبا پاریس که مدل گلدش خیلی شبیه به اینه. خیلی هم خوش قیمته و مرفورمنس خوبی هم داره.
23 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : amin پارسی
درود بر آرشیتکت عزیز
بسیار سپاسگزارم از لطفت
23 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
درود به پارسی عزیز ، luna rossa sport فک میکنم تا حد زیادی مشابهش باشه
24 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی پارسی
درود بر اسنودنِ گل
سپاسگزارم عزیز
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
اولترا میل‌ از همین برند میتونه براتون بشدت جذاب باشه
08 آذر 1400 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان عطر افشانی.
حدودا 20 سال پیش وقتی که دانشجو بودم هم اتاقیم که همون موقع هم اوضاع مالیش خیلی خوب بود از این ادکلن استفاده میکرد، تعدادی از ادکلنهایی که اون موقع داشتو بعد از اینکه خودم در آمد داشتم تهیه کردم و برام بازآفرینی خاطرات دانشجویی شد...همشون جز ژان پل گوتیه ل میل که برام اون موقع ها خیلی خوش بو بود. واسه خودم تو این سالها کلکسیون کوچکی جمع کردم، وقتش بود که ادکلن بزرگ ل میل هم بگیرم تا اینکه یکی از سایتها دکانتشو موجود کرد. چشم بسته 3 تا دکانت گرفتم...امروز بدستم رسید با ذوق و عجله رفتم تستش کردم... یعنی این همون ادکلنی بود که اینقد دوسش داشتم! یعنی این یکی از پرفرشوشترین و محبوبترین تو اروپا! واقعا چجور ممکنه! چون با رفرموله شدن هم نمیبایست اینقد رایحه ادکلن تغییر کنه. برام بوی گوسفند میده. انگار رفتی تو یه علفزار با گلهای خوشبو که یه عالمه گوسفند دور و ورت باشن و بارون هم بیاد...خیلی تو ذوقم خورد.
08 شهریور 1399 پاسخ تشکر

عطر مورد علاقه رانبیر کاپور
18 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : MAHMOUD Aram

دوستان این عطر چجوریه؟ کسی تست داشته یکم توضیح بده راجبش. jermy تو یوتیوب خیلی ازش تعریف میکنه که
18 فروردین 1399 پاسخ تشکر
بله خیلی ازش تعریف میکنه ، ولی توصیه به نخریدنش میکنه. بخاطر ریفورموله شدنش در طی ۲۵ سال که از لحاظ ماندگاری خیلی خیلی تنزل پیدا کرده
18 فروردین 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
دوست عزیز خیلی روی نظرات جرمی تکیه نکنید.به قول خیلی از دوستان اون مبلغ عطر های خاصی است .بیشتر یک چهره تبلیغاتی است .مورد جالب اینکه قبل از این فقط روی اولترا میل از این برند تبلیغ آنچنانی می کرد(دهها ویدیو روی یوتیوب است) .حالا چه پیش امده که ان را فراموش کرده و روی Le male فوکوس کرده است خدا می داند. شاید فروش کمتر این محصول نسبت به اولترا میل باعث شده ایشان به دلایل خاص فعلا این را تبلیغ کنند!!!!.
18 فروردین 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : MAHMOUD مهیار
به نظرم اگه عطر رو (مایع عطر) رو منها کنیم توی بقیه موارد این برند کارش درسته شامل بسته بندی، شیشه، اتومایزر و..
خیلی تحت تاثیر جرمی قرار نگیرید ، اون دیالوگ‌ها از قبل نوشته شده براش و فقط بحث تبلیغات و سود مالی هست، مدتی هم هست که میخوان با نسخه جدید این عطر یکم به این برند فراموش شده سر و سامان بدن، همین
19 فروردین 1399 پاسخ تشکر
با سلام خدمت دوستان عزیز

بله درست میفرمایید دوستان. Jeremy از کمپانی های مختلف پول دریافت میکنه که عطرهاشون رو تبلیغ کنه البته Jeremy یکی از هزاران نفری هست که درآمدش از این راهه.
ولی اون‌موقع که برای اولین بار این شاهکار را خریدم نه خبری از اینترنت بود نه کسی که اونو تبلیغ کنه دقیقا بیست سال پیش.پارسال دوباره خریدمش هنوزم پخش و ماندگاری خیلی خوبی داره و همه خوششون میاد.وقتی فرانسه بودم دیدم حتی خانم ها عاشق این عطر بودن و ازش به عنوان عطر کلاب نام میبردن به قول جناب ایکاروس این عطر در ایران مغفول موند...
19 فروردین 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : MAHMOUD Aliireza

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟