دلی دلی
5
1405/04/03

عطر امضای خاص و پیچیده و عمیق

دوستان ممو مدورای یا والایا؟ 

رادمنش رادمنش
1405/04/03

هر دو از عطرهایی که من برای خانوما بسیار میپسندم

بستگی به تیپ و استایل و شخصیتتون داره و اینکه کجا استفاده بشه

سلام 

من مدورا روی تن خانم ها بیشتر میپسندم ولی والایا هم عالی..

دلی دلی
1405/04/03
در پاسخ به رادمنش :

هر دو از عطرهایی که من برای خانوما بسیار میپسندم

بستگی به تیپ و استایل و شخصیتتون داره و اینکه کجا استفاده بشه

ممنونم 

عطر خنک دیگری که خاص و پیچیده و ترجیحا خامه ای و پودری نباشه معرفی میفرمایید

رادمنش رادمنش
1405/04/03
در پاسخ به دلی :

ممنونم 

عطر خنک دیگری که خاص و پیچیده و ترجیحا خامه ای و پودری نباشه معرفی میفرمایید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟