نظر شما راجب این عطرا چیه؟

امروز عطر باربری گادس /آریاناگرند/گرن بالو گرفتم و تستر لاست چری و گوچی فلورا 

میشه گفت از بین این عطر ها با گادس خیلی رابطه خوبی گرفتم دلم میخواد تو بوش غرق بشم و بیرون نیام رایحه وانیل و اسطوخودوسش بهم حس آرامش میره انگار رفتی یه کافه ای که با شمع معطر گلی و قهوه خوشبو میان استقبالت بی نظیره 

آریانا گرند هم ب نظرم یه عطر مبتدی و اینجوری با روح و روان بازی نمیکنه میشه گفت نه بدم اومد نه دوسش داشتم بوی یه دختر مظلوم تمیز و ساکت میده 

گوچی فلورا هم خوشم اومد انگار تویه باغ گل نشستی 

و در کمال تعجب که همه راجب عطر لاست چری بد گفتن من از بوش خوشم اومد و تصمیم گرفتم تو پاییز بگیرم 

عطر گرن بالو یه بوی عروسکی طور داره 

بوش پیچیده نیس اما در حین سادگی منو درگیر خودش کرد و تونست نظرمو جلب کنه 

 

 

نظر شما راجب این عطرا چیه؟

کدومو می‌پسندید 

اولین پاسخ را شما ثبت کنید
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟