امروز عطر باربری گادس /آریاناگرند/گرن بالو گرفتم و تستر لاست چری و گوچی فلورا
میشه گفت از بین این عطر ها با گادس خیلی رابطه خوبی گرفتم دلم میخواد تو بوش غرق بشم و بیرون نیام رایحه وانیل و اسطوخودوسش بهم حس آرامش میره انگار رفتی یه کافه ای که با شمع معطر گلی و قهوه خوشبو میان استقبالت بی نظیره
آریانا گرند هم ب نظرم یه عطر مبتدی و اینجوری با روح و روان بازی نمیکنه میشه گفت نه بدم اومد نه دوسش داشتم بوی یه دختر مظلوم تمیز و ساکت میده
گوچی فلورا هم خوشم اومد انگار تویه باغ گل نشستی
و در کمال تعجب که همه راجب عطر لاست چری بد گفتن من از بوش خوشم اومد و تصمیم گرفتم تو پاییز بگیرم
عطر گرن بالو یه بوی عروسکی طور داره
بوش پیچیده نیس اما در حین سادگی منو درگیر خودش کرد و تونست نظرمو جلب کنه
نظر شما راجب این عطرا چیه؟
کدومو میپسندید