Dr_eco Dr_eco
1
1405/03/12

9pm نایت اوت

سلام دوستان. نظرتون در مورد عطر جدید افتان 9pm نایت اوت چیه؟ ارزش خرید داره؟ پخش و ماندگاری چطوره؟

درود به شما 

این عطر یه شاهکاره من دکانتشو تهیه کردم خیلی بالانس و شیکه 

انگار ورژن مردونه تر و نسبتا تلخ تر از همون 9pm مشکی قدیمی هست که ته بوی چوبی میوه ای و مشروبی پیدا کرده با یه پرفورمنس واقعا عالی 

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟