سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
سلام دوستان. نظرتون در مورد عطر جدید افتان 9pm نایت اوت چیه؟ ارزش خرید داره؟ پخش و ماندگاری چطوره؟
درود به شما
این عطر یه شاهکاره من دکانتشو تهیه کردم خیلی بالانس و شیکه
انگار ورژن مردونه تر و نسبتا تلخ تر از همون 9pm مشکی قدیمی هست که ته بوی چوبی میوه ای و مشروبی پیدا کرده با یه پرفورمنس واقعا عالی