سلام دوستان وقتتون بخیر
آیا سایت ع.ل.ی. گ.ا.لر.ی معتبره؟ ۱۰۰٪؟ قیمتاش خیلی پایینه حس میکنم اوریجینال ممکنه نباشن
پالاتین همه جا حدود ۵۰ ۶۰ تومنه اینجا ۱۸ تومن
ولی از اون ور عطرهای اماراتیش برندهای لطفافه و غیره گرون تره از بقیه جاها، اینا اصله؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
اکی هستن قیمت باتل هاش به روز نیست و گرون تره
خیلی ممنونم ازتون
جای معتبر دیگه ای میشناسید بهم معرفی کنید؟
سلام
با خیال راحت خرید کنید چند سال مشتری ع.ی گ .. ل . ی هستم و تمام اجناس اورجینال هست
خیلی ممنونم ازتون
جای معتبر دیگه ای میشناسید؟
خیلی ممنونم از توضیحاتتون
بله کاش آپدیت میکردن قیمتا رو...
شما جای دیگه میشناسید که معتبر باشه؟ اگر فروش اقساطی هم داشته باشن محشره🥲
سلام
سر..ین عطر کرمان یه کانال توی تلگرام دارن که عطر های تخفیف دار و تستر رو با قیمت مناسب میزارن.
ایران..س هم خرید زیاد داشتم معتبر هست ، دوستان دکانت و سمپل تهیه کردن راضی نبودن. برای تهیه فول باتل مناسب هست.
کانال های تلگرامی خرید و فروش عطر استفاده شده هم داشته باشین قیمت مناسب پیدا میشه.
کانال تلگرام یا اینستاگرام lemono هم هست.
و اینستاگرام odkolon