دوستان سلام
یه چند تا کار خنککککک برای هوای ۴۵ درجه بوشهر پیشنهاد میدین؟
این کار ها رو داشتم
کول واتر پارفوم، ایسی میاکه لئو د بلو، ورساچه دیلان بلو، دانهیل آبی، فیلوس مسنجر، هوس بلک، کلاب د نویت
هیچکدوم تو گرما جوابگو نیست!
اینم بگم بعضی هاش دکانت هست، آیا دکانت پرفورمنس عطر رو پایین میاره؟
سلام و احترام
آمواج سرچ
ویدیان جینجر
درود
خیر دکانت ربطی به پرفورمنس نداره دوست عزیز
این کار فوق العاده خنک و قویه بنظرم برای هوای بوشهر جوابگو باشه
درود وقت شما و همه عزیزان بخیر
#پارفومز د مارلی گرینلی Greenley
#ورساچه او فرش (ورساچی او فرچ) Eau Fraiche
#ورساچه پورهوم Versace Pour Homme
با این حجم از خنکی انگار که در دنیای frutiger aero هستید!
سلام
سعی کنید در هوای شدیدا شرجی
ادکلن های معطر فوژه استفاده کنید
مثل ورساچه پور هوم
جوپ جامپ
ایو سن لورن وای ادو پرفیوم
جگوار کلاسیک
پولو بلو
ممنونم دوست عزیز
کروم تست داشتم ده دقیقه ای بوش میره تو این هوا
سلام و احترام
آمواج سرچ
ویدیان جینجر
سلام جناب استالکر ممنونم از لطفتون
سایتی واسه خرید دکانتش معرفی میکنید؟
درود
خیر دکانت ربطی به پرفورمنس نداره دوست عزیز
این کار فوق العاده خنک و قویه بنظرم برای هوای بوشهر جوابگو باشه
سلام آقا حامد تشکر میکنم
درود وقت شما و همه عزیزان بخیر
#پارفومز د مارلی گرینلی Greenley
#ورساچه او فرش (ورساچی او فرچ) Eau Fraiche
#ورساچه پورهوم Versace Pour Homme
با این حجم از خنکی انگار که در دنیای frutiger aero هستید!
ممنونم از لطف شما