درودها خدمت معطران عطرافشان
سپاسگزار خواهم بود من رو راهنمایی بفرمایید که آیا فروشگاه آنلاین "ع-ل-ی---گ-ا-ل-ر-ی" در رابطه با "دکانت"، "سمپل" و فول باتل" فروشگاه معتبر و قابل اطمینانی هست یا خیر؟ و قیمتهای پایینتر فول باتلها حتی با وجود موجود بودن برخی از عطرهای کمیابتر به چه علت میتونه باشه؟ از اونجایی که بعضاً دیدم عزیزان این فروشگاه رو هم پیشنهاد کنند برای همین دچار تردید شدم.
درود و ارادت خانوم آیلی گرامی
قیمت بطری عطرها (حتی به روز شده ها) در این سایت منصفانه و گاهی پایینتر از بازار هست. جای تشکر و گاهی تردید داره... اما چندین دوست از این مجموعه که عطر گرداوری میکنن در سال گذشته خرید داشتند و به مشکلی بر نخوردند (هنوز :) )
در واتس اپ گویا فقط باید هماهنگ بشه...
امیدوارم همینطور ادامه بدهند و به جز سایت خودمون چندین جای معتبر دیگه هم داشته باشیم در ایران و آبروداری کنند از بخش صنعتی عطرها.
درودها
من تجربه خودم رو میگم
دنبال عطری از افنان بودم که دیدم با قیمت مناسب توی سایتشون موجوده
تماس که گرفتم به من گفتن اون قیمت قدیمه و قیمتی که دادن از بازار هم گرونتر بود!
درود و ارادت خانوم آیلی گرامی
قیمت بطری عطرها (حتی به روز شده ها) در این سایت منصفانه و گاهی پایینتر از بازار هست. جای تشکر و گاهی تردید داره... اما چندین دوست از این مجموعه که عطر گرداوری میکنن در سال گذشته خرید داشتند و به مشکلی بر نخوردند (هنوز :) )
در واتس اپ گویا فقط باید هماهنگ بشه...
امیدوارم همینطور ادامه بدهند و به جز سایت خودمون چندین جای معتبر دیگه هم داشته باشیم در ایران و آبروداری کنند از بخش صنعتی عطرها.
جناب آقای خردمهر ارجمند
درود و احترام
بیکران سپاس از تجربه و راهنمایی شما... همرأی با شما، براستی حضور مستمر فروشگاههای قابل اعتمادی چون منزل عطرافشانمون بسیار بایسته مینماید...🙏
درودها
من تجربه خودم رو میگم
دنبال عطری از افنان بودم که دیدم با قیمت مناسب توی سایتشون موجوده
تماس که گرفتم به من گفتن اون قیمت قدیمه و قیمتی که دادن از بازار هم گرونتر بود!
درود و احترام
سپاسها از سهیم شدن تجربهتون جناب آقای ملکشاهی گرامی🙏