مجتبی مجتبی
19
1405/02/20

از دست رفتن حس بویایی!!😔

سلام دوستان 

بنده از زمان کرونا حس بویاییم رو کلا از دست دادم

خواستم بدونم راهی برای درمان هست؟

قرصی قطره ای یا طلسمی😅چیزی که بتونم حس بویایم رو مثل قبل کنه

البته بعضی مواقع ۲۰ درصد برمیگرده اما مثلا بوی سیگار رو مثل بوی آتیش حس میکنم نه خود بوی اصلی رو

مثلا پسفیک چیل رو که اینقدر اوایلش تنده کلا یه بویی در حد ۱ قطره گلاب رو که حدود نیم ساعته به پوستت زدی حس میکنم

اگ کسی سابقه داشته و مشکلش حل شده به منم راهنمایی کنید🙏❤

مواردی مثل سینوزیت، انحراف بینی،مشکلات انسدادی، و رینیت آلرژیک باعث کیپ شدن بینی بشن..

دو دارو رو حتما توصیه میکنم برای مشکل گرفتگی بینیت

1. اسپری یا قطره سدیم کلراید  روزی حداقل سه تا چهار بار

2.اسپری بینی آزمیکس_اف   هر12 ساعت یک پافAzemix-F

مجتبی مجتبی
1405/02/20
در پاسخ به امیر ضیایی :

مواردی مثل سینوزیت، انحراف بینی،مشکلات انسدادی، و رینیت آلرژیک باعث کیپ شدن بینی بشن..

دو دارو رو حتما توصیه میکنم برای مشکل گرفتگی بینیت

1. اسپری یا قطره سدیم کلراید  روزی حداقل سه تا چهار بار

2.اسپری بینی آزمیکس_اف   هر12 ساعت یک پافAzemix-F

در کل بهت بگم یه چیزی مثل حباب داخله که معمولا با سرمای زیاد

گریه کردن  یا مثلا بخار آب تو حمام یا زیر پتو کلا بینیمو کیپ میکنه

یا مثلا یه ریز باد کولر بخوره یا باد پنکه هم اینکه آب ریزش بینی میگرم هم اینکه تک و توک اطسه میگیرم

مجتبی مجتبی
1405/02/20
در پاسخ به امیر ضیایی :

مواردی مثل سینوزیت، انحراف بینی،مشکلات انسدادی، و رینیت آلرژیک باعث کیپ شدن بینی بشن..

دو دارو رو حتما توصیه میکنم برای مشکل گرفتگی بینیت

1. اسپری یا قطره سدیم کلراید  روزی حداقل سه تا چهار بار

2.اسپری بینی آزمیکس_اف   هر12 ساعت یک پافAzemix-F

در کل بهت بگم یه چیزی مثل حباب داخله که معمولا با سرمای زیاد

گریه کردن  یا مثلا بخار آب تو حمام یا زیر پتو کلا بینیمو کیپ میکنه

یا مثلا یه ریز باد کولر بخوره یا باد پنکه هم اینکه آب ریزش بینی میگرم هم اینکه تک و توک اطسه میگیرم

Tina Tina
1405/02/21

سلام به شما

یکی از دوستانم تجربه ای مشابه شما داشت و بخاطر مبتلا شدن به کرونا تا مدت ها حس بویایی و چشایی خودش رو از دست داده بود و با استفاده از بخور اکالیپتوس، مشکلش برطرف شد.

برگ اکالیپتوس رو از عطاری‌های معتبر خریداری کنید و از بخورش استفاده کنید. امیدوارم مفید واقع بشه.

مجتبی مجتبی
1405/02/21
در پاسخ به Tina :

سلام به شما

یکی از دوستانم تجربه ای مشابه شما داشت و بخاطر مبتلا شدن به کرونا تا مدت ها حس بویایی و چشایی خودش رو از دست داده بود و با استفاده از بخور اکالیپتوس، مشکلش برطرف شد.

برگ اکالیپتوس رو از عطاری‌های معتبر خریداری کنید و از بخورش استفاده کنید. امیدوارم مفید واقع بشه.

ممنونم تینا جان

خب جوان عاشق پیشه :))

تو فقط یک درمان داری ، که خود دانی :)

مهمترین و زیباترین گلِ خدا را که ببویی ، تمامیِ نرون های بویایی و چشایی ات همزمان (بقول رهای عزیزم) ، جوان شوند و زنده و مهمتر :

شایق و عاشق !

هرآنکه رایحه عشق بوید ، نه به طنز که به حق ، دیگر هیچ رایحه بر وی زیبا نیاید ، حال آنکه بدین وسیله بویایی اش که بماند ، تمامی احساس اش به غنا رسد !

هرچند که بیان عشق ، به طنزش هم زیباست :)

و البته که شما بسیار باسلیقه ای در انتخاب !

لیک اینگونه مسیر را من تجربه نکرده بودم هرچند که جوانان امروز ، خود دانند که چه میکنند !

خلاصه که از خواندنشان لبخند بر لبم آمد :)

و از دیدن آن گل که آرزویش داری ، لبخند تایید به لب :)

حتی راهی که منتخب کرده ای نیز ایضا :))

دوستان عزیزم نوشته بودند که گویا این رسم اینستاگرام بوده ست !

چه گویم :)

خانه معطر ما منور نیز شد :))

البته شک دارم که آشنایی ، اینجا بوده باشد ، شاید بقول دوستان همان اینستا بوده :)

بهر حال بابت انتخاب ات تبریک داری لیک فراموش نکن این مهم را :

گلهای خدا را بکوش که شاداب تر کنی !

مباد برنجانی ایشان را ، که از گل لطیفترند !

زنده باد :)

مجتبی مجتبی
1405/03/09
در پاسخ به کامبیز سخی :

خب جوان عاشق پیشه :))

تو فقط یک درمان داری ، که خود دانی :)

مهمترین و زیباترین گلِ خدا را که ببویی ، تمامیِ نرون های بویایی و چشایی ات همزمان (بقول رهای عزیزم) ، جوان شوند و زنده و مهمتر :

شایق و عاشق !

هرآنکه رایحه عشق بوید ، نه به طنز که به حق ، دیگر هیچ رایحه بر وی زیبا نیاید ، حال آنکه بدین وسیله بویایی اش که بماند ، تمامی احساس اش به غنا رسد !

هرچند که بیان عشق ، به طنزش هم زیباست :)

و البته که شما بسیار باسلیقه ای در انتخاب !

لیک اینگونه مسیر را من تجربه نکرده بودم هرچند که جوانان امروز ، خود دانند که چه میکنند !

خلاصه که از خواندنشان لبخند بر لبم آمد :)

و از دیدن آن گل که آرزویش داری ، لبخند تایید به لب :)

حتی راهی که منتخب کرده ای نیز ایضا :))

دوستان عزیزم نوشته بودند که گویا این رسم اینستاگرام بوده ست !

چه گویم :)

خانه معطر ما منور نیز شد :))

البته شک دارم که آشنایی ، اینجا بوده باشد ، شاید بقول دوستان همان اینستا بوده :)

بهر حال بابت انتخاب ات تبریک داری لیک فراموش نکن این مهم را :

گلهای خدا را بکوش که شاداب تر کنی !

مباد برنجانی ایشان را ، که از گل لطیفترند !

زنده باد :)

سلام و درود خدمت کامبیز جان عزیزم

خیلی خیلی مخلصم❤

البته که بنده صد در صد هم به شوخی و هم به جدی این جملات را بیان میکنم😅

در کل بنده لحظه ای هستم و فقط چه تو عطر و چه تو زندگی 

همین که با جملاتم تو این اوضاع بد مملکت خنده به لب مردم آووردم باعث افتخارمه🙏

امیدوارم زمانی که مرا در قبرستان عطرافشان دفن کردند شما و همه عطرافشانی های عزیز بنده را فراموش نکنین و یه فاتحه برای بنده قابل بدونین😅

دور از شوخی واقعا از جملاتتون لذت بردم 🙏❤

امیدوارم تو زندگی خیلی بهم کمک کنه

البته بنده در دنیای واقعی عاشق یک نفر هستم که اونم مثل سگ ازم میترسه بخاطر کم سن بودنش ازم فرار میکنه😅😑

امیدوارم تمام عطرافشانی های عزیز به مراد دل خودشون برسن

هم به موفقیت هم به عشق زندگی🙏❤

کوچیک همه عطرافشانی ها مرد افسانه ای (آقا مجتبی)😌✅

آخرین
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟