مهرداد مهرداد
17
1405/02/06

دکانت نارس...سو

درود

دوستان سایت نارس.....یسو مطمئن هست برای خرید دکانت و فول باتل؟

TT TT
1405/02/07

بله معتبر

مهرداد مهرداد
1405/02/07
در پاسخ به TT :

بله معتبر

متشکر

در پاسخ به مهرداد :

درود بر شما ، لطف کردین

ازش یه عطر سفارش دادم همین الان ، لطافه رغبه وود اینتنس 

تعریف کرده بودن

ببینیم چطور میشه این بلایند بای

درود بر مهرداد

یه سوال شما ادکلن تیری موگلر پیور وود تست داشتین؟

اگه لطافه رغبه وود اینتنس تست کردین 

میشه یه مقایسه انجام بدین بین این دو کار

ممنون میشم🙏

من قدیم تیری موگلر پیور وود داشتم 

عاشقشم ولی متأسفانه دی سی شده

ببینم این لطافه رغبه وود اینتنس مشابه است 

یا مثل اکثر کارهای اماراتی تم عربی داره

مهرداد مهرداد
1405/03/05

سلام جناب هاشم پور ، احوال شما

حقیقتش اون کار موگلر رو تست نداشتم ، اما راجع به لطافه رغبه وود اینتنس اگه بخوام بگم اینه که در ابتدا ترکیبی از بوی ادویه و کمی عود به مشام میرسه ( انگار وارد عطاری شدی و بوی ادویه‌های خشک و چیزی شبیه به زردچوبه بیشتر به مشام میاد !!) 

عودش هم حالت دارویی و گزنده نداره .

یه مقدار هم نت گورماند توی بیس هست که اینا رو در برگرفته ( شبیه به وانیل ).

ساختاری خاصی داره و در مجموع اونقد راحت پوش و شاید خوش بازخورد هم نباشه ، فقط مناسب زمستونه ، قدرتش هم قابل قبوله.

دوست داشتین آدرس بفرمایید دکانت بفرسم ازش تست کنید خودتون .

مهرداد مهرداد
1405/03/05
در پاسخ به هاشم پور :

درود بر مهرداد

یه سوال شما ادکلن تیری موگلر پیور وود تست داشتین؟

اگه لطافه رغبه وود اینتنس تست کردین 

میشه یه مقایسه انجام بدین بین این دو کار

ممنون میشم🙏

من قدیم تیری موگلر پیور وود داشتم 

عاشقشم ولی متأسفانه دی سی شده

ببینم این لطافه رغبه وود اینتنس مشابه است 

یا مثل اکثر کارهای اماراتی تم عربی داره

سلام جناب هاشم پور ، احوال شما

 

حقیقتش اون کار موگلر رو تست نداشتم ، اما راجع به لطافه رغبه وود اینتنس اگه بخوام بگم اینه که در ابتدا ترکیبی از بوی ادویه و کمی عود به مشام میرسه ( انگار وارد عطاری شدی و بوی ادویه‌های خشک و چیزی شبیه به زردچوبه بیشتر به مشام میاد !!) 

 

عودش هم حالت دارویی و گزنده نداره .

 

یه مقدار هم نت گورماند توی بیس هست که اینا رو در برگرفته ( شبیه به وانیل ).

 

ساختاری خاصی داره و در مجموع اونقد راحت پوش و شاید خوش بازخورد هم نباشه ، فقط مناسب زمستونه ، قدرتش هم قابل قبوله.

 

دوست داشتین آدرس بفرمایید دکانت بفرسم ازش تست کنید خودتون .

حسین T حسین T
1405/03/05

میلاد اهواز پیام بده دکانت همچی داره به قیمت خوبیم میده

در پاسخ به مهرداد :

سلام جناب هاشم پور ، احوال شما

حقیقتش اون کار موگلر رو تست نداشتم ، اما راجع به لطافه رغبه وود اینتنس اگه بخوام بگم اینه که در ابتدا ترکیبی از بوی ادویه و کمی عود به مشام میرسه ( انگار وارد عطاری شدی و بوی ادویه‌های خشک و چیزی شبیه به زردچوبه بیشتر به مشام میاد !!) 

عودش هم حالت دارویی و گزنده نداره .

یه مقدار هم نت گورماند توی بیس هست که اینا رو در برگرفته ( شبیه به وانیل ).

ساختاری خاصی داره و در مجموع اونقد راحت پوش و شاید خوش بازخورد هم نباشه ، فقط مناسب زمستونه ، قدرتش هم قابل قبوله.

دوست داشتین آدرس بفرمایید دکانت بفرسم ازش تست کنید خودتون .

درودی مجدد جناب مهرداد عزیز

دستت درد نکنه 

خیلی لطف داری مهرداد جان🙏🌹

آخرین
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟