Sobhan javaheri Sobhan javaheri
25
1405/02/06

چرا به جای اعتماد به برند و فروشگاه های ایرانی مثل ع.ط.ر.س.ر.ا و غیره که عطر رو بازآفرینی میکنند به برند های اماراتی اعتماد دارید؟

درود و عرض ادب،

درد دلی داشتم و از شما عزیزان چه پنهون من آلرژی شدیدی حتی به شنیدن اسم این برند های اماراتی پیدا کردم،وقتی میبینم هموطنای جان دلم اسم عجیب غریب این شرکت اماراتی هارو حتی از اسم اورجینالش هم بهتر بلدن! خیلی داغون میشم،ما ها لیاقتمون خیلی بیشتر از ایناست و طبق تجربه و تست های مختلف به جز موارد انگشت شمار هیچکدوم اصلا شفافیت و کیفیت رایحه مد نظر منو نداشتن،حالا سوالم اینه چرا بعضی بزرگواران اماراتیارو خوب میشناسن ولی به همچین فروشگاه هایی مثل ع.ط.ر.س.ر.ا و و.ا.م.ق و س.ر.ا.د اعتماد نمیکنند؟ و یا حتی نمیشناسن و یا انگ اسانس و عطرهای گرمی به همچین جاهایی میچسبونن؟

 

پیشاپیش سپاسگزارم از همراهیتون❤

ایلیا ایلیا
1405/03/20

ببینید زیاد به این اسم عطارایی که اخیرا برندای اماراتی ذکر میکنن توجه نکنید. عملا روش تهیه عطرای اماراتی تقریبا با کاری که عطر سرا میکنه یکیه. همون پیدا کردن فرمول با دستگاه cgs و مهندسی معکوس از طریق اسانس.

به عنوان مثال شما مثلا اگه عطرای گرم لطافه رو تست کنی همه تقریبا یه فیکساتیو دارن که رایحه ش رو تو همه میشه حس کرد. یه بویی شبیه قاطی رزندو متئو ۵ و گانیمد!! جالب اینکه اخیرا یه عطر اسانسی ایرانی تست کردم دقیقا همین رایحه و همین فیکساتیو. یعنی احتمالا فیکساتیو ها یکیه مثلا یه نمونه فیکساتیو برای عطرای گرم و امبری و یه مدل برای عطرای خنک و امبروکسانی.

در کل هیچکدوم از این عطرهای اسانسی و کپی به نظرم با این قیمتای الان نمیرزن و بعد از چند میل استفاده به دلیل اینکه تغییر نتی ندارن و تمرکزشون رو هارت نت عطر مورد تقلید هست و البته فیکساتیو های سنتتیک خسته کننده میشن. اگه بتونید از بین دیزاینرهای خوش قیمت انتخاب کنید ارزش بیشتری دارن. 

حسنا حسنا
1405/03/21

سلام و ادب

در واقع من به عطرهای اماراتی اعتماد ندارم. به چیزی که تا حدی مجبورم اعتماد داشته باشم، سازمان های نظارتی است. روی فروشگاه‌های عطر این چنینی هیچ بررسی و نظارتی وجود نداره و اگر برند ایرانی خودش رو ملزم به دریافت سیب سلامت لااقل از کشور خودمون بکنه یا بتونه تاییدیه صادرات به اروپا و آمریکا رو بگیره تازه به این فکر می‌کنم که آیا رایحه یا شفافیت و کیفیت عطر رو می پسندم یا نه. 

شرکت سوییس عربین رسما اعلام کرده که تاییدیه های اروپا و آمریکا رو پر می کنه. برندهای دیگه اماراتی مثل لطافه، خدلج، الحرمین [مطمئن نیستم اماراتی است یا عربستانی]، رصاصی و اجمل یه سری گواهینامه برای صادرات به اروپا دارند.

با توجه به فروش برندهایی مثل افنان، الحمبرا، پاریس کورنر یا حتی فرگرانس ورد به نظر میاد که اونا هم کمپلیانس ایمنی اروپا رو لااقل دارند.

 

در پاسخ به wild rose :

بنظرم از سراد که کلا عطر نخر پولت رو ریختی دور. من دکانت ۱۰ میل اورجینال یه عطر رو با قیمت ۱۰ میل سراد مقایسه کردم تفاوتشون خیلی کم بود یعنی در این حد سراد خودشو دست بالا میگیره تو تولید عطر! من ازش خرید داشتم عطراش پرفورمنس خوبی ندارن( حتی از شرکتی های ایرانی مثل برندینی هم ضعیف تر بود) دیگه حالا بماند برای سلامتی مضر هستن یا نه.

ممنون و سپاسگزارم از همراهیتون💫

در پاسخ به ایلیا :

ببینید زیاد به این اسم عطارایی که اخیرا برندای اماراتی ذکر میکنن توجه نکنید. عملا روش تهیه عطرای اماراتی تقریبا با کاری که عطر سرا میکنه یکیه. همون پیدا کردن فرمول با دستگاه cgs و مهندسی معکوس از طریق اسانس.

به عنوان مثال شما مثلا اگه عطرای گرم لطافه رو تست کنی همه تقریبا یه فیکساتیو دارن که رایحه ش رو تو همه میشه حس کرد. یه بویی شبیه قاطی رزندو متئو ۵ و گانیمد!! جالب اینکه اخیرا یه عطر اسانسی ایرانی تست کردم دقیقا همین رایحه و همین فیکساتیو. یعنی احتمالا فیکساتیو ها یکیه مثلا یه نمونه فیکساتیو برای عطرای گرم و امبری و یه مدل برای عطرای خنک و امبروکسانی.

در کل هیچکدوم از این عطرهای اسانسی و کپی به نظرم با این قیمتای الان نمیرزن و بعد از چند میل استفاده به دلیل اینکه تغییر نتی ندارن و تمرکزشون رو هارت نت عطر مورد تقلید هست و البته فیکساتیو های سنتتیک خسته کننده میشن. اگه بتونید از بین دیزاینرهای خوش قیمت انتخاب کنید ارزش بیشتری دارن. 

ممنون ایلیا جان بابت همراهیت💫

در پاسخ به حسنا :

سلام و ادب

در واقع من به عطرهای اماراتی اعتماد ندارم. به چیزی که تا حدی مجبورم اعتماد داشته باشم، سازمان های نظارتی است. روی فروشگاه‌های عطر این چنینی هیچ بررسی و نظارتی وجود نداره و اگر برند ایرانی خودش رو ملزم به دریافت سیب سلامت لااقل از کشور خودمون بکنه یا بتونه تاییدیه صادرات به اروپا و آمریکا رو بگیره تازه به این فکر می‌کنم که آیا رایحه یا شفافیت و کیفیت عطر رو می پسندم یا نه. 

شرکت سوییس عربین رسما اعلام کرده که تاییدیه های اروپا و آمریکا رو پر می کنه. برندهای دیگه اماراتی مثل لطافه، خدلج، الحرمین [مطمئن نیستم اماراتی است یا عربستانی]، رصاصی و اجمل یه سری گواهینامه برای صادرات به اروپا دارند.

با توجه به فروش برندهایی مثل افنان، الحمبرا، پاریس کورنر یا حتی فرگرانس ورد به نظر میاد که اونا هم کمپلیانس ایمنی اروپا رو لااقل دارند.

 

ممنون حسنا خانم بابت همراهی شما💫

آخرین
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟