سلام دوستان
تجربه خرید از سایت عطربان رو دارین؟
قیمتاش چقدر عجیبه
قیمتاش چقدر عجیبه
اکثر قیمت ها شاید ۱۰ ۱۵ درصد از جاهای دیگه ارزون تر هست. بینشون یهو یه کار نصف قیمت هست. فکر میکنم شاید آپدیت نیست. گرچه ازشون پرسیدم گفتن به روز هست.
من خرید داشتم کاراشون اصل هست منتهی قیمت هاشون به روز نیست باید استعلام بگیرید
اکثر قیمت ها شاید ۱۰ ۱۵ درصد از جاهای دیگه ارزون تر هست. بینشون یهو یه کار نصف قیمت هست. فکر میکنم شاید آپدیت نیست. گرچه ازشون پرسیدم گفتن به روز هست.
من نگاه کردم کلا قیمتاش پایینه
درکل اگر خرید کردی بگو شاید منم خریدم
من خرید داشتم کاراشون اصل هست منتهی قیمت هاشون به روز نیست باید استعلام بگیرید
جسارتا چه عطری ازشون خریدید و کی خریدید
درود دوستان
اگه اصلالت مطمئن شدین بی زحمت اطلاع رسانی کنید.
ممنون 🙏
درود دوستان
اگه اصلالت مطمئن شدین بی زحمت اطلاع رسانی کنید.
ممنون 🙏
من چند ساله که مشتری ثابت این سایت ع.ربان هستم. قیمت هاش یکم عجیب غریبه، فکر میکنم چون تعداد عطراشون زیاده به روز نباشه. هربار تلفنی استعلام میگیرم و خرید میکنم. این چند سال خداییش جنس اصلی دادن بهم. برخی عطراشون یهو قیمتش نصف یا کمتر بوده که ازشون پرسیدم گفتن این عطرها رو خودشون وارد میکنن برای همین ارزون تره. یادمه یه زرژاف از همین ها هم گرفتم که اصل بود.