نیما نیما
0
1400/04/28

انحراف بخش پرسش ها از هدف گذاری اولیه !

حدوداً  یک سال یا یک سال ونیم پیش بود که خبر اضافه شدن بخش پرسش توسط کاربران  در سایت عطرافشان اعلام شد و  دوستان فعال آن زمان ، خرسند و مسرور از اینکه این بخش میتومه منجر  به تعامل بیشتر اعضا و نیز ارتقای اطلاعات و دانش عطری کاربران  عزیز این سایت بشه ... اما با گذشت حدود یکسال از این رویداد ، با مراجعه به سایت عطرافشان و کمی گشت و گذار در سایت و بخش پرسش ها  شاهد این هستیم که این بخش از سایت به مکانی جهت به جواب رسیدن سریع برای کاربرانی شده که بعضا به تازگی عضو سایت شدن و معمولا دنبال   " بهترین عطر با بالاترین پخش  بو و ماندگاری "  ،  تبدیل شده، در صورتی  که جواب این عزیزان در سوالات قبلی همین بخش بارها و بارها تکرار شده و یا با کمی وقت گذاشتن و مراجعه به کامنت های زیر محصولات به راحتی میتونن به خروجی های خوبی دسترسی پیدا کنن که متاسفانه به دنبالش نمیرن و ترجیح میدن خیییلی راحت  با درج یک سوال  به جوابشون برسن  !  

بنده  به ضرس قاطع عرض میکنم اساتیدی که در این سایت  حضور داشتند و دارند ، ساعت های زیادی از  وقتشون رو به مطالعه در سایت های خارجی و داخلی (من جمله همین سایت ) اختصاص دادند و برای کسب اطلاعات بیشتر  خط به خط رویو ها و مقاله ها را خواندن تا به هدفشون رسیدن و‌یا نزدیک شدن ، این رو به این جهت میگم که با "طرح یک سوال در بخش پرسش هرگز نمیشه به شناخت  یا کشف یک عطر رسید ! "

در خاتمه از مدیریت محترم  سایت خواهشمندم  در ثبت  سوالات تکراری و کلیشه ای که بارها و بارها تکرار میشن ، اندکی تامل بفرمایند و با حساسیت بیشتری نسبت به ثبت این موارد اقدام بفرمایند. 

متشکرم 

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
ممنون از توجه شما
در مورد طرح سوالات تکراری بررسی می شود که امکانی اضافه شود تا کاربر قبل از طرح سوال بتواند سرچ کند و سوالات پرطرفدار را بخواند
اولین پاسخ را شما ثبت کنید
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟