Amir Mohammad Amir Mohammad
3
1399/05/23

نحوه استفاده از عطر

درود دوستان عزیز
در این بخش میتونیم نحوه عطر زدن اعم زدن تعداد پاف ها بسته به شرایط های مختلف و همچنین محل اسپری شدن عطر حرف بزنیم و به اشتراک بذاریم و اینکه کدوم روش و چند پاف واستون بهترین بازخورد رو اورده.
از خودم شروع میکنم. بنده مدل های زیادی رو تست کردم مدل جرمی معروف ترینش بوده که 2 اسپری پشت گوش ها یک اسپری پشت گردن و 2 اسپری هم روی سینه. زیاد این روش برام جوابگو نبود مخصوصا با گرمای هوا اسپری زدن روی پوست زیاد جالب نبود. بهمین خاطر من عموما دو اسپری روی سر شونه دو اسپری جلوی سینه و دو سه اسپری هم دور تا دور گردن استفاده میکنم.

نیما نیما
1399/05/25
اگر نخوایم وارد جزییات و بحث هایی مث قدرت عطر ، طبع عطر و آب و هوای محل زندگی و خیلی چیزای دیگه که همه دوستان تقریباً اطلاعات خوبی راجع بهش دارن بشیم و فی الواقع بخوایم یک نُرم برای این موضوع (نحوه عطر زدن ) در نظر بگیریم به یه سری فاکتور های تعیین کننده باید توجه داشته باشیم بعنوان مثال یکی از بهترین نقاط اسپری کردن عطر داخل آرنج دست هاست که این مدل زمانی موثر خواهد بود که شما لباس آستین کوتاه بر تن کرده باشین ویادر مجلس مهمانی ای حضور داشته باشین و این قسمت از بدن در زیر پوشش خاصی نباشد، قطعاً در یک روز زمستانی که بدن توسط چند لایه لباس کاور شده ، این مدل از اسپری کردن اثر زیادی نخواهد داشت !
ویا اسپری کردن عطر بر روی موها که این مدل بیشتر مناسب خانم هاست تا آقایان (باتوجه به حجم موهای سر)
وخیلی موارد مشابه دیگه که واقعا تعیین کننده خواهد بود .
بنظرم برای رسیدن به نحوه ایده آل اسپری کردن عطر میبایست در کنار استفاده از تجارب بزرگان این حوزه ، کمی آزمون و خطا هم انجام بدیم تا به تجربه ای جدید و نقطه ای راضی کننده برسیم .
حامد حامد
1399/05/25
سلام امیر جان
بنده معمولا عطرام پرفورمنس بالایی دارن و دو اسپری پشت گوش و یک اسپری پشت گردن خیلی عالی جواب داده برام.
مرسی دوستان عزیزم از همکاریتون توی تاپیک ها
آره نیما جان هیچ چیز مهمتر از تجربه و تست نیست کما اینکه شرایطی هم که اشاره کردین بسیار مهم هست.
حامد جان روش خوبی داری گاهی اور اسپری کردن جواب نیست و باید به اندازه ۳ ۴ تا پاف اسپری کرد البته به شرط اینکه عطرت قوی باشه. کارای ناساماتو و امواج مثلا بیش از ۳ پاف ظلمه ولی کارایی مثل دولچه ها و ورساچه ها ۷ تا ۱۰ تا باید بزنم حداقل تا راضیم کنه .
ولی در کل چیزی که برای من واضح بوده اسپری کردن روی لباس به تبع ماندگاری بالاتری رو به ارمغان میاره و کما اینکه هوا هم گرم باشه و به پوست اسپری شده باشه هم از قدرت عطر کم میشه و عطر با عرق خیس میشه و هم ممکن هست بوی ناخوشایندی به خودش بگیره.
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟