جلسه و دیدارهای رودر رو اعضا با مدیریت و محوریت عطر افشان

بنظرتون میشه بنا به تمایل دوستان و اعضای سایت خوب عطر افشان و با هماهنگی و مدیریت سایت جلسات حضوری و رودررو با موضوع های گفتگوی آزاد یا موضوعات از قبل مشخص شده برگذار بشه؟ اصلا کسی وقت یا تمایل به دیدن سایر اعضا بصورت حضوری داره؟ البته خودم ساکن تهران نیستم و در صورت برگذاری باید از شهر رشت بیام.

نیما نیما
1399/05/23
طبیعتاً امکان سنجی موضوع مطرح شده با حضور کاربران محترم عطرافشان (که بسیار جالب و موثر هم خواهد بود ) با نظر مدیریت محترم سایت محقق خواهد شد که قابل بحث و پیگیری ست ...
کما اینکه بنده در سالهای گذشته از این قبیل جلسات و دیدار های حضوری وتبادل تجربیات با دوستان عطر بازِ شبکه ها و گروهای مجازی داشتم که بسیار موثر بوده و تجارب جدیدی بدست آوردم.
اتفاقاً شهر رشت ، عطربازهای قدیمی و بسیار با تجربه ای داره که یک موردش در سالهای گذشته در همین سایت عطرافشان بسیار فعال بودن و تجارب بسیار خوبی رو در اختیار کاربران قرار میدادند (که همینجا امیدوارم هرچه زودتر فعالیت شون رو مجدداً در این سایت آغاز کنن) .
ضمناً اگر موضوع مطرح شده از سمت شما تایید و عملی بشه ، میشه جلسات رو منطقه ای برگزار کرد مثلا جلسه حضوری دیدار اعضا در فلان تاریخ در منطقه شمال به مرکزیت شهر رشت و یا مناطق دیگه ...

پیشنهاد خوبیه حتی میتونه از زدن گروه برای سایت شروع بشه در فضای مجازی و بعد از ایام کرونا به صورت حضوری و دوره ای باشه
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟