پارسی پارسی
10
1399/11/10

اپدیت جدید سایت

درود بر عطرافشان میدونم که تهیه ی ورژن جدید براتون هزینه و زحمت زیادی در بر داشته اما باید بگم ورژن قبلی از خیلی جهات نسبت به ویرایش فعلی ، برتری داشت. ابتدا پیش خودم گفتم شاید عادت داشتم به ویرایش قبلی اما با یک بررسی به این نتیجه رسیدم که بهتر بود فضاهایِ قبلی حفظ میشد. مثلا در قسمت علاقه مندی ها، اشخاص با دو سه بار لمس صفحه متوجهِ علاقه مندی هایِ مخاطب میشدند اما حالا قسمتهایِ مختلفُ باید جداگونه رصد کنند. در مجموع باید گفت پیشرفت خوبی حاصل شده اما ای کاش فضاهای قبلی دست نمیخورد.

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تشکر از توجه شما
قسمت های مورد نظر به مرور زمان تکمیل می شود، اپدیت جدید در جهت استاندارد های جدید و راحتی کاربر می باشد.

سلام
حقیقتش من هم کمی توو ذوقم خورد.
آپدیت جدید فراگرانتیکا رو هم نمیپسندم و اینجا هم تا حدی شبیه به اون سایت شده.
شاید با گذشت زمان عادت کنم.

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تشکر از توجه شما
به مرور زمان قسمت های مختلف جهت راحتی کاربر اپدیت می شود.

اتفاقا مدرن تر شده و کمی سبک تر

سلام عرض ادب خدمت دوستان عزیزم و مدیریت محترم 

تشکر از اینکه مرتب در حال اپدیت و ایجاد تغییرات جهت داشتن حس بهتر کاربرا هستین و واقعا نیاز بود تا فضای جدیدی رو داشته باشیم و حتی امکانات متعدد بیشتر. سایت از لحاظ سرعت بسیار روون تر شده و قویتر . منتهی رابط کاربریش من هم با دوستان موافقم مقداری کار داره هنوز . مخصوصا قسمت علاقه مندی ها ، قسمت نظرات و تشکرها و خیلی خوب میشه اگه یه سری چیزایی که قبلا هم بود باشه و خب چیزهای دیگه در جهت تکمیل اضافه بشه . البته که هنوز تازه این قالب بارگذاری شده و مسلما تکمیل خواهد شد از جانب شما . مخصوصا اگر قسمتی باشه تا نوتیف هایی داده بشه برای چیزهای مختلف . مثلا اگر کار جدیدی یا سمپل جدیدی و یا حتی ریپلای جدیدی روی کامنت ها خورد همانند عطرکران به صورت نوتیف نمایش داده بشه . بازم تشکر از توجه شما و به امید پیشرفت روز بروز این جمع دوست داشتنی 

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تشکر از توجه شما و پیشنهادات شما، حتما بررسی می شود
Maary Maary
1399/11/10

با سلام و عرض ادب...به نظر من هم همون سیستم قبلی خوشایندتر بود. خیلی شسته رفته تر و طبقه بندی شده تر...هر موردی در صفحه مخصوص به خودش قرار داشت ...کاش میشد حداقل بخش نظرات جدا بشه از صفحه اصلی...البته که میفرمایید هنوز تکمیل نشده و باز تغییراتی قراره صورت بگیره

کاوه کاوه
1399/11/10

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم.یه موردی که به نظرم باید تغییر کنه قسمت نظرات برای رد کردن صفحه ها.تعداد صفحه های بیشتری رو بشه رد کرد چونکه فکر کنم خیلی از افراد تازه وارد مشتاق خواندن نظرات جناب ایکاروس باشن و اگه بخوان برن صفحه 50 یک روز طول میکشه

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب تشکر از شما بررسی می شود ممنون
In The Dark In The Dark
1399/11/10

سلام و‌ خسته نباشید.

راجع به تغییرات سایت؛ در قسمت جستجو پیشرفت خوبی رو شاهد بودیم و اطلاعات عطرها الان بهتر و‌ واضح تر دیده میشه؛ منتها چند مورد به نظر بنده نیاز به اصلاح داره، یه مورد همینطور که دوستان گفتن قسمتِ علاقه مندی هاست که الان یکم رابط کاربریش گمراه کنندست و بنظرم مهمترین قسمت بازدید از پروفایل یه کاربر دیدنِ علاقه مندی هاست.

مورد دیگه اینکه نظراتی که دوستان قبلا داده بودند و بین جملات فاصله بود و یا ادامه نقد عطر رو در پاراگراف بعد مینوشتن رو الان توی سایت کلش رو یک سره نشون میده و اون حالت پاراگراف ها حذف شده که یکم خوندن ریویو ها رو سخت میکنه.

چند پیشنهاد هم من داشتم که نشان دادن آخرین پاسخ ها در قسمت پرسش ها باشه، و اینکه پرسش هایی که پرطرفدار بودن در قسمتی نشون داده شن و بر اساس زمان پایین نرن، به عنوان مثال سوالاتی مثل «عطر با بیشترین ماندگاری و پخش» زیاد پرسیده میشه، در حالی که اگه این سوال پر پاسخ در جایی نشان داده شه دیگه با سوال تکراری روبرو نخواهیم بود و همه زیر همون پرسش پاسخ میدن که باعث میشه کلی پاسخ مفید داشته باشیم به جای ۲-۳ پاسخ زیر چندین سوال تکراری.

پیشنهاد دیگه هم بنظرم در بخش رای دادن واسه ماندگاری و پخش واسه بیشتر شدن دقت، یه میزان تعریف شه، به عنوان مثال میشه نوشت که ماندگاری بالا ۱۶ ساعت نمره ۱۰ هست، بین ۱۲ تا ۱۶ نمره ۹؛ بین ۸ تا ۱۲ نمره ۸ و ... اینجوری اون حالت نظر شخصی که یه عده به ۶ ساعت میگن ماندگاری زیاد و یه عده به ۱۲ ساعت میگن کم توی سایت کم میشه و‌یه نفر وقتی میبینه نمره پخش و ماندگاری یه عطر رو یه معیاری داره واسه سنجیدن که توی‌ خرید کمک میکنه.

پیشنهاد دیگه هم که بنظرم میتونه خوب باشه، به نظرم گذاشتن قابلیتِ رای دادن به مردانه، زنانه و یا یونی بودن عطر هست و حتی رای دادن به فصل استفاده عطر.

با تشکر

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تشکر از توجه شما موارد فوق بررسی می شود و در صورت امکان اصلاح یا اپدیت می شود

الان که دارید اپگرید میکنید لطفا گزینه "افزودن به علاقه مندی ها" رو هم برای هر صفحه عطر بذارید تا بشه یک مجموعه که میخوای بعدا بهشون رجوع کنی داشته باشی( مثلا یک شکل قلب)

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
این مورد را می توانید از طریق قسمت می پسندم استفاده نمایید که در حساب کاربری شما اضافه می شود
یا گزینه باید تست کنم

چرا عطرگرام ارور میده؟

life scent life scent
1399/11/11

سایت خوب و جامع هست اگه امکان حذف نظرات اشتباهی وجود داشته باشه که عالیه و قسمت عطر گرام هم مرتب تر بشه 

 

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟