برند نوبیل 1942 و تاریخچه آن

برند نوبیل 1942 و تاریخچه آن

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :داستان "نوبیل 1942"ماسیمو

داستان "نوبیل 1942"

همانند هر داستان واقعی دیگری، داستان "نوبیل 1942 " از زمان یا مکان مشخصی شروع نمی‌شود، بلکه این داستان با داستان‌های دیگری تلاقی و تعامل دارد. این داستان در واقع تصاویر، احساسات و رایحه‌های مختلفی را به حرکت وامی‌دارد، تغییر می‌دهد و متحول می‌کند. سال 1942 بود و مردی تصمیم گرفت که کسب‌وکاری جدید را شروع کند در حالیکه جنگ بیرون خانه و در قلب کشور غرق در آشوب، یعنی رم، در جریان بود، اومبرتو نوبیل، نامی که همیشه مترادف رایحۀ لاکچری است، همچنان به دنبال عشق و سفر مادام‌العمرش بود.

او، که عشق به تمام چیزهای زیبا به پیشش می‌برد (عشقی که از پدر به پسر به ارث رسیده بود)، عقیده و سبک خوبی را از زنان آموخت. او در حال سفری بود که احساسات، اغوا و شهود عناصرش بودند. سفری که به سوی کسب بالاترین استانداردهای کیفی بود. اومبرتو دربارۀ سایر رسومات، سایر سبک‌های زندگی و سایر فرهنگ‌ها کنجکاو بود. همچنین، حس تعلق شدیدی به این سرزمین سنت‌های هنری بزرگ داشت. بنابراین، نوبیل و خانواده‌اش به دنبال الهام از محصولات و استانداردهای کیفی در سرتاسر اروپا بودند و در عین حال از سنت صنعت‌گری، عطر، طلا و جواهرآلات و چرم ایتالیا بهره بردند. بسیاری تلاش کرده‌اند که از این سبک ایتالیایی مشهور در سطح جهانی تقلید کنند. شاید، از راه رسیدن هزارۀ جدید بود که این عشق را در ماسیمو ایجاد کرد: همانند باد شمالی که ویان روچر را در رمان شکلات غافلگیر کرد.

ماسیمو

ماسیمو تحت تأثیر احیای مجدد این سنت قرار گرفت و انتخابی نداشت جز اینکه در مقابل این دنیای سبک، ظرافت و کشف مجدد، دنیای حس و احساسات و میل برای تمام چیزهای گرانبها تسلیم شود. ساخت عطری برای مردان نخستین نمود عشق جدید ماسیمو بود: بدین ترتیب، سفرش برای کشف مجدد سنت‌های خانوادگی و یافتن فرهنگ آن عصر شروع شد. او به دنبال ارزش هنری رفت که خاطرات را با نیروی خارق‌العاده زنده می‌کند. بنابراین، از سر تصادف نیست که نخستین محصول نوبیل 1942 جدید عطری است که روح انسان را بیدار می‌کند، که شامل روح تمام انسان‌هایی مانند روح خانوادۀ نوبل است که در طی سال‌ها شجاعت دنبال کردن تصمیم‌های خودشان و احترام و عزم را داشتند. تولد این رایحه در واقع باعث تازگی خاطرات واقعی انسان‌ها و مکان‌هایی می‌شود که داستان‌هایی برای گفتن دارند و تازگی مصنوعات و عمق خرد باستانی را در خود دارد. رایحه‌ای که با قدرت اغواکنندۀ عشق و زیبایی حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید : داستان شکل گیری برند ماسک داستان شکل گیری برند ماسک

آن ها می گویند:

* به خودمان افتخار می‌کنیم که یکی از معدود شرکت‌هایی هستیم که محصولات عطرمان را در «خانه» با دست تولید و بسته‌بندی می‌کنیم. این کار را با دقت و تعهد انجام می‌دهیم. علاوه بر مواد ایتالیایی مانند لیموی سیسیل و سوسن فلورانسی، مواد خام را از مکان‌هایی تهیه می‌کنیم که می‌دانیم بهترین کیفیت را دارند. همیشه به دنبال صنعتگرها و مواد جدید و فرآیند کاری منحصربه‌فرد هستیم. از طریق این شیوۀ کاری است که از مهارت‌های داماسک از لورزیکا، شیشه‌های دست‌ساختۀ التاری و ملیله‌کاری کامپو لیگوره استفاده می‌کنیم...
همیشه به دنبال اعتلای ایتالیا هستیم.

رایحه برند نوبیل 1942

برند نوبیل 1942

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مقاله ی ارزشمند دیگری از سرکار خانم احمدلو
زنده باد
روایح اینتنس ، اوپیوم و رافائل ژکساف ( فقط نسخه ی جیبی تولید شده ) را پسندیدم هرچند همگی را تهیه کردم چون علاقمند به تعقیب برندهای ایرانی ام .
به امید موفقیت همه ی برندهای ایرانی
و همه گیری ی عطر بین ایرانیان پرفرهنگ
Nas
1400/06/07
سلام. وقت بخیر.
مینیاتوری ها هم بچ کد جعبه دارند.
آیا روو خود شیشه هم باید این بچ کده باشه؟
این قضیه واسه سمپل ها به چه صورته؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام
تا جایی که اطلاع داریم و دیده شده ،سمپل و مینیاتوری ها نیز بچکد دارند
ali
1400/05/27
ممنون مقاله بسیار آموزنده ای بود.
متاسفانه امروزه در سطح کشور اسانس فروش های مترویی ،چندلیتری مایع بی رنگ هم کناردستشون گذاشتن و به اسم فیکساتیو میفروشند و جالبش اینجاست یه جوری نسخه میپیچند که هرکی ندونه فکر میکنه عطارهای سرشناس دنیای عطر شاگرد این اساتید بودن😁 ،به مشتری میگن بیا مثلا بیست گرم اونتوس بخر تا بهت پنجاه میل فیکساتیو جایزه بدم و ببر ترکیب کن که دیگه میشه ادوپرفیوم اونتوس و با اورجینال مو نمیزنه و خوده کرید هم همینکارو میکنه ، حقیقتا خیلیام که تازه به عطربازی علاقه مند شدن کنجکاو شده و اسانس و اون مایعی که به اسم فیکساتبو عرضه میشه را میخرن، عزیزانی در جریان باشید اسانس هایی که در سطح کشور عرضه میشه رقیق نشده و یا با درصد کمی روغن بی بو به جهت سود بیشتر ترکیب شده اند و این مدل اسانس حتی اگه فرض کنیم از منبع مطمعنی تهیه شده بازم به این شکل بسیار بسیار بسیار خطرناک بخصوص برای سیستم تنفسی و بویایی بسیار مضره ، در ثانی اون مایع بی رنگ و بی بو که به اسم فیکساتیو میفروشن( به احتمال زیاد اب دی یونایزدِ)حتی اگه فیکساتیو باشه اینطور نیست که بگیم اسانس را باهاش رقیق کنیم و میشه ادوپرفیوم یا تویلت، پروسه ترکیب اتانول، اب دی یونایزد و استابلایز یاهمون فیکساتیوهای تثبیت کننده و... لازم داره که هرکدام درصد مشخصی در ترکیب دارند.
دوستانه پیشنهاد میگنم اصلا وابدا سمت اسانس های گرمی نرید.
خوب است که گرانترین عطر دنیا در آسیا و توسط اصغر آقا تولید شده !
این خبر جدای از ارزش عطر ارزشمند است !
آنها خوب میدانند که مسابقه ای بر سر تملک آن در خواهد گرفت بین متمولین جهان که میخواهند سرتیتر و چشمگیرترین باشند .
شاید و حتما مقصد و منزل این عطر ، همان آسیا باشد :)
مسابقه ی ثروت که صاحبان اش میگذارند و لخت مادرزاد میروند چها که نمیکند !
بهترین عطر ، عطر ساخته ی خداست که بدون شک هر نفر یک شیشه به ما عطردوستان در آن جهان داده خواهد شد !
انشاله همه دریافت میکنیم :)
Gevik
1400/05/10
۵ رایحه مورد علاقه بنده بترتیب:
جوبیلیشن
جورنی ‌
اپوس ۷
اپیک
برکن