نحوه و زمان ارسال

نحوه ارسال کالا

 

1- سفارشات بالای 200 هزار تومان به صورت کاملا رایگان به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

2- سفارشات تهران پس از هماهنگی زمان تحویل با خریدار، توسط پیک‌های فروشگاه عطرافشان درب منزل تحویل داده می‌شوند.

توجه: سفارشات غرب تهران فقط تا اتوبان باکری توسط پیک عطرافشان ارسال می‌گردد و در مناطق غربی تر از طریق پست پیشتاز دولتی ارسال می گردد . برای ارسال سریع تر با فروشگاه هماهنگ کنید .

3- سفارشات شهرستان‌ تحویل پست شده و شرکت پست موظف است درب منزل مرسوله را تحویل مشتری دهد.

4- در صورتی که پیک یا مأمور پست از شما بابت هزینه ارسال کالا مبلغی را مطالبه نمود از پرداخت وجه خودداری نموده و مورد مذکور را به عطرافشان اطلاع دهید.

 


 

زمان ارسال سفارشات

 

1-سفارشات تهران 1 الی 2 روز کاری بدست مشتری می رسد  (بعد از ساعت 1:30 امکان ارسال سفارش فقط در صورتی وجود دارد که مشتری با فروشگاه هماهنگ کند و سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کند و درخواست کند که با پیک خصوصی ارسال شود که در این صورتی هزینه پیک به عهده مشتری می باشد.)

2- سفارشات شهر تهران در بازه زمانی مختلف توزیع می‌گردند و قبل از ارسال با مشتری هماهنگ می گردد .

3- سفارشات شهرستان با توجه به زمان ثبت سفارش در همان روز یا روز کاری بعد به شرکت پست تحویل داده می‌شوند. تعهد شرکت پست برای تحویل کالا از طریق پست پیشتاز بسته به فاصله شهر مقصد، بین 48 تا 96 ساعت کاری می‌باشد.

4- همزمان با ارسال سفارشات شهرستان، کد مرسوله پستی توسط سامانه پیامکی عطرافشان به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌گردد. همچنین این کد در صفحه کاربری شما در سایت عطرافشان در قسمت کد مرسوله پستی قابل مشاهده است.

5- برای اطلاع از وضعیت لحظه‌ای مرسوله پستی خود می‌توانید به سایت شرکت پست به آدرس itemtracking.post.ir رفته و کد مرسوله خود را در کادر مربوطه وارد نمایید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟