توافق خرید

ما به عنوان فروشگاه اینترنتی عطرافشان که اعتبار خود را از اعتماد شما به دست آورده ایم خود را موظف می دانیم در رابطه با فروش محصول به شما مشتری گرامی، نکات مهمی را یادآوری کرده تا زمینه را برای خرید بهتر و شفافتر شما فراهم کنیم.

نکات زیر موارد مهمی هستند که باید به آنها توجه نمایید. خرید شما در صورتی که موافقت خود را با آنها اعلام نمایید به مرحله نهایی خواهد رسید.

 

موارد مهم در رابطه با محصول خریداری شده:

1- ممکن است به دلیل تغییر طراحی از سوی شرکت سازنده در تولیدات جدیدتر، عکس قرار داده شده از محصول در فروشگاه با محصولی که بدست شما می رسد دارای تفاوت‌های جزئی باشد. اغلب محصولات موجود در فروشگاه، تابع آخرین تغییرات ظاهری از سوی شرکت های سازنده می باشند. سعی ما در بروز کردن تصویر این دسته از محصولات است اما به دلیل کیفیت نامطلوب عکس های اولیه طراحی های جدید، تا دریافت عکس های باکیفیت از بروز نبودن در این زمینه ناگزیریم.

2- احتمال خطا در ترکیبات اعلام شده در صفحه محصول وجود دارد. وجود منابع گوناگون، امکان اختلاف بین منابع، وجود اشتباه در یک منبع و همچنین امکان خطا در ثبت ترکیبات در فروشگاه می توانند علل این خطای احتمالی باشند. هدف ما اصلاح اشتباهات است اما اگر ترکیبات محصول در انتخاب شما اهمیت دارند، پیش از خرید از صحت آنها اطمینان یابید.

3- طبع و رایحه یک ادکلن جزو موارد سلیقه ای و اختلافی در رابطه با رایحه هاست و آنچه در صفحه محصول در این رابطه درج شده فقط نظر کارشناسان فروشگاه می باشد. توضیحات درج شده در ذیل محصول نیز از همین ضابطه پیروی می کنند.

4- با توجه به تغییر کیفیت تعدادی از محصولات در سالهای اخیر بدلایل گوناگون، ممکن است محصولی که بدست شما می رسد با آنچه قبلا داشته اید متفاوت باشد. تعهد عطرافشان ارسال محصول اصل است و تغییر احتمالی کیفیت محصول به شرکت سازنده بازمی گردد. اگر در گذشته از این محصول استفاده کرده اید از عدم تغییر کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

5- غالبا محصولاتی که در فروشگاه موجود اعلام می شوند در واقع نیز موجود هستند اما ممکن است در برخی موارد موجودی به پایان رسیده باشد اما هنوز به بخش مربوطه برای درج در سایت اعلام نشده باشد. لازم است این مسأله را به شما اعلام نماییم تا یک احتمال کوچک برای آن قائل شوید.

 

با آرزوی خریدی رضایت بخش برای شما مشتری گرامی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟