عطر پودری چیست؟

عطر پودری چیست؟

توسط : آخرین به روز رسانی : 5 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :8 عطر پودری محبوب1. والنتینو والنتینا پودر2. نارسیس رودریگز پودری3. کاچارل لولو بلو4. کلوهه لاو5. لالیک ساتین6. لولیتا لمپیکا زنانه7. فردریک مال لیپستیک رز8. پاکورابان الترا ویولت ادو پرفیوم زنانه

 

عطر پودری درواقع عطری است که رایحه آن می‌تواند یادآور بوی انواع لوازم آرایشی و مخصوصا انواع رژ لب، کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه باشد. بیشتر عطرهای پودری زنانه هستند و حس تمیزی و آرامش بسیار دلچسبی را به مخاطب انتقال می‌دهند. روایح پودری از ترکیب خاصی با نام «پودر» تهیه نمی‌شوند، بلکه ترکیبی از روایح مختلف می‌تواند حس بوییدن یک رایحه پودری را برای شما به‌وجود بیاورد. به‌عنوان مثال، در بسیاری از عطرهای پودری از روایحی همچون بنفشه، زنبق، گل رز، مشک، وانیل، خربزه یا ارکیده استفاده می‌شود. در بعضی از موارد هم استشمام یک عطر پودری می‌تواند رایحه‌ای شبیه به پودر بچه یا لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف را در ذهن شما تداعی کند. حالا اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطرهای پودری هستید، اما نمی‌توانید یک عطر پودری متناسب با سلیقه خودتان خریداری کنید، به شما توصیه می‌کنیم که ویژگی‌های پرطرفدارترین عطرهای پودری معروف و زنانه را در ادامه بخوانید.

8 عطر پودری محبوب

1. والنتینو والنتینا پودر

اگر برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی به‌دنبال یک عطر پودری گرم، شرقی و وانیلی هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما والنتینا پودر ایتالیایی را تست کنید. این عطر در سال 2016 به بازار آمد و به نظر بسیاری از کارشناسان عطر و ادکلن می‌توان آن را در سه کلمه خلاصه کرد: ظریف، لطیف و اغواگر. این عطر پودری تمیز و بسیار خوشبو، برازنده خانم‌های جوان و شیک‌پوش است و می‌تواند در سردترین روزهای سالم هم به‌صورت روزانه استفاده شود. روایح ماندگار، خوشبو، لطیف و زنانه‌ای همچون گل ختی، زنبق، نرگس، دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید در کنار روایح پودری به‌زیبایی در این عطر رویایی جلوه‌گری می‌کنند.

والنتینو والنتینا پودر

2. نارسیس رودریگز پودری

در میان انواع عطر و ادکلن های زنانه پودری، نارسیس رودریگز پودری از طرفداران زیادی برخوردار است. این عطر معتدل آمریکایی در سال 2016 به‌عنوان یک ادکلن زنانه با آمیزه‌ای از روایح چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود وارد بازار شد. اگر می‌خواهید که خرید عطر پودری و مناسب برای استفاده در فضاهای سرپوشیده را در برنامه خودتان داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این ادکلن زنانه را هم تست کنید. ظرافت و وقار زنانه‌ای که در تک‌تک روایح این عطر نهفته است، باعث می‌شود که بسیاری از خانم‌ها در تمامی گروه‌های سنی از نارسیس رودریگز پودری استقبال کنند. نت آغازین این عطر ماندگار، روایح رز، یاس و شکوفه پرتقال را در کنار همدیگر قرار می‌دهد. در نت میانی، رایحه مشک به‌تنهایی خودنمایی می‌کند، درحالی که نت پایه این عطر دل‌انگیز هم از ترکیب روایحی همچون دانه تونکا، نعناع هندی، خس‌خس و سدر تشکیل می‌شود.

نارسیس رودریگز پودری

3. کاچارل لولو بلو

اگر به‌دنبال خرید عطر زنانه فرانسوی، گرم و پودری هستید، و همچنین به روایح شرقی و گل‌فام علاقه دارید، کاچارل یا کاشارل لولو بلو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ادکلن زنانه با روایح جذاب و سحرآمیزی که درون خود جای داده است، به‌عنوان یک عطر پودری پرطرفدار در جهان شناخته می‌شود که از سال 1995 به بازار آمده است. در نت‌های مختلف این ادکلن زنانه، روایح دلنشینی همچون ترنج، بادیان رومی، هلو، ریشه زنبق، ارکیده، فریزیا، زیره سبز، پیچ امین‌الدوله، دانه تونکا، وانیل، خس‌خس و چوب صندل سفید در کنار همدیگر جای می‌گیرند.

کاچارل لولو بلو

4. کلوهه لاو

یک عطر پودری معتدل، گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود که در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد. این عطر بسیار شیک و پرطرفدار زنانه می‌تواند نمادی از یک زن شیک‌پوش با لباس‌های تمیز، مرتب و با رنگ سفید باشد. زنانگی ناب نهفته در تک‌تک نت‌های این عطر باعث شده است که بسیاری از خانم‌های جوان، کلوهه لاو را به عطرامضای خود تبدیل کنند. در نت آغازین این عطر پودری، رایحه شکوفه پرتقال در کنار فلفل صورتی قرار گرفته است. نت میانی هم ترکیبی از رایحه زنبق، سنبل، گل آفتاب‌پرست، گل سوسن و گل ویستریا دارد. در نت پایانی هم رایحه مشک و برنج در کنار روایح پودری به‌خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا شما بعد از اسپری کردن این عطر روی پوست یا لباستان، خیلی سریع رایحه لوازم آرایش پودری را احساس کند.

کلوهه لاو

5. لالیک ساتین

کمپانی فرانسوی لالیک همواره عطر و ادکلن های پرطرفداری در جهان داشته است. لالیک ساتین یکی از عطرهای پرطرفدار این کمپانی فرانسوی است که در سال 2013 به‌عنوان یک عطر پودری معتدل به بازار آمد. این عطر زنانه ظریف، آمیزه‌ای روایح شرقی و چوبی را درون خود جای داده است و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و مدرن محسوب می‌شود. در نت آغازین این عطر هوس‌انگیز، رایحه یاس در کنار یاسمن گاردنیا و گل آفتاب‌پرست قرار می‌گیرد. رایحه دانه تونکا، وانیل و فلفل صورتی هم وقار خاصی به نت میانی این عطر می‌بخشد. در نت پایانی لالیک ساتین به‌عنوان یک عطر پودری اغواگر، رایحه نعناع هندی در کنار خس‌خس و چوب صندل سفید قرار گرفته است.

لالیک ساتین

6. لولیتا لمپیکا زنانه

انواع عطر زنانه فرانسوی همیشه طرفداران خاص خود را در بازار داشته‌اند. لولیتا لمپیکا به‌عنوان یک عطر پودری زنانه و فرانسوی، با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام و میوه‌ای در سال 1997 به بازار معرفی شد و شدیدا مورد توجه دختران جوان و نوجوان شاداب، جسور، جذاب و سرزنده قرار گرفت. این عطر به‌دلیل داشتن روایح سبز برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. شیرینی و شادابی منحصربه‌فرد این ادکلن زنانه از ترکیب روایحی همچون بنفشه، پیچک، گیلاس، زنبق،‌ پونه کوهی، وانیل، خس‌خس و دانه تونکا سرچشمه می‌گیرد.

لولیتا لمپیکا زنانه

7. فردریک مال لیپستیک رز

لیپستیک رز یک عطر پودری زنانه است که می‌تواند نمادی از دختران جوان، مهربان، زیبا و با روحیه‌ای لطیف باشد که همیشه لباس‌هایی به رنگ روشن می‌پوشند. این عطر فرانسوی با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام در سال 2000 به بازار معرفی شد و مورد استقبال خانم‌های جوان و درونگرا برای استفاده در مناسبت‌های رسمی قرار گرفت. در این عطر پودری از رایحه مشک در کنار کهربا، وانیل، رز، بنفشه، زنبق، گریپ‌فروت و تمشک استفاده شده است تا شما با یک عطر کاملا لطیف زنانه مواجه باشید.

فردریک مال لیپستیک رز

8. پاکورابان الترا ویولت ادو پرفیوم زنانه

اگر به عطرهای اسپانیایی علاقه دارید و می‌خواهید که یک عطر پودری معتدل برای استفاده روزانه در پاییز داشته باشید، الترا ویولت ادو پرفیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر شرقی و گل‌فام برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان شدیدا مناسب است و رایحه ظریف، زنانه و کاملا دلنشینی دارد. آرامش خاص نهفته در این عطر باعث شده است که بسیاری از خانم‌های جوان، الترا ویولت ادو پرفیوم را به عطرامضای خود در فصل پاییز یا بهار تبدیل کنند. نت آغازین این عطر پودری، روایحی همچون اقاقیای برزیلی، گشنیز، فلفل، بادام و زردآلو را در خود جای داده است. ظرافت این ادکلن زنانه در نت میانی با ترکیبی از روایح رز، بنفشه، یاس و گل اوسمانتوس شکل می‌گیرد. در نت پایانی هم روایح ماندگار و شیکی همچون کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط و سدر با همدیگر آمیخته می‌شوند.

پاکورابان الترا ویولت ادو پرفیوم زنانه

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده، یک عطر پودری مناسب برای خرید عطر زنانه محسوب می‌شوند؟

هر کدام از این عطرهای معرفی‌شده می‌توانند یک عطر پودری مناسب برای خانم‌های جوان یا میانسال باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

آیا عطرهای پودری فقط برای دختران نوجوان مناسب هستند؟

به‌هیچ‌وجه! یکی از باورهای نادرستی که درباره انواع عطر پودری وجود دارد، این است که این عطر و ادکلن ها فقط برای دختران نوجوان مناسب هستند. اما درواقع انواع عطر ادکلن زنانه پودری با روایح هوس‌انگیز و اغواگری که دارند، می‌توانند برای تمامی خانم‌های جوان یا حتی میانسال مناسب باشند و به‌عنوان بهترین گزینه برای قرارهای عاشقانه در نظر گرفته شوند. این عطرها حس لطیف و تمیز زنانه‌ای دارند و تاثیر بسیار مثبت و شگفت‌انگیزی روی طرف مقابل شما می‌گذارند.

آیا همه عطرهای پودری برای استفاده روزانه مناسب هستند؟

خیر! بعضی افراد گمان می‌کنند که یک عطر پودری به‌دلیل لطافت و ظرافت خاصش فقط برای استفاده روزانه مناسب است، اما تعداد زیادی از این عطرهای پودری به‌دلیل داشتن نت‌های گرم یا شیرین می‌توانند برای استفاده در مناسبت‌های رسمی هم کاملا مناسب باشند. از این‌رو اگر می‌خواهید که یک عطر اورجینال پودری بخرید، حتما درباره سبک یا سنگین بودن نت‌های موجود در آن تحقیق کنید تا بتوانید عطر بهتر و مناسب‌تری را انتخاب کنید.

کدام عطر پودری مردانه در گروه عطرهای پودری پرطرفدار قرار می‌گیرد؟

هرچند که معمولا بیشتر عطرهای پودری، زنانه هستند، اما در میان انواع عطر و ادکلن مردانه هم می‌توان عطرهای پودری شیک و پرطرفداری پیدا کرد. مشهورترین این عطر ادکلن ها شامل این موارد می‌شوند: دیوید یورمن انویل، ناسوماتو چاینا وایت، پرادا لهوم لئو، نایک راید، نوول ایتویل اکوا لومیر، نبیل لیالی ال حملیه و پاریس الیسیس وودکامن.


 


ندا احمدلو  

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟