9 ست کادویی ادکلن مردانه

9 ست کادویی ادکلن مردانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 6 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :9 ست کادویی ادکلن مردانه1. گیفت ست سه‌تکه بوگاتی دیزاین اند موشن2. گیفت ست بریکورت اسپیریت مونداین + ماویس گارکون3. گیفت ست مون بلان اکسپلورر ادو پرفیوم سه‌تکه4. گیفت ست ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت دوتکه5. گیفت ست کنزو پور هوم ادو تویلت6. گیفت ست جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک سه‌تکه7. گیفت ست زارا گلد + اومو8. گیفت ست کارولینا هررا سی‌اچ مردانه9. گیفت ست دوقلو زارا من سیلور و من گلد

 

یکی از شیک‌ترین و ارزشمندترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف در نظر بگیرید، گیفت ست‌هایی است که امروزه براساس ترکیبی از محصولاتی مثل عطر، افترشیو، شاور ژل، کرم، لوسیون و... روانه بازار شده‌اند. معمولا انواع ست کادویی ادکلن مردانه، کار بسیاری از افراد را برای انتخاب یک هدیه مناسب مردانه راحت کرده‌اند. اگر شما هم جزو آن گروه از کسانی هستید که نمی‌توانید به‌سادگی یک هدیه مردانه انتخاب کنید، بهتر است که ادامه این مقاله را بخوانید تا با پرطرفدارترین و بهترین انواع ست هدیه ادکلن مردانه آشنا شوید.

9 ست کادویی ادکلن مردانه

1. گیفت ست سه‌تکه بوگاتی دیزاین اند موشن

گیفت ست سه‌تکه بوگاتی دیزاین اند موشن

اگر به‌دنبال یک ست کادویی ادکلن مردانه برای آقایان جوان و شیک‌پوش که اهل استایل‌های روز هستند می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این ست را هم در میان گزینه‌های خود در نظر بگیرید. این ست از عطر مردانه می‌تواند نمادی از عشق شما به طرف مقابلتان باشد و دنیایی از روایح شگفت‌انگیز را به او هدیه بدهد. بوگاتی با ارائه این گیفت ست جذاب و شیک توانسته است که نظر بسیاری از آقایان جوان و پرشور را به خود جلب کند. ادکلن مردانه موجود در گیفت ست سه تیکه بوگاتی دیزاین اند موشن با رایحه ماندگار و پخش بوی بسیار بالایش به نقطه عطف آن تبدیل شده است. روایحی همچون نارنگی ماندارین، جوز، هل، فلفل صورتی، دانه تونکا، سدر، چرم، کهربا و خس‌خس در این عطر گرم و شرقی فوژه شامه‌نوازی می‌کنند تا شما بتوانید این ست هدیه ادکلن مردانه را برای متولدین پاییز و زمستان در نظر بگیرید.

2. گیفت ست بریکورت اسپیریت مونداین + ماویس گارکون

گیفت ست بریکورت اسپیریت مونداین + ماویس گارکون

یکی دیگر از بهترین انواع ست کادویی ادکلن مردانه، همین ست معتدل، پرطرفدار و همه‌پسند است. در این ست مردانه که رایحه بسیار دل‌انگیز، پخش بوی بالا و ماندگاری قابل توجهی دارد، یک عدد ادو پرفیوم اسپیریت مونداین 100 میلی‌لیتری در کنار یک عدد ماویس گارکون 50 میلی‌لیتری قرار گرفته است تا شما بتوانید به‌راحتی با این ست شیک فرانسوی، نظر طرف مقابلتان را جلب کنید. اگر قصد خرید عطر مردانه یا خرید ست هدیه ادکلن مردانه به مناسبت سالگرد ازدواج یا تولد همسرتان را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که به‌سادگی از کنار بریکورت اسپیریت مونداین نگذرید.

3. گیفت ست مون بلان اکسپلورر ادو پرفیوم سه‌تکه

گیفت ست مون بلان اکسپلورر ادو پرفیوم سه‌تکه

یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین ست‌هایی که می‌توانید به‌عنوان ست هدیه ادکلن مردانه در نظر بگیرید، همین ست لاکچری از برند مون بلان است. تقریبا تمامی آقایان شیک‌پسند که اهل استایل‌های رسمی هستند و روحیه جدی و مردانه‌ای دارند، از این ست چوبی معطر استقبال می‌کنند. در این گیفت ست فرانسوی، محصولاتی مانند مون بلان اکسپلورر 100 میلی‌لیتری، افترشیو بالم 100 میلی‌لیتری و یک عطر مسافرتی 7.5 میلی‌لیتری گنجانده شده است. اکسپلورر موجود در گیفت ست مون بلان اکسپلورر ادو پرفیوم با ترکیبی از روایح ترنج، سالویا، فلفل صورتی، خس‌خس، چرم، نعناع هندی، کاکائو و آمبروکسان به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌درخشد.

بیشتر بخوانید : 10 عطر مناسب برای کادو دادن/ معرفی 5 عطر مردانه و 5 عطر زنانه 10 عطر مناسب برای کادو دادن/ معرفی 5 عطر مردانه و 5 عطر زنانه

4. گیفت ست ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت دوتکه

گیفت ست ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت دوتکه

یک گیفت ست‌ پیشنهادی دیگر برای مردان، همین گیفت ست شیک از برند ایو سن لورن است. اگر می‌خواهید که به مردان جوان دارای روحیه مدیریتی که اهل استایل‌های کلاسیک هستند و معمولا هم تیپ‌های شیک و رسمی می‌زنند، یک ست کادویی ادکلن مردانه هدیه بدهید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این ست ادکلن فرانسوی و گرم با آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای را در نظر بگیرید. گیفت ست ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت برای مردان متولد پاییز و زمستان بسیار مناسب است و با ترکیبی از روایح هل، زیره، خس‌خس، ترنج، سدر و اسطوخودوس می‌تواند نظر مردان سخت‌پسند را هم به خود جلب کند. در این گیفت ست دوتکه، یک عدد عطر مردانه ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت 100 میلی‌لیتری در کنار یک عدد شاور ژل 100 میلی‌لیتری جای می‌گیرد.

5. گیفت ست کنزو پور هوم ادو تویلت

گیفت ست کنزو پور هوم ادو تویلت

این ست هدیه ادکلن مردانه بیشتر برای هدیه دادن به مردان جوان به‌منظور استفاده در مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود. طرفداران عطر و ادکلن بر این باورند که گیفت ست کنزو پور هوم ادو تویلت، گزینه بسیار مناسبی برای هدیه سالگرد ازدواج زوج‌های جوان است. از آنجایی که عطرهای موجود در این گیفت ست در گروه بویایی معطر و آبزی قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توان این ست را هدیه برازنده‌ای برای مردان جوان و متولد بهار یا تابستان در نظر گرفت. در این گیفت ست فرانسوی، یک عدد کنزو پور هوم ادو تویلت 100 میلی‌لیتری در کنار نمونه مشابه و 30 میلی‌لیتری آن قرار گرفته است. آمیزه آبزی و بسیار دلفریب این عطر باعث شده است که سختگیرترین مردان جوان هم تمایل زیادی به استفاده از آن نشان بدهند. شاخص‌ترین روایح موجود در این ادکلن مردانه عبارتند از ترنج، آب دریا، لیمو ترش، چوب ماهون، رز، درخت کاج، گل برف، هلو، لابدانیوم، انجیر، چوب صندل سفید، پونه کوهی، دانه سرو کوهی و هلو.

6. گیفت ست جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک سه‌تکه

گیفت ست جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک سه‌تکه

اگر به‌دنبال یک ست کادویی ادکلن مردانه یا خرید ادکلن مردانه برای آقایان جوان و اسپرت‌پوش هستید، این ست شیک و خنک با آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ست شیک فرانسوی و سه‌تکه شامل یک عدد عطر جنتلمن آنلی کژوال 100 میلی‌لیتری، یک عدد افترشیو بالم و یک عدد ژل شستشوی بدن و مو است. عطر آنلی کژوال موجود در گیفت ست جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک با ترکیبی از روایح شیکی همچون شمعدانی، سرو کوهی، اسطوخودوس، سدر، آمبروکسان و کومارین به‌زیبایی هرچه تمام‌تر جلوه‌گری می‌کند.

7. گیفت ست زارا گلد + اومو

گیفت ست زارا گلد + اومو

اگر به‌دنبال یک ست کادویی ادکلن مردانه و با قیمت مناسب هستید، این ست می‌تواند گزینه قابل قبولی برای شما باشد. در گیفت ست زارا گلد، یک عدد عطر زارا گلد در کنار اومو قرار گرفته است تا شما بتوانید به‌خوبی نظر طرف مقابلتان را به یک هدیه معطر و خوشبو جلب کنید.

8. گیفت ست کارولینا هررا سی‌اچ مردانه

گیفت ست کارولینا هررا سی‌اچ مردانه

یکی از شیک‌ترین انواع ست کادویی ادکلن مردانه که می‌توانید برای مردان متولد بهار یا پاییز در نظر بگیرید، همین ست آمریکایی از برند پرطرفدار کارولینا هررا است. با هدیه این ست به طرف مقابلتان، آمیزه‌ای از روایح شرقی و ادویه‌ای را به او عرضه خواهید کرد. گیفت ست کارولینا هررا سی اچ مردانه شامل یک عدد عطر مردانه 100 میلی‌لیتری سی‌اچ مردانه و یک عدد افترشیو بسیار شیک و باکیفیت است. عطر موجود در این گیفت، ترکیبی از روایح ترنج، گریپ‌فروت، علف، زعفران، بنفشه، کهربا، جیر، قند، چوب کشمیر، چوب صندل سفید و روایح چوبی را در خود جای داده است. این ست اغواگر و جذاب می‌تواند گزینه قابل قبولی برای هدیه سالگرد ازدواج هم باشد.

9. گیفت ست دوقلو زارا من سیلور و من گلد

گیفت ست دوقلو زارا من سیلور و من گلد

یکی دیگر از انواع ست کادویی ادکلن مردانه که می‌توانید برای مردان میانسال و با استایل‌های کاملا رسمی و کلاسیک در نظر بگیرید، همین ست اسپانیایی از برند زارا است. در این ست، دو عطر 80 میلی‌لیتری من سیلور و من گلد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ست دوقلو زارا من سیلور و من گلد، بسته‌بندی بسیار شیکی دارد و درعین حال به‌دلیل قیمت مناسبش مورد توجه بسیاری از کسانی قرار می‌گیرد که می‌خواهند خرید عطر مردانه به‌عنوان هدیه را داشته باشند.

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان انواع گیفت ست‌های ادکلن مردانه، پیشنهاد جذاب‌تری برای خرید محسوب می‌شوند؟

هر کدام از این ست‌های معرفی‌شده می‌توانند یک ست مناسب برای مردان باشند. حالا شما کدام یک از ست‌های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ ست مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

آیا می‌توان یک ست کادویی ادکلن مردانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد؟

بله، قطعا همین‌طور است. یکی از ویژگی‌های انواع ست کادویی ادکلن مردانه، این است که شما می‌توانید محصولاتی با قیمت‌های متفاوت و بودجه مورد نظرتان را در کنار یکدیگر قرار دهید. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید که بودجه کمتری برای خرید در نظر بگیرید، می‌توانید به‌جای عطرهای 100 میلی‌لیتری، انواع عطرهای 50 میلی‌لیتری یا مینیاتوری را در باکس گیفت ست مورد نظرتان جای بدهید. از طرف دیگر، شما حتی می‌توانید انواع عطرهای جیبی را با لوسیون‌ها، شاور ژل‌ها یا افترشیوهای مختلف ست کنید تا درنهایت یک هدیه باکیفیت اما با قیمت مناسب داشته باشید.

آیا محصولات موجود در گیفت ست باید از یک برند باشند؟

هرچند که در چیدمان باکس گیفت ست‌ها هیچ بایدی وجود ندارد، اما اگر می‌خواهید که یک ست هدیه ادکلن مردانه شیک داشته باشید، بهتر است که محصولات برگزیده از یک برند را در کنار همدیگر بچینید. حتی بعضی از برندها برای چیدمان یک ست ادکلن مردانه شیک به‌عنوان هدیه، کیف‌ها یا باکس‌هایی را طراحی کرده‌اند که لوگو یا برند خودشان را به نمایش می‌گذارد. به‌عنوان مثال اگر بخواهید که گیفت ست عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم را در کنار سایر محصولات بولگاری داشته باشید، می‌توانید از کیف‌ها و بگ‌های مخصوصی که برند بولگاری برای ست‌های خود طراحی کرده است، استفاده کنید.

آیا گیفت ست باید شامل عطر و ادکلن و یک محصول جانبی باشد؟

لزوما اینطور نیست. شما در انتخاب چیدمان باکس گیفت ست می‌توانید یک عطر یا ادکلن را در کنار سایر محصولات جانبی مانند انواع محصولات بهداشتی داشته باشید، اما این روزها انواعی از ست ادکلن کادویی مردانه به بازار آمده‌اند که یک یا چند نوع ادکلن با حجم‌های متفاوت از یک برند را در کنار همدیگر قرار می‌دهند. این ست‌ها هم می‌توانند بسیار شیک و جذاب باشند.


 


ندا احمدلو  

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟