ادکلن اماراتی چیست؟
5/1

ادکلن اماراتی چیست؟

توسط : adn آخرین به روز رسانی : 8 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :ادکلن اماراتی با ادکلن برند اماراتی تفاوت داردیک ادکلن اماراتی چه ویژگی‌هایی دارد؟چطور تفاوت ادکلن اصل و ادکلن اماراتی را متوجه شویم؟

 

شاید این روزها و با افزایش قیمت انواع عطر و ادکلن، با پیشنهاد خرید انواع ادکلن اماراتی از سوی فروشندگان مختلف مواجه شده باشید. اما آیا می‌دانید که منظور از ادکلن اماراتی چیست؟ یا اینکه تفاوت ادکلن اماراتی با ادکلن‌های اورجینال چیست؟

ادکلن اماراتی با ادکلن برند اماراتی تفاوت دارد

درباره ادکلن اماراتی باید ابتدا تفاوت بین ادکلن اماراتی و ادکلن‌هایی با برند اماراتی را بشناسید. ادکلن‌هایی با برند اماراتی، انواعی از عطر و ادکلن هستند که به‌صورت اورجینال در کشور امارات ساخته می‌شوند. به‌عنوان مثال، عطرهایی مانند اجمل، افنان یا رصاصی جزو عطرهای اورجینال با برندهای اماراتی هستند. اما در سال‌های اخیر، کشور امارات اقدام به عرضه محصولاتی مشابه با برند اصلی کرده است. به عبارت ساده‌تر، بعضی از عطرها با رایحه‌های مشابه برندهای اصلی در کشور امارات تولید و بسته‌بندی می‌شوند. این ادکلن‌ها با نام ادکلن‌های اماراتی شناخته می‌شوند و هرچند که رایحه‌ای مشابه با ادکلن‌های اصلی دارند، اما درواقع یک عطر فیک یا تقلبی محسوب می‌شوند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید عطرهای گران‌قیمتی از برندهایی مانند کرید یا گرلن را با قیمت بسیار پایین‌تر از میان ادکلن‌های اماراتی انتخاب کنید.

یک ادکلن اماراتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که گفته شد، ممکن است که یک محصول به‌صورت اورجینال در خود کشور امارات تولید و بسته‌بندی شود یا براساس ترکیبات مشابه با رایحه برندهای اصلی تولید و روانه بازار شود. حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در این میان، تکلیف برندهایی مانند آرماف چیست که در کشور امارات اقدام به تولید عطر اورجینال اما با روایحی شبیه به برندهای معروف می‌کنند؟ در این مورد هم باید بدانید که بعضی از برندهای اماراتی مانند آرماف، با رعایت قانون کپی‌رایت از محصولات برندهای اصلی کپی‌برداری می‌کنند اما محصول نهایی را با نام و ظاهری متفاوت به بازار می‌فرستند. این تولیدات در گروه انواع تولیدات اورجینال و قانونی طبقه‌بندی می‌شوند و یک محصول فیک یا تقلبی به‌حساب نمی‌آیند. به‌عنوان مثال، برند آرماف از ترکیبات مشابهی با ترکیبات کرید اونتوس استفاده کرده است تا عطر آرماف کلاب دی نویت اینتنس را روانه بازار کند. هرچند که رایحه کلاب دی نویت بسیار به کرید اونتوس شباهت دارد، اما از آنجایی که این عطر از صفر تا صد توسط کمپانی آرماف تولید شده، یک عطر اورجینال اماراتی محسوب می‌شود.

ارماف کلاب د نویت مردانه

با این‌حال، بعضی از عطر و ادکلن‌ها با رایحه برندهای اصلی، بطری و بسته‌بندی‌هایی کاملا مشابه با برندهای اصلی در چین یا امارات تولید و معمولا در کشورهای کمتر پیشرفته جهان توزیع می‌شوند. بد نیست بدانید که انواع ادکلن اماراتی تقلبی، هیچ کدام از قوانین کپی‌رایت را رعایت نمی‌کنند و یک محصول غیر بهداشتی محسوب می‌شوند. ماندگاری و پخش بوی این ادکلن‌ها نیز به‌هیچ‌وجه به برندهای اصلی شباهت ندارد و حتی ممکن است مشکلات پوستی یا آلرژی‌های تنفسی برای مصرف‌کنندگان به‌وجود بیاورد. لازم به ذکر است از آنجایی که برای تهیه یک ادکلن اماراتی فیک از مواد اولیه ارزان‌قیمت استفاده می‌شود، بنابراین بسیار طبیعی است که شما مدتی پس از مصرف این عطرها با رایحه تند و تیز و الکلی باقیمانده روی لباس یا پوست مواجه شوید.

چطور تفاوت ادکلن اصل و ادکلن اماراتی را متوجه شویم؟

همان‌طور که گفته شد، انواع ادکلن اماراتی تقلبی بسیار شبیه به برندهای اصلی بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین ممکن است که گاهی اوقات تشخیص عطر اصل از تقلبی برای بعضی افراد مشکل باشد. برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن یک عطر یا ادکلن باید در مرحله اول، خرید خود را از یک فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال و قابل اعتماد انجام دهید. در مرحله بعد، حتما بارکد روی محصول را با کمک تلفن همراه خود اسکن و آن را بررسی کنید تا از اصل بودن عطر ادکلن خود مطمئن شوید. بهتر است این نکته را هم بدانید که بطری و درپوش عطرهای برندهای اصلی بسیار باکیفیت هستند، اما اگر بطری یک ادکلن اماراتی تقلبی را جلوی نور بگیرید، قطعا پایین بودن کیفیت ساخت را به‌راحتی متوجه خواهید شد. درپوش‌های انواع ادکلن اماراتی تقلبی بسیار بی‌کیفیت، شل و بعضا پلاستیکی هستند. 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (1 نظر)
بسیار عالی

فقط ادکلن اورجینال .......
17 شهریور 1402 پاسخ تشکر

حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟