لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار
5/1

لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :8 ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش1. لالیک انکر نویر2. کرید اونتوس مردانه3. دیور هوم اینتنس4. تق هرمس پرفیوم5. تام فورد توسکان لدر  6. شنل بلو7. دیور ساوج8. ورساچه اروس مردانه

 

وقتی که نوبت به انتخاب یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش می‌رسد، شما باید دو نکته را در نظر بگیرید. نکته اول این است که ممکن است عطرهای پرطرفدار در جهان صرفا رایحه‌ای مطابق با استایل و شخصیت شما نداشته باشند و نکته دوم هم این است که شاید با وجود عدم هماهنگی یک رایحه با روحیه و شخصیت شما، آن ادکلن همچنان بازخورد اجتماعی شگفت‌انگیزی را برای شما به دنبال داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید ادکلن مردانه پرطرفدار، این نکته را در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید آن محصول صرفا مطابق با استانداردهای خودتان باشد یا از نظر عمومی هم از اقبال و بازخورد خوبی برخوردار باشد؟ اگر این روزها به دنبال خرید یک عطر پرفروش جهانی هستید اما نمی‌دانید که باید کدام گزینه‌ها را در نظر بگیرید، خواندن مقاله زیر را به شما توصیه مي‌کنیم زیرا در این مقاله با عطرهایی آشنا می‌شویم که معمولا مورد پسند طیف گسترده‌تری از اطرافیان قرار می‌گیرند و می‌توانند رضایت افراد سخت‌پسند را هم جلب کنند.

8 ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش

1. لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر

لالیک مشکی یا همان لالیک انکر نویر همواره به‌عنوان یکی از عطر های خاص مردانه معرفی شده است. این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش که در سال 2006 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد، به‌دلیل داشتن رایحه چوبی معطرش مورد توجه مردان خاص‌پسند قرار گرفت. در میان انواع ادکلن‌ های مورد علاقه مردان، لالیک در گروه پرفروش‌ترین‌ها در دهه‌های اخیر جای گرفته است. رایحه چوبی، تمیز و شیک این عطر که یک تم صابونی بسیار لطیف دارد، می‌تواند بازخورد اجتماعی بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد. در این ادکلن پرطرفدار مردانه، رایحه سرو در نت آغازین، خس‌خس در نت میانی و مشک و چوب کشمیر در نت پایانی خودنمایی می‌کنند. وجود روایحی همچون چوب کشمیر و سرو در این عطر مردانه باعث شده است که این ادکلن مردانه با بوی خاص در گروه ادکلن‌هایی با پخش بو و ماندگاری قابل قبول جای بگیرد.

بیشتر بخوانید : عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

2. کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه

یکی از ادکلن‌ های پرطرفدار مردانه در سراسر جهان، کرید اونتوس مردانه است که تقریبا تمامی آقایان لوکس‌پسند و اهل استایل‌های خاص و لاکچری به‌خوبی از آن استقبال کرده‌اند. این عطر فرانسوی از سال 2010 که وارد بازار شد، همواره در گروه پرفروش‌ ترین عطر مردانه در جهان جای داشته است. کرید اونتوس، عطری خنک و با رایحه چایپر میوه‌ای است که می‌تواند هم به‌صورت روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی استفاده شود و با پخش بوی بسیار شگفت‌انگیزش دیگران را به‌سوی شما جذب کند. این عطر رویایی، شیک و ماندگار می‌تواند تکمیل‌کننده استایل‌های کلاسیک در میان آقایان شیک‌پوش باشد و وجهه لوکس و خاصی به استایل آنها بدهد. تقریبا همه مردانی که می‌خواهند پرطرفدارترین ادکلن مردانه جهان را در اختیار داشته باشند، در انتخاب کرید اونتوس هرگز تردید نمی‌کنند. ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر جزو روایح موجود در این عطر هستند.

بیشتر بخوانید : راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟ راز عطر اونتوس از برند کرید چیست؟

3. دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس

یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش دیگر که در گروه ادکلن‌ های مردانه پرطرفدار قرار دارد، دیور هوم اینتنس، محصول سال 2007 فرانسه است. این عطر مردانه گرم جزو پرفروش ترین عطر مردانه در ایران نیز هست که در طول سال‌های اخیر بسیار مورد توجه آقایان جوان و لاکچری‌پسند برای مناسبت‌های رسمی قرار گرفته است. پخش بو و ماندگاری مناسب این عطر باعث شده است که بسیاری از افراد، آن را برای مهمانی‌های شبانه در ماه‌های سرد سال انتخاب کنند. رایحه خاص و مرموز دیور اینتنس به‌دلیل ترکیب روایح شگفت‌انگیزی همچون کهربا، وانیل، خس‌خس، سدر و زنبق شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

4. تق هرمس پرفیوم

تق هرمس پرفیوم

اگر می‌خواهید یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش داشته باشید و در عین حال دوست دارید که ادکلن مردانه پرطرفدار ارزان قیمتی را هم بخرید، خرید تق هرمس پرفیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تق هرمس، رایحه‌ای چوبی و معتدل دارد و به همین دلیل هم می‌تواند برای تمامی فصل‌های سال و مخصوصا بهار و پاییز یا اواخر زمستان مناسب باشد. تق هرمس پرفیوم که جزو پرفروش ترین عطر در ایران است، با پخش بو و ماندگاری مناسبش می‌تواند بازخوردهای اجتماعی خوبی را برای شما به همراه بیاورد و برای قرارهای عاشقانه یا مهمانی‌های خاص دوستانه بسیار مناسب باشد. رایحه پرتقال و گریپ‌فروت در نت آغازین، رایحه خاص سنگ آتش‌زنه در نت میانی و رایحه لوبان در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایه این عطر مردانه شامه‌نوازی می‌کند.

5. تام فورد توسکان لدر  

تام فورد توسکان لدر  

اگر می‌خواهید پرطرفدارترین ادکلن مردانه دنیا را در اختیار داشته باشید، بهتر است بدانید که توسکان لدر نه‌تنها یک عطر پرطرفدار بلکه پرفروش ترین ادکلن مردانه هم هست. این عطر چرمی با طبع گرمش در سال 2007توسط کمپانی آمریکایی تام فورد به بازار عطرهای مردانه معرفی شد و سریعا مورد استقبال آقایان جوان، شیک‌پوش، خاص‌پسند و اهل استایل‌های کلاسیک قرار گرفت. از زمان ارائه توسکان لدر تا کنون، این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش به عطرامضای بسیاری از آقایان جوان که شخصیت پیچیده و مرموزی دارند، تبدیل شده است. تنوع روایح موجود در این عطر به افزایش ماندگاری و پخش بوی آن کمک کرده و باعث شده است که تقریبا این عطر برای هیچ‌‌کس با حس آزار یا سردرد همراه نباشد. روایح بسیار لوکس و خاصی همچون آویشن، تمشک و زعفران در نت آغازین توسکان لدر خودنمایی می‌کنند، درحالی که رایحه یاس همراه با صمغ کندر در نت میانی آن جای گرفته است و روایحی جادویی همچون کهربا، چرم و جیر در کنار روایح چوبی توانسته‌اند نت‌های پایه خاصی را خلق کنند.

6. شنل بلو

شنل بلو

شاید زمانی که ژاک پولژ، عطرساز معروف فرانسوی درحال خلق یک عطر خنک، چوبی و معطر بود، هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کرد که این عطر به پرفروش ترین عطر مردانه جهان در طی سال‌های مختلف تبدیل شود. شنل بلو به‌عنوان یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی‌اش به بازار عرضه شد و توجه تمامی آقایان لوکس‌پسند در تمامی گروه‌های سنی را به‌سوی خود جلب کرد. سادگی، شادابی، دلفریبی و سرزندگی این عطر باعث شده‌ است که تقریبا تمامی آقایان شیک‌پوش دوست داشته باشند که در روزهای گرم سال یا در قرارهای خاص عاشقانه‌شان این عطر رویایی را استفاده کنند. قرار گرفتن رایحه لیموترش در کنار نعناع، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی باعث شده است که بسیاری از افراد این عطر را با عنوان پادشاه تابستان معرفی کنند و در انتخاب آن به‌عنوان عطرامضای تابستانی هیچ شکی نداشته باشند.

7. دیور ساوج

دیور ساوج

همواره می‌توان در میان انواع پرطرفدارترین ادکلن مردانه در ایران، نام دیور ساوج را مشاهده کرد. این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش که در سال 2015 وارد بازار شد، در گروه عطرهای مرکباتی معطر، معتدل و پرطرفدار جای گرفت و در میان پرفروش ترین ادکلن مردانه 2018 و پرفروش ترین ادکلن های مردانه 2017 به‌خوبی درخشید. دیور ساوج در طول هفت سالی که در بازار حضور داشته، به عطرامضای بسیاری از آقایان اهل استایل‌های مدرن، شیک و لوکس تبدیل شده است. فصل‌های بهار و پاییز، بهترین فصول سال برای درخشش این عطر شگفت‌انگیز هستند زیرا می‌توانند جلوه‌های جذاب دیور ساوج را به‌خوبی برجسته کنند. رایحه ترنج و فلفل در نت آغازین، رایحه نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان در نت میانی و همچنین رایحه سدر در کنار لابدانیوم و آمبروکسان در نت پایه این عطر شیک مردانه به‌خوبی می‌درخشند.

8. ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه حدود 10 سال بعد از معرفی‌اش به بازار در گروه پرفروش ترین عطر مردانه 2020 قرار گرفت. این عطر معطر فوژه و معتدل که توسط کمپانی ایتالیایی‌اش به بازار عرضه شد، توجه بسیاری از آقایان جوان یا حتی نوجوان را به خود جلب کرد. در طول دهه اخیر، بسیاری از آقایان جوان، سرزنده و بانشاط که روحیه شاد و پرهیاهویی دارند، این عطر را به عطرامضای خود برای استفاده روزانه در بهار و پاییز تبدیل کردند. ظرافت رایحه سیب، لیموترش و نعناع در نت آغازین، لطافت رایحه دانه تونکا، شمعدانی و آمبروکسان در نت میانی و جلوه‌های شیک رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، خس‌خس و سدر در نت پایانی این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش باعث شده‌اند که شما بعد از استفاده از ورساچه اروس مردانه، بازخوردهای اجتماعی بسیار خوب و شگفت‌انگیزی از اطرافیان خود بگیرید.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان ادکلن‌های مردانه پرطرفدار و پرفروش می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند؟

اگر قصد خرید یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش را دارید، هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند یک عطر منحصربه‌فرد و لوکس برای تکمیل استایل شما باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

بهترین انواع ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2022 کدامند؟

اگر قصد خرید یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش دارید و می‌خواهید که این عطر حتما جزو عطرهای برتر 2022 باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میان این ادکلن‌ها انتخاب کنید: دیور ساوج، جیورجیو آرمانی آکوا دی‌جیو، بلو شنل، ایو سن لورن د پارفوم، هوگو بوس جاست دیفرنت، تام فورد توباکو وانیل، تام فورد توسکانی لدر و ویکتور اند رولف اسپایس بمب.

پرفروش‌ ترین عطر کازاموراتی کدام است؟

انواع عطر کازاموراتی همواره جزو عطرهای مردانه پرطرفدار در میان آقایان ایرانی بوده‌اند. اگر شما هم به محصولات این برند علاقه دارید و می‌خواهید پرفروش‌های این برند را بیشتر بشناسید، می‌توانید به روایح ادکلن‌هایی مانند ادکلن مردانه مفیستو، ادکلن مردانه ایتالیکا، ادکلن مردانه مفیستو جنتیلمو و ادکلن مردانه فیرو اعتماد کنید.

یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید قبل از انتخاب و خرید عطر مردانه، این سوال به ذهنتان برسد که تفاوت یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش با سایر ادکلن‌ها چیست. آیا قیمت عطر مردانه پرطرفدار بالا است یا ویژگی‌های دیگری باعث می‌شوند که یک عطر پرفروش و پرطرفدار شود؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که معمولا کمپانی‌های معتبر تولیدکننده عطر و ادکلن همیشه چند مدل از محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که ترکیب روایح موجود در آنها مورد پسند بیشتر مردم قرار بگیرد. زمانی که مصرف‌کننده از رایحه یک عطر احساس رضایت می‌کند و بازخوردهای اجتماعی خوبی از عطرش می‌گیرد، باعث می‌شود که دوباره به خرید و استفاده از آن محصول تمایل پیدا کند. بنابراین می‌بینید که قیمت ادکلن، تاثیر چندانی در افزایش فروش یا طرفداری از آن ندارد و این مساله بیشتر به ماهیت خود عطر برمی‌گردد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
سلام همگی_ دوستانی که از عطر اولتایم استفاده کردن میشه نظراتشون بگن
اگه ارزش داره بگیرم
08 دی 1402 پاسخ تشکر

نظرتون درباره عطرهای مردانه زارا چیه؟
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : برای استفاده روزانه مناسب هستند

حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟