معرفی 27 ادکلن مردانه خوب با قیمت مناسب
5/1

معرفی 27 ادکلن مردانه خوب با قیمت مناسب

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :ادکلن مردانه با قیمت مناسبآزارو ویزیت مردانهاس تی دوپونت نویرپینو سیلوستره اورجینالدیویدف هات واتردیویدف زینوآزارو سیلور بلکاس‌تی دوپونت پسنجر مردانهاس‌تی دوپونت اسنس پیور مردانهجوپ گواس‌تی دوپونت پور هومکارل لاگرفیلد کلاسیک (لاگرفلد کلاسیک)فرانک اولیویر بلک تاچآلفرد دانهیل لندندیویدف چمپیونآنتونیو باندراس بلو سداکشن مردانهدیویدف کول واتر مردانهدانهیل سنچری بلوآلفرد دانهیل فرشبالدسارینی دل مارآلفرد دانهیل دیزایر بلوجسوس (خسوس) دل پوزو هالووین من ایکسپرستیژ پرایم کالکشن مارکنیمارک جوزف ماین پور هوملالیک انکر نویرجگوار کلاسیک بلکجوپ هومراجر اند گالت اوپن (اپن)

 

ادکلن مردانه با قیمت مناسب

این روزها که قیمت ادکلن اصل تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار گرفته است، بسیاری از افراد هم دوست دارند که یک ادکلن برند داشته باشند و هم نمی‌توانند هزینه بالایی برای خرید عطر اورجینال پرداخت کنند. از این‌رو، در ادامه این مقاله شما را با انواع ادکلن مردانه با قیمت مناسب آشنا می‌کنیم.

آزارو ویزیت مردانه

آزارو ویزیت مردانه

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب هستید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و دلزده نشوید، آزارو ویزیت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ادکلن مردانه می‌تواند برای آقایان طرفدار روایح چوبی، بسیار دل‌انگیز باشد و به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب ، بازخورد اجتماعی بسیار مطلوبی را برای آنها به همراه بیاورد. در نت آغازین این عطر گرم فرانسوی از رایحه ترنج در کنار هل، جوز، زنجبیل و فلفل صورتی استفاده شده است. در نت میانی این ادکلن مردانه خوب و قیمت مناسب هم رایحه سدر در ترکیب با لابدانیوم، چوب گایاک و روایح دودی قرار گرفته است. نت پایه آزارو ویزیت به عنوان یک عطر چوبی ادویه‌ای هم حاوی رایحه دلنشین و ماندگار مشک و کهربا است.

اس تی دوپونت نویر

اس تی دوپونت نویر

اس تی دوپونت هم یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب است که می‌تواند جذابیت و وقار خاصی به استایل آقایان جوان یا حتی میانسال و شیک‌پوش ببخشد. استی دوپونت نویر برای استفاده روزانه در پاییز و بهار بسیار مناسب است و با رایحه چوبی ادویه‌ای و دلربای خود می‌تواند به سادگی نظر دیگران را به شما جلب کند. در نت ابتدایی این عطر مردانه خوب با قیمت مناسب از رایحه دلپسند اسطوخودوس در ترکیب با نعناع و هل استفاده شده است. نت میانی، رقص زیبای جوز و ادویه گل میخک را به نمایش می‌گذارد و در نت پایه هم روایحی همچون خس‌خس، چوب کشمیر و فندق، خودنمایی می‌کنند تا ما در نهایت با یک عطر خوب قیمت مناسب برای استفاده روزانه یا مهمانی‌های دوستانه و خودمانی، مواجه باشیم.

پینو سیلوستره اورجینال

پینو سیلوستره اورجینال

یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب که کمتر شناخته شده است اما می‌تواند گزینه بسیار قابل توجهی برای استفاده در مناسبت‌های رسمی مانند قرارهای رسمی کاری یا مهمانی‌های خاص باشد! پینو سیلوستره اورجینال، یک ادکلن مردانه با قیمت خوب و محصول کشور ایتالیا است که از سال 1995 تاکنون به عطر امضای بسیاری از آقایان شیک‌پوش تبدیل شده است. در نت آغازین این عطر معطر فوژه، روایح آرامش‌بخشی مانند ترنج، لیموترش، اسطوخودوس، ریحان و دانه سرو کوهی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت میانی، رایحه خوش شمعدانی در ترکیب با میخک صدپر، درخت کاج، زیره، سالویا و اسکلاریا، قرار گرفته است. نت پایانی این ادکلن خوشبو با قیمت مناسب هم از ترکیب روایح دانه تونکا، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر، تشکیل شده است.

دیویدف هات واتر

دیویدف هات واتر

اگر می‌خواهید یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب برای روزهای سرد سال داشته باشید و عطر انتخابی شما، کاملا باوقار و مردانه باشد، در انتخاب دیویدف هات واتر به عنوان یک عطر سوئیسی گرم، شرقی و ادویه‌ای شک نکنید. این ادکلن مردانه قیمت پایین که در سال 2009 به بازار آمد، بسیار مورد توجه محصلان و کارمندان برای استفاده روزانه قرار گرفت. نت ابتدایی این عطر مردانه، حاوی روایح چوبی در کنار رایحه ریحان است. در نت میانی، رایحه نعناع هندی در کنار فلفل قرمز شیرین، شامه‌نوازی می‌کند و نت پایه هم با ترکیب رایحه لوبان و بوته وحشی جاوی، طراوات و منحصر به فردی خاصی به این ادکلن مردانه قیمت مناسب، می‌بخشد.

دیویدف زینو

دیویدف زینو

دیویدف زینو یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب و محصول سال 1988 از کشور سوئیس است. این عطر گرم مردانه، گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی یا قرارهای خاص کاری توسط آقایان جوان یا میانسال و اهل استایل‌های کلاسیک است. بوی نوستالژیک این ادکلن مردانه با قیمت مناسب می‌تواند یادآور خاطرات خوشی برای اطرافیان باشد و نظر دیگران را به شما جلب کند. در نت آغازین این عطر مردانه، رایحه ترنج با اقاقیای برزیلی، اسطوخودوس و سالویا اسکلاریا ترکیب شده است. در نت میانی روایحی همچون رز، شمعدانی، یاس و گل برف قرار گرفته‌اند. نت پایانی هم از ترکیب روایح ماندگار و کلاسیکی مانند وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب صندل سفید تشکیل شده است.

آزارو سیلور بلک

آزارو سیلور بلک

اگر به‌دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب و طبع گرم و معتدلی هستید، می‌توانید روی آزارو سیلور بلک حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر چوبی معطر در سال 2005 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار آمد و سریعا توانست نظر بسیاری از آقایان خاص‌پسند، شیک‌پوش و اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک را به خود جلب کند. شما می‌توانید با استفاده از این ادکلن مردانه با قیمت پایین به‌خوبی در مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص بدرخشید و خاطره خوشی از خودتان در ذهن دیگران ثبت کنید. نت آغازین این عطر با ترکیب روایح ترنج، سیب، لیموترش سبز و رازیانه شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه هل در کنار گشنیز و سرو کوهی خودنمایی می‌کند. در نت پایه این عطر هم روایحی همچون نعناع هندی، خس‌خس، چوب صندل سفید و مشک زباد باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی این ادکلن مردانه می‌شوند.

اس‌تی دوپونت پسنجر مردانه

اس‌تی دوپونت پسنجر مردانه

اگر می‌خواهید بهترین عطر مردانه با قیمت مناسب را داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این ادکلن فرانسوی را تست کنید. اس‌تی دوپونت پسنجر، یک عطر چوبی و ادویه‌ای است که در سال 2008 به بازار آمد و مورد استقبال بسیاری از آقایان میانسال قرار گرفت. این عطر در دهه اخیر به عطر‌امضای تعداد زیادی از آقایان طرفدار عطرهای چوبی تبدیل شد. شما می‌توانید از این ادکلن مردانه با قیمت مناسب برای مهمانی‌های کاملا رسمی یا قرارهای کاری بسیار خاص در روزهای خنک سال استفاده کنید. رایحه مرکبات و برگ بنفشه، ترکیب شگفت‌انگیزی برای نت ابتدایی این عطر می‌سازند. در نت میانی، رایحه اسطوخودوس به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار هل، زنجبیل و فلفل صورتی قرار می‌گیرد. در نت پایانی این ادکلن مردانه هم ما با روایح دل‌انگیز و بسیار خاصی همچون لوبان و چوب گایاک مواجه می‌شویم.

اس‌تی دوپونت اسنس پیور مردانه

اس‌تی دوپونت اسنس پیور مردانه

اگر به‌عنوان یک مرد جوان به‌دنبال بهترین عطر مردانه خوشبو با قیمت مناسب هستید، مدل دیگری از عطرهای کمپانی فرانسوی اس‌تی دوپونت با نام اسنس پیور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر خنک، چوبی و معطر برای استفاده روزانه در گرم‌ترین روزهای سال شدیدا توصیه می‌شود و می‌تواند بازخورد اجتماعی بسیار مناسبی برای شما به همراه داشته باشد. تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که رایحه اسنس پیور را نپسندد یا آن را پس بزند. در نت آغازین این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، از رایحه نارنگی ماندارین در کنار گریپ‌فروت، رزماری و گشنیز استفاده شده است. در نت میانی، روایحی همچون اسطوخودوس، زنبق و چوب خیزران در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. نت پایانی هم با ترکیب رایحه مشک، کهربا، سدر و سرو به‌خوبی شما را به‌سوی خودش جذب می‌کند.

جوپ گو

جوپ گو

در میان انواع عطر با قیمت مناسب مردانه، عطر جوپ گو طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این ادکلن مردانه معتدل و آلمانی در سال 2006 به بازار آمد و با رایحه چوبی معطرش نظر بسیاری از آقایان جوان را به خود جلب کرد. شما می‌توانید به‌سادگی و بدون نگرانی از پس‌زده شدن این عطر، آن را به‌صورت روانه در فضاهای سرپوشیده استفاده کنید یا به‌عنوان یک ادکلن مناسب برای مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی در نظر بگیرید. نت ابتدایی این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، با ترکیب روایحی همچون فلفل قرمز شیرین، نارنج و ریواس شروع می‌شود. رایحه بنفشه در کنار سرو و شمعدانی، نت میانی این عطر مردانه را تشکیل می‌دهند و در نت پایانی هم روایحی همچون مشک و درخت نراد در کنار همدیگر قرار می‌گیرند تا رایحه چوبی جوپ گو مردانه را برجسته‌تر کنند.

اس‌تی دوپونت پور هوم

اس‌تی دوپونت پور هوم

معمولا آقایان جوان در انتخاب ادکلن مردانه با قیمت مناسب برای استفاده روزانه به مشکل برمی‌خورند. اگر شما هم جزو همین گروه از افراد هستید یا می‌خواهید معرفی ادکلن مردانه با قیمت مناسب را برای اطرافیان خود داشته باشید، اس‌تی دوپونت پور هوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک عطر معتدل فرانسوی که در سال 1998 به بازار آمد و شدیدا هم مورد توجه آقایان جوان قرار گرفت. تنوع روایح موجود در این عطر باعث شده است که سخت‌پسندترین افراد جوان هم به آن روی خوش نشان بدهند. در این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، روایح بسیار متنوعی مانند لیموترش، رزماری، گیاه درمنه، گشنیز، صمغ گالبانیوم، اسطوخودوس، زنبق، میخک صدپر، یاس، دارچین، سرو، مشک، کهربا، نعناع هندی، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، نارگیل و درخت انجیر در کنار روایح دودی در این عطر به مشام می‌رسند.

کارل لاگرفیلد کلاسیک (لاگرفلد کلاسیک)

کارل لاگرفیلد کلاسیک (لاگرفلد کلاسیک)

کارل لاگرفیلد کلاسیک، یک عطر مردانه قیمت مناسب و گرم فرانسوی است که در سال 1978 به بازار عرضه شد. این عطر شرقی چوبی در دهه‌های اخیر مورد استقبال تمامی گروه‌های سنی قرار گرفته است و بازخورد اجتماعی بسیار خوبی برای تمامی آقایان به‌دنبال دارد. شما می‌توانید از این ادکلن مردانه با قیمت مناسب در مهمانی‌های رسمی، قرارهای خاص کاری یا حتی خاص‌ترین قرارهای عاشقانه استفاده کنید تا بتوانید نظر طرف مقابل را به‌خوبی به خودتان جلب کنید. نت آغازین این عطر شرقی چوبی با ترکیبی از روایح ترنج، لیموترش، سالویا، ترخون، آلدهید و ترکیبات سبز شروع می‌شود. رز، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، ریشه زنبق، یاس و تنباکو، رایحه‌ای رویایی برای نت میانی این عطر خلق کرده‌اند. نت پایانی هم با ترکیب شگفت‌انگیز دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل و خزه درخت بلوط خودنمایی می‌کند تا شما درنهایت با عطری ماندگار و دارای پخش بوی نسبتا بالا مواجه باشید.

فرانک اولیویر بلک تاچ

فرانک اولیویر بلک تاچ

در میان عطر های مردانه با قیمت مناسب، این عطر گرم فرانسوی در دهه اخیر از اقبال بهتری نسبت به سایر عطرهای قیمت پایین در میان مردان جوان برخوردار بوده است. فرانک اولیویر بلک تاچ در گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد و می‌تواند هم برای استفاده روزانه در روزهای سرد سال و هم برای استفاده در مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب باشد. نت آغازین این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، کمی تند و تیز و با ترکیب روایح ترنج، گریپ‌فروت، هل و ادویه‌های معطر آغاز می‌شود. نت میانی، رایحه شمعدانی، یاس، شکوفه پرتقال و مگنولیا را در خود جای داده است. در نت پایانی هم روایح سنگین‌تر و ماندگارتری مانند مشک، وانیل، نعناع هندی، خس‌خس و سدر در کنار همدیگر چیده شده‌اند.

آلفرد دانهیل لندن

آلفرد دانهیل لندن

یکی دیگر از عطر های مردانه با قیمت مناسب که می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل‌های بهار و پاییز بسیار مناسب باشد، آلفرد دانهیل لندن است. این عطر معتدل و شرقی فوژه در سال 2008 توسط کمپانی انگلیسی خود به بازار معرفی شد و شدیدا مورد توجه آقایان پرانرژی و پرشور قرار گرفت. در این عطر قیمت مناسب مردانه از روایح دلنشینی همچون دانه تونکا، مشک، وانیل، رز، نعناع هندی، شمعدانی، چوب صندل سفید، یاس و سیب سرخ استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش  زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

دیویدف چمپیون

دیویدف چمپیون

دیویدوف چمپیون ، این عطر خنک سوئیسی در سال 2010 به بازار معرفی شد و در گروه عطرهای چوبی معطر جای گرفت. هرچند که تمامی گروه‌های سنی، استقبال خوبی از این ادکلن مردانه با قیمت مناسب داشته‌اند، اما آقایان جوان جزو پرطرفدارترین گروه‌های سنی دوستدار این عطر مردانه خوب با قیمت مناسب محسوب می‌شوند. رایحه ترنج و لیموترش در نت آغازین، صمغ گالبانیوم و سالویا اسکلاریا در نت میانی و همچنین خزه درخت بلوط در کنار سدر در نت پایانی این ادکلن مردانه خودنمایی می‌کنند تا شما بتوانید یک گزینه بسیار عالی برای استفاده روزانه داشته باشید.

آنتونیو باندراس بلو سداکشن مردانه

آنتونیو باندراس بلو سداکشن مردانه

بلو سداکشن ، این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، طبع خنکی دارد و در گروه بویایی شرقی فوژه جای می‌گیرد. بنابراین آقایان جوانی که به استفاده از عطرهای آمریکایی علاقه دارند و می‌خواهند یک ادکلن روزانه مناسب داشته باشند، می‌توانند روی آن حساب کنند. در این عطر مردانه با قیمت مناسب، روایح ترش و شیرین و البته خنکی همچون رایحه ترنج، نعناع، انگور فرنگی سیاه، خربزه، آب دریا، سیب، هل، جوز، کاپوچینو، کهربا و روایح چوبی گنجانده شده‌اند تا بتواند یک عطر همه‌پسند را پیش روی شما بگذارد.

دیویدف کول واتر مردانه

دیویدف کول واتر مردانه

شاید بتوان کول واتر را بهترین عطر مردانه خوشبو با قیمت مناسب دانست. این عطر خنک سوئیسی در سال 1988 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی معطر آبزی جای گرفت. تقریبا تمامی آقایان در تمامی گروه‌های سنی از این ادکلن مردانه با قیمت مناسب استقبال کردند و بسیاری از آقایان در دهه‌های اخیر آن را به عطرامضای خود در روزهای گرم سال بدل کرده‌اند. چشمگیرترین و شامه‌نوازترین روایحی که در این عطر وجود دارند، شامل این موارد می‌شوند: آب دریا، گشنیز، ترکیب کالون، بهارنارنج، چوب صندل سفید، شمعدانی، نعناع، رزماری، اسطوخودوس، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر، تنباکو، مشک و ترکیبات سبز.

دانهیل سنچری بلو

دانهیل سنچری بلو

سنچری بلو در گروه عطرهای چوبی معطر جای می‌گیرد که در سال 2019 توسط کمپانی انگلیسی خود به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه قیمت پایین، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان جوان یا پسران نوجوان پرشور و اهل استایل‌های کژوال است. در نت ابتدایی این عطر مردانه از رایحه ترنج در کنار نارنگی ماندارین و فلفل استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از روایح بهارنارنج، زنبق، زنجبیل و بوته وحشی جاوی است. در نت پایانی هم با روایح دلپذیری همچون نعناع هندی، خزه درخت بلوط، نمک و آمبروکسان مواجه می‌شویم.

آلفرد دانهیل فرش

آلفرد دانهیل فرش

همان‌طور که از نام این عطر پیداست، دانهیل فرش یک ادکلن مردانه خنک و با روایح چوبی است که می‌تواند برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان بسیار مناسب باشد. این عطر انگلیسی در سال 2005 و به‌عنوان یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب به بازار آمد. تنوع بسیار زیاد روایح موجود در این عطر قیمت مناسب مردانه باعث شده است که تقریبا سخت‌پسندترین آقایان جوان هم رایحه آن را دوست داشته باشند. در دانهیل فرش، روایحی همچون اسطوخودوس، فریزیا، ترکیبات سبز، سالویا، نعناع، ریحان، بنفشه، زنبق، گل ابریشم، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر و کومارین شامه‌نوازی می‌کنند.

بالدسارینی دل مار

بالدسارینی دل مار

در میان عطر های مردانه با قیمت مناسب، دل مار به‌عنوان یک عطر آلمانی و محصول سال 2008 توانسته است که نظر بسیاری از آقایان جوان را به خود جلب کند. این عطر خنک مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای جای می‌گیرد و بنابراین می‌تواند برای استفاده روزانه در بهار و تابستان بسیار مناسب باشد. تقریبا افرادی که از این ادکلن خوشبو با قیمت مناسب استفاده می‌کنند، بازخورد اجتماعی بدی از آن دریافت نخواهند کرد. در این ادکلن مردانه از رایحه ترنج در کنار نارنگی ماندارین، فلفل، سدر، هل، دارچین، کهربا، نعناع هندی و خس‌خس استفاده شده است.

آلفرد دانهیل دیزایر بلو

آلفرد دانهیل دیزایر بلو

این عطر که با نام دانهیل دیزایر آبی هم شناخته می‌شود، در گروه بهترین عطر های مردانه با قیمت مناسب جای می‌گیرد و به‌عنوان یک عطر خنک، معطر و گیاهی واقعا گزینه بسیار جذاب و قابل توجهی برای استفاده روزانه در بهار و تابستان است. آقایان جوان، جسور و سرزنده شدیدا جذب این عطر می‌شوند و حتی بعضی از آنها شاید این ادکلن را به عطرامضای خود در روزهای گرم سال تبدیل کنند. در نت ابتدایی این ادکلن مردانه با قیمت مناسب از ترکیب رویایی ترنج، لاله مردابی، نارنگی ماندارین و سرخالو استفاده شده است. در نت میانی هم روایحی همچون اقاقیای برزیلی، آب دریا و پرتقال جای گرفته‌اند. نت پایانی هم با ترکیب شگفت‌انگیز دانه تونکا، لوبان، مشک و کهربا به پایان می‌رسد.

جسوس (خسوس) دل پوزو هالووین من ایکس

جسوس (خسوس) دل پوزو هالووین من ایکس

هالووین ایکس، این عطر شرقی فوژه و اسپانیایی در سال 2019 به بازار آمد و در همان سال به بهترین عطر مردانه با قیمت مناسب تبدیل شد. تقریبا تمامی گروه‌های سنی، استقبال خوبی از آن کردند اما آقایان جوانی که مشغول به تحصیل بودند، این عطر را گزینه مناسب‌تری برای استفاده در دانشگاه یا محل کار تلقی کردند. هرچند که استفاده از این عطر به‌صورت روزانه توصیه می‌شود، اما می‌توان در مهمانی‌های خودمانی یا دوستانه هم از رایحه خوش آن لذت برد. در این عطر گرم مردانه از روایح دلنشینی همچون لیموترش، اسطوخودوس، هل، چرم، دارچین، قهوه، ویسکی، دانه تونکا و کهربا در کنار روایح دودی و معدنی استفاده شده است.

پرستیژ پرایم کالکشن مارکنی

مارکنی

مارکنی یکی از عطر های مردانه با قیمت مناسب از برند فرانسوی پرایم کالکشن است که در سال 2013 به بازار آمد و در گروه بویایی چوبی معطر جای گرفت. این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، چهار رایحه ساده اما بسیار شیک را در کنار یکدیگر قرار داده است تا آقایان جوان بتوانند با خیال راحت از آن به‌عنوان یک گزینه بی‌حاشیه در مناسبت‌های روزانه یا رسمی استفاده کنند. لیموترش، اسطوخودوس، آناناس و خزه درخت بلوط همان چهار رایحه تشکیل‌دهنده این ادکلن خوشبو با قیمت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید : معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت

 

مارک جوزف ماین پور هوم

مارک جوزف ماین پور هوم

اگر می‌خواهید بهترین عطر مردانه با قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید، در انتخاب این عطر خنک فرانسوی شک نکنید. ماین پور هوم یکی از عطرهای چوبی ادویه‌ای و بسیار مناسب برای آقایان جوان است که می‌تواند حُسن سلیقه آنها در انتخاب عطر برای روزهای گرم سال را به رخ اطرافیان بکشد. نت ابتدایی این ادکلن مردانه با قیمت مناسب از ترکیب روایح پرتقال، لیموترش، گریپ‌فروت و جوز تشکیل شده است. در نت میانی روایحی مانند خس‌خس، زنجبیل و فلفل صورتی در کنار ترکیبات سبز چیده شده‌اند. نت پایه این عطر هم شامل روایحی همچون مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید می‌شود.

لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر

انکر نویر که بسیاری آن را با نام لالیک مشکی می‌شناسند، یک عطر گرم و چوبی معطر است که در سال 2006 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه با قیمت مناسب در دهه اخیر به عطرامضای بسیاری از آقایان جوان تبدیل شده است. لالیک مشکی به دلیل سادگی و در عین حال مرموز بودن روایحش می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مناسبت‌های کاملا رسمی پیشنهاد شود. رایحه سرو در نت ابتدایی، خس‌خس در نت میانی و مشک و چوب کشمیر در نت پایانی این عطر مردانه خوب با قیمت مناسب شامه‌نوازی می‌کند.

جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک

اگر می‌خواهید یک ادکلن مردانه خوب و قیمت مناسب برای روزهای گرم سال داشته باشید، در انتخاب جگوار کلاسیک بلک شک نکنید. این عطر انگلیسی و شرقی فوژه در سال 2009 به بازار آمد و سریعا توانست به عطرامضای بسیاری از آقایان جوان تبدیل شود. رایحه غالب میوه‌های موجود در این عطر باعث می‌شود که خانم‌ها به‌سرعت جذب عطر شما شوند. در نت ابتدایی این ادکلن مردانه، رایحه نارنگی ماندارین در کنار پرتقال و سیب قرار گرفته است. در نت میانی ترکیب دلربایی از مشک، آب دریا، شمعدانی، هل و چای در کنار هم چیده شده‌اند. در نت پایانی هم ما با روایح ماندگارتری مانند دانه تونکا، مشک، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر و چوب صندل سفید مواجه هستیم.

جوپ هوم

جوپ هوم

جوپ هوم، یک عطر گرم، شرقی فوژه و کاملا کلاسیک که محصول سال 1989 از کشور آلمان است. این ادکلن مردانه با قیمت مناسب، از سالی که وارد بازار شده تا به امروز، بسیار مورد استقبال آقایان اهل پوشش‌های رسمی و کلاسیک قرار گرفته است و می‌تواند گزینه‌ای شیک و جذاب برای مهمانی‌ها یا قرارهای خاص و رسمی باشد. در این ادکلن مردانه خوب با قیمت مناسب که ماندگاری و پخش بوی نسبتا بالایی هم دارد، از ترکیب دلنشین روایحی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال، مرکبات، یاس، هل، گل برف، دارچین، گل آفتاب‌پرست، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید استفاده شده است.

راجر اند گالت اوپن (اپن)

راجر اند گالت اوپن (اپن)

اگر طرفدار عطرهای فرانسوی و چوبی هستید، حتما راجر اند گالت اوپن را تست کنید. این عطر گرم مردانه با ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوبی که دارد، در گروه عطر های مردانه با قیمت مناسب جای می‌گیرد و می‌تواند در شب‌های سرد پاییزی یا زمستانی گزینه مناسبی برای آقایان رسمی‌پوش باشد. رایحه ترنج، لیموترش و اسطوخودوس نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. سالویا و آویشن در نت میانی خودنمایی می‌کنند و رایحه نعناع هندی به‌زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار خس‌خس و تنباکو در نت پایانی این ادکلن مردانه می‌درخشد.

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان انواع ادکلن مردانه با قیمت مناسب، پیشنهاد جذاب‌تری برای خرید عطر مردانه محسوب می‌شوند؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده می‌توانند یک عطر مناسب برای شرایط شما نسبت به بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید ادکلن مردانه در نظر بگیرید باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

چرا برخی از عطرها قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به عطرهای معروف دارند؟

قبل از اینکه قیمت ادکلن مردانه مورد نظرتان را بررسی کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از کمپانی‌های معروف عطرسازی سعی می‌کنند که تمامی سلیقه‌ها و تمامی طبقات اجتماعی برای خرید عطر را در نظر بگیرند. به همین منظور ما می‌بینیم که حتی بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع ادکلن برند سعی می‌کنند تا عطرهایی با قیمت‌های متفاوت را در فهرست محصولات خود داشته باشند تا بتوانند مشتریان متنوع‌تر و بیشتری را جذب کنند.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (1 نظر)
خیلی مطلب عالی و کاربردی ایی بود واقعا استفاده کردم ممنون ازتون
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر

حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟