عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر مینیاتوری چیست؟کاربرد عطرهای مینیاتوری چیست‌؟خرید عطر مینیاتوری اصلتجربه خرید مینیاتوری عطر را دارید؟

این روزها استفاده روزانه از انواع عطرها به بخشی از استایل شخصی افراد شیک‌پوش و اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که در طول روز از استشمام رایحه خوش عطرمان لذت ببریم و در کنار این لذت شخصی، با نشان دادن سلیقه خاص خود در انتخاب عطر محبوبمان در تمام محیط‌های رسمی، نیمه‌رسمی یا حتی کاری و دوستانه به‌خوبی بدرخشیم. از طرف دیگر، عطر روزانه بعضی افراد به‌نوعی امضای شخصیشان محسوب می‌شود و بسیاری از اطرافیان آنها را با این رایحه خاصشان می‌شناسند. 
حالا شاید خیلی از شما به این دغدغه دچار شده باشید که چطور می‌توانید در تمام طول روز از رایحه دلپذیر عطر مورد علاقه‌تان لذت ببرید، درحالی که نمي‌توانید همیشه شیشه عطرتان را به همراه داشته باشید! پاسخ به این سوال بسیار ساده و کوتاه است: بهتر است سراغ عطرهای مینیاتوری بروید! 


عطر مینیاتوری چیست؟


ادکلن مینیاتوری اورجینال، عطری با حجم 3 تا 15 میلی‌لیتر است که بسیاری از کمپانی‌های عطرسازی در سراسر جهان در کنار عطرهای اصلیشان، نوع مینیاتوری را هم تولید می‌کنند. درواقع عطر مینیاتوری در بیشتر اوقات از نظر ظاهر بطری، جعبه، ترکیبات شیمیایی، ماندگاری و پخش بو هیچ تفاوتی با نمونه اصلی خود ندارند و فقط در ابعاد کوچک‌تری عرضه می‌شوند و تفاوت اصلیشان با سمپل عطر همین تفاوت ظاهری و حجم بیشتری که دارند می باشد. این عطرها درست مانند نمونه بزرگ و اصلی دارای بچکد و سریال روی جعبه هستند. 

عطر مینیاتوری
کاربرد عطرهای مینیاتوری چیست‌؟


یکی از رایج‌ترین کاربردهای عطرهای مینیاتوری یا جیبی، این است که شما می‌توانید به‌راحتی آنها را در جیب یا کیف جای دهید تا در طول روز نگران تجدید عطر نباشید. به این ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به همراه داشتن بطری‌های اصلی و بزرگ عطر، در هر زمان و مکانی که اراده کنید، یک عطر کوچک اما اورجینال برای مصارف روزانه در دسترس داشته باشید. به عنوان مثال آقایان می توانند از عطرهای مینیاتوری به عنوان عطر جیبی مردانه خوشبو و همیشه همراه، استفاده کنند.
عطرهای مینیاتوری همیشه و همواره گزینه‌های جذابی برای کلکسیونرهای عطر هم محسوب می‌شوند. این افراد می‌توانند بطری‌های کوچک و زیبای عطرهای جیبی را در کنار نمونه‌های اصلی داشته باشند یا به‌تنهایی کلکسیونی از عطرهای جیبی زیبا تشکیل بدهند. 
یکی دیگر از کاربردهای عطرهای مینیاتوری، پیشنهاد دادن آنها به افراد تنوع‌طلب یا سخت‌پسند است. در چنین مواردی، فرد می‌تواند بدون پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید عطر، هم حس تنوع‌طلبی را با تهیه و مصرف عطرهای مختلف تامین کند و هم اگر در انتخاب یک عطر خاص شک دارد، بعد از امتحان کردن نوع مینیاتوری آن برای خرید تصمیم نهایی بگیرد. 
فقط به خاطر داشته باشید که این روزها بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید عطرهای مینیاتوری تقلبی کرده‌اند که تشخیص تفاوت ماندگاری،‌ پخش بو و رایحه آنها با نمونه‌های اصلی کار چندان ساده‌ای برای همه نخواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما انواع عطرهای مینیاتوری را از فروشگاه‌های معتبر عرضه عطر و ادکلن خریداری کنید. 

خرید عطر مینیاتوری اصل

جهت مشاهده و خرید عطر مینیاتوری اصل موجود کلیک کنید : خرید مینیاتوری عطر

 

تجربه خرید مینیاتوری عطر را دارید؟

شما طرفدار کدام مینیاتوری عطر هستید؟ از تجربه استفاده خود در بخش نظرات کاربران برای ما بنویسید.

 

عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

تعریف عطر مینیاتوری و کاربرد آن و هم چنین دلیل انتخاب آن توسط بسیاری از افراد را در این مقاله مطالعه کنید.

چطور از مینیاتوری عطر استفاده کنیم؟

درب آن را بردارید و روی نقاط نبض دار یا روی مچ دست قرار دهید و کمی کج کنید

معروف ترین عطرهای مینیاتوری کدام اند؟

ورساچه برایت کریستال، ورساچه اروس مردانه، مون بلان اکسپلورر، ورساچه کریستال نویر ادو تویلت، مون بلان لجند مینیاتوری عطرهای معروف و پرفروش هستند.

مینیاتوری عطر را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟

فروشگاه عطرافشان با توجه به وجود تنوع بالا از محصولات بهترین مکان برای خرید می باشد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
باتوجه به اینکه مینیاتوری ها اسپری ندارند فکر نمیکنم به منظور این ساخته شده باشند که حمل شوند و جایگزین خود عطر باشد.
01 دی 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب امیر عزیز
مینیاتوری انواع مختفی تولید می شود و بیشتر جنبه کلکسیونری دارد
سلام . البته که مدیرجان لپ مطلب رو گفتند که برای کلکسیون بیشتر بکار میره ولی اینکه فرمودین اسپری نمیشن یه عدشون هم برای افرادی که بسیار به تاپ نت حساس هستند ( مخصوصا در یک سری عطرهای خاص که با اسپری کردن مقداری تاپ نت تغییر میکنه ولی اصلا ملموس نیست برای اکثریت ) هم میتونه مفید باشه تا بدون اسپری کردن با سرنگ به شیشه های کوچک انتقال بدن برای داشتن دکانت همراه.
02 دی 1399 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟