بولگاری و افزودن عنصر هوا به بولگاری من کالکشن: گلیشال اسنس ⁓ معرفی عطر

بولگاری و افزودن عنصر هوا به بولگاری من کالکشن: گلیشال اسنس ⁓ معرفی عطر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی عطر گلیشال اسنس از کمپانی بولگاریاضافه‌ کردن عنصر هوا به عطربررسی نت ها و رایحه عطر گلیشال اسنسطراحی بطری عطر گلیشال اسنسکمپین تبلیغاتی گلیشال اسنسنمایش قدرت عناصر اصلی طبیعت

 

معرفی عطر گلیشال اسنس از کمپانی بولگاری

کمپانی بولگاری، این نگین کالاهای لوکس ایتالیایی، تابستان همین امسال عطر جدیدی را با نام «گلیشال اسنس» (Glacial Essence) همزمان با ترند کردن هشتگ #conqueryourgreatness به کالشکن مردانه بولگاری اضافه کرد.

بولگاری با خلق گلیشال اسنس به یکی از بلندترین قله‌های جهان قدم گذاشته است تا تازه‌ترین و ناب‌ترین تجربه از هوای پاک و باطراوت قله‌ها را برای شما ممکن کند؛ هوایی تماما شگفت‌انگیز و گیرا؛ هوایی که ما را به‌سوی فتح قله‌های بلند و بلندتر فرامی‌خواند. بولگاری گلیشال اسنس، گردبادی عظیم در زندگی شما به راه می‌اندازد که همه‌چیز را تغییر خواهد داد. خنکی و طراوت مسحورکننده آن‌چنان از این عطر مردانه جدید به بیرون می‌تراود که انگار عظمت رام‌ناشدنی کوه‌های یخ‌زده را تسخیر می‌کند و احساسی ژرف از شکوه درونی را در شما برمی‌انگیزد.

بولگاری با معرفی این عطر جدید، عنصر جدیدی را به کالکشن مردانه‌اش اضافه کرده است: هوا! تجربه‌ای بی‌نظیر از تازگی و خنکی که با هر دم و بازدم انگار وزش جاودانه زندگی را در ما به جریان می‌اندازد.

 

عطر گلیشال اسنس از کمپانی بولگاری

 

اضافه‌ کردن عنصر هوا به عطر

عطرسازان بولگاری، اضافه‌ کردن عنصر هوا به عطر را یکی از چالش‌های تقریبا غیرممکن عطرسازی می‌دانستند، اما از این رؤیای بلندپروازانه دست برنداشتند. هوا نامرئی و دسترس‌ناپذیر است، اما نیرویی انکارناشدنی دارد. هوا هم شعله‌های آتش را روشن می‌سازد و هم دم و بازدم حیات را امکان‌پذیر می‌گرداند. این قدرت ساده اما مهیب هواست که آب‌ها را به یخ‌های کوهستانی یا کوهستان‌های یخی را به رودخانه‌های زلال تبدیل می‌کند. هر سکوتی سرشار از هواست و البته همین هواست که پژواک فریادی بلند را در دل دره‌های ژرف به گوش ما بازمی‌گرداند. قدرت تغییر دادن همه‌چیز در دستان هواست، مخصوصا چیزهایی که در درون ما آدمیان می‌گذرند.

زندگی ما با نفس کشیدن آغاز می‌شود و هنگامی که می‌خواهیم خودمان را برای چالش‌های سخت زندگی و شکست‌ها و پیروزی‌ها آماده کنیم، همیشه ابتدا نفس می‌کشیم. نفس کشیدن برابر است با تمرکز حواس، تلاش بی‌وقفه برای تحقق تصمیم‌ها و برانگیخته شدن احساس استحکام و نیروی حیاتی که درون ما نهفته است. هنگامی که ریه‌ها را از هوا پُر می‌کنیم، چهره ما در طبیعی‌ترین و بی‌نقص‌ترین حالت خودش قرار می‌گیرد. پس شما هم نفس بکشید! نیروی هوا بدن شما را سر کیف می‌آورد، افکار شما را روشن و شفاف می‌کند و کانون تمرکز شما را صیقلی‌تر و دقیق‌تر می‌سازد. با دم و بازدم ژرف، تردیدهای شما نیست‌و‌نابود می‌شوند و پیش روی شما راهی شفاف به‌سوی اهداف بلندپروازانه باز می‌گردد. پس هوا را با تمام وجود به درون خود بکشید و تک‌تک ذرات این انرژی حیاتی و ناب را در چنگ بگیرید! کمی بعدتر می‌بینید که نگاه درونی‌تان شفاف‌تر و روشن‌تر شده است و می‌دانید که چه می‌خواهید و چطور باید برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش کنید. حالا وقتش رسیده تا هوای به‌درون‌کشیده را بیرون بدهید. بین آنچه هستید و آنچه آرزویش را دارید، بین اینجا و اکنون و وسیع‌ترین افق‌های روشن زندگی، دیگر فاصله زیادی نیست.

 

عنصر هوا در عطر گلیشال اسنس از کمپانی بولگاری

بررسی نت ها و رایحه عطر گلیشال اسنس

این عطر چوبی و فوژه با این حس خنکای یخی‌اش به دست آلبرتو موریلاس مشهور خلق شده که هدفش جان بخشیدن به عطری با قطب‌های شدیدا متضاد بوده است تا احساس تنفس کردن هوایی تازه و عمیقا خنک را به مردان هدیه کند. مخلوق شگفت‌انگیز موریلاس، حس مردانگی شکست‌ناپذیر را در مردان برمی‌انگیزد تا آنان را به‌سوی فتح شکوه و عظمت هدایت کند. طراوت و خنکی روح‌انگیز نت‌های اولیه ابتدا ما را با رگه چوبی و قوی این عطر درگیر می‌کند که سپس با نت‌های شدید و غلیظ به اوج خودش می‌رسد؛ نت‌هایی که پس از خشک شدن عطر مثل تکه‌های بلورین باقی می‌مانند. همه این‌ها ظهور یک عطر فوق‌العاده را به ما نوید می‌دهند: عطری چوبی و فوجر با قدرت نامرئی عنصر هوا و تکه‌های بلورین یخی!

بیشتر بخوانید : معرفی برترین عطر های چوبی معرفی برترین عطر های چوبی

 

رایحه عطر گلیشال اسنس

طراحی بطری عطر گلیشال اسنس

«طراحی بطری این ادیشن جدید، یادمانی است برای پاسداشت زیبایی قله‌های برف‌پوش و یخ‌زده‌ای که افق‌های درخشان و بی‌نظیری را پیش روی ما می‌گشایند. شیشه آسمانی‌رنگ و رفلکت این عطر، بازتابی است از چشم‌انداز برف‌پوشی که با هزار و یک ظرافت و شگفتی میان آسمان و زمین و میان صخره‌ها و انبوه یخ‌های برفی گسترده شده؛ این فضای بینابین چیزی نیست جز کانونی که انگار نیروهای مهیب طبیعت را در هماهنگی‌ای جادویی در خودش حفظ می‌کند». این چند جمله بخشی از توصیفات کمپانی بولگاری درباره بطری این ادیشن جدید است و نشان می‌دهد که بولگاری همواره در تلاش است تا از طریق بهبود‌بخشی به رویکردهای طراحی و تولیدش بتواند بهتر از قبل به محیط زیست ادای دین کند.

توضیحات تکمیلی بولگاری، پایبندی این کمپانی به برنامه‌های محافظت از محیط زیست را بیشتر برای ما آشکار می‌کند: «تولیدکننده بطری‌های شیشه‌ای ما، یعنی Stölzle Masnières Parfumerie SAS، سیاست‌گذاری‌های زیست‌محیطی ویژه‌ای دارد که یکی از آنها خنثی کردن آسیب‌های ناشی از انتشار گازهای CO2 است. کمپانی Stölzle Masnières به لطف استفاده از برق تولیدشده با نیروهای بادی، آبی و خورشیدی و همچنین انرژی حرارتی تولیدشده با زباله‌های دارای منشأ زیستی، 3/2 از سهم سالانه خودش در انتشار گازهای CO2 را کاهش می‌دهد. این تولیدکننده بطری‌های شیشه‌ای از منابع انرژی 100 درصد تجدیدپذیر استفاده می‌کند تا هنگام تولید بطری‌های بولگاری گلیشال اسنس بتواند انتشار گازهای CO2 را بیش از پیش کمتر کند». علاوه بر اینها، برای بسته‌بندی بولگاری گلیشال اسنس از کاغذهای دارای تاییدیه‌های کاملا معتبر استفاده شده است که می‌توان زنجیره تامین آنها را (از جنگل تا استفاده نهایی) بدون هیچ ابهامی ردیابی کرد. ضمن این‌که اصل مدیریت صحیح در جهت محافظت از تنوع زیستی هم در تهیه این کاغذها رعایت شده است».

 

طراحی بطری عطر گلیشال اسنس

بیشتر بخوانید : بولگاری امنیا گلدن سیترین بولگاری امنیا گلدن سیترین

کمپین تبلیغاتی گلیشال اسنس

مسئولیت کمپین تبلیغاتی گلیشال اسنس که با عبارت #CONQUERYOURGREATNESS CAMPAIGN راه‌اندازی شد، بر عهده دیمین کریسل (فیلم‌ساز عرصه مُد) و کریس کولز (عکاس) بوده است. این دو هنرمند، مراحل فیلم‌برداری و عکس‌برداری تبلیغاتی را در ارتفاعات 12 هزار پایی در سرزمین پدری بولگاری، یعنی ایتالیا، انجام داده‌اند و برای این کار از راهنمایان حرفه‌ای کوهنوردی کمک گرفته‌اند تا بتوانند به یخچال‌های طبیعی بر فراز منظره باورنکردنی سرزمین چروینیا دسترسی پیدا کنند.

نیک بیتمن (بازیگر، مدل و اینفلوئنسر کانادایی ساکن لس آنجلس) که قبلا چهره تبلیغاتی بولگاری «وود اسنس» (Wood Essence) مردانه بوده است، همچنان به همکاری با بولگاری به‌عنوان چهره اصلی عطرهای مردانه بولگاری ادامه می‌دهد. مسئولان بولگاری می‌گویند که «نیک بیتمن به‌عنوان مردی عاشق طبیعت که چهار بار در رشته هنرهای رزمی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده، نماد فوق‌العاده‌ای برای نشان دادن تعادل ناب بین بدن و ذهن است».

 

کمپین تبلیغاتی گلیشال اسنس

نمایش قدرت عناصر اصلی طبیعت

ایده اصلی‌ای که از منظر مسئولان بولگاری در کالکشن مردانه اهمیت ویژه‌ای دارد، بازگرداندن قدرت عناصر اصلی طبیعت به زندگی است. این کالکشن باید نشان دهد که مردان همگام و همراه با عناصر اصلی طبیعت که دورتادورشان را فراگرفته است، ‌زندگی می‌کنند و درون چنین جهانی نفس می‌کشند. بولگاری گلیشال اسنس مردانه که ذاتش به هوا (این عنصر نامرئی اما شدیدا اثرگذار در همه عناصر طبیعت) گره خورده، نشانگر فصل تازه‌ای در کالکشن مردانه بولگاری است. آتش که یادآور سرآغاز تکامل انسان، ریشه‌های آبا و اجدادی او و زندگی کمابیش اسطوره‌ای‌اش است، در سال 2014 با «بولگاری من این بلک» (Bvlgari Man In Black) و آن مایه‌های شرقی جدیدش در جهان عطرها برجسته شد. چوب که در قالب درختان بخش مهمی از کره زمین را پوشانده و سمبل سکونت انسان در زمین است، در سال 2018 با «بولگاری من وود اسنس» (Bvlgari Man Wood Essence) و آن حالت چوبی و قوی اما جدیدش که امضای بولگاری را به همراه دارد، جهان عطرها را به تکاپو انداخت.

«بولگاری من گلیشال اسنس» (Bvlgari Man Glacial Essence) هم‌اکنون در اندازه‌های 60 و 100 میلی‌لیتری و در قالب ادو پرفیوم در فروشگاه‌های سراسر جهان عرضه شده است.


نویسنده: بلا فن‌ در وید

ترجمه: ‌ندا احمدلو اختصاصی برای عطرافشان

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مقاله ی ارزشمند دیگری از سرکار خانم احمدلو
زنده باد
روایح اینتنس ، اوپیوم و رافائل ژکساف ( فقط نسخه ی جیبی تولید شده ) را پسندیدم هرچند همگی را تهیه کردم چون علاقمند به تعقیب برندهای ایرانی ام .
به امید موفقیت همه ی برندهای ایرانی
و همه گیری ی عطر بین ایرانیان پرفرهنگ
Nas
1400/06/07
سلام. وقت بخیر.
مینیاتوری ها هم بچ کد جعبه دارند.
آیا روو خود شیشه هم باید این بچ کده باشه؟
این قضیه واسه سمپل ها به چه صورته؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام
تا جایی که اطلاع داریم و دیده شده ،سمپل و مینیاتوری ها نیز بچکد دارند
ali
1400/05/27
ممنون مقاله بسیار آموزنده ای بود.
متاسفانه امروزه در سطح کشور اسانس فروش های مترویی ،چندلیتری مایع بی رنگ هم کناردستشون گذاشتن و به اسم فیکساتیو میفروشند و جالبش اینجاست یه جوری نسخه میپیچند که هرکی ندونه فکر میکنه عطارهای سرشناس دنیای عطر شاگرد این اساتید بودن😁 ،به مشتری میگن بیا مثلا بیست گرم اونتوس بخر تا بهت پنجاه میل فیکساتیو جایزه بدم و ببر ترکیب کن که دیگه میشه ادوپرفیوم اونتوس و با اورجینال مو نمیزنه و خوده کرید هم همینکارو میکنه ، حقیقتا خیلیام که تازه به عطربازی علاقه مند شدن کنجکاو شده و اسانس و اون مایعی که به اسم فیکساتبو عرضه میشه را میخرن، عزیزانی در جریان باشید اسانس هایی که در سطح کشور عرضه میشه رقیق نشده و یا با درصد کمی روغن بی بو به جهت سود بیشتر ترکیب شده اند و این مدل اسانس حتی اگه فرض کنیم از منبع مطمعنی تهیه شده بازم به این شکل بسیار بسیار بسیار خطرناک بخصوص برای سیستم تنفسی و بویایی بسیار مضره ، در ثانی اون مایع بی رنگ و بی بو که به اسم فیکساتیو میفروشن( به احتمال زیاد اب دی یونایزدِ)حتی اگه فیکساتیو باشه اینطور نیست که بگیم اسانس را باهاش رقیق کنیم و میشه ادوپرفیوم یا تویلت، پروسه ترکیب اتانول، اب دی یونایزد و استابلایز یاهمون فیکساتیوهای تثبیت کننده و... لازم داره که هرکدام درصد مشخصی در ترکیب دارند.
دوستانه پیشنهاد میگنم اصلا وابدا سمت اسانس های گرمی نرید.
خوب است که گرانترین عطر دنیا در آسیا و توسط اصغر آقا تولید شده !
این خبر جدای از ارزش عطر ارزشمند است !
آنها خوب میدانند که مسابقه ای بر سر تملک آن در خواهد گرفت بین متمولین جهان که میخواهند سرتیتر و چشمگیرترین باشند .
شاید و حتما مقصد و منزل این عطر ، همان آسیا باشد :)
مسابقه ی ثروت که صاحبان اش میگذارند و لخت مادرزاد میروند چها که نمیکند !
بهترین عطر ، عطر ساخته ی خداست که بدون شک هر نفر یک شیشه به ما عطردوستان در آن جهان داده خواهد شد !
انشاله همه دریافت میکنیم :)
Gevik
1400/05/10
۵ رایحه مورد علاقه بنده بترتیب:
جوبیلیشن
جورنی ‌
اپوس ۷
اپیک
برکن