لاگوست مچ پوینت ⁓ معرفی عطر
5/1

لاگوست مچ پوینت ⁓ معرفی عطر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی عطر مچ پوینتترکیبات فوق العاده عطر مچ پوینت

 

بعد از دو نسخه محدود از برند لاگوست، ادو لاگوست L.12.12 بلانک پیور کالکتور ادیشن پور هوم جرمی ویل و ادو لاگوست L.12.12 اسپارکلینگ ادیشن پور فم جرمی ویل ، لاگوست یک بار دیگر تنیس را به عنوان منبع الهام تازه‌ترین عطر مردانه خود، مچ پوینت، گرامی می‌دارد.

 

عطر لاگوست مچ پوینت

معرفی عطر مچ پوینت

مچ پوینت در 27 جولای 2020 به عنوان ترکیبی بسیار قوی، چوبی و آروماتیک از رایحه‌های اختصاص‌یافته به تنیس عرضه شد. گذشته از نام، خود بطری انرژی ورزش را بازتاب می‌دهد: «با طراحی پویای خود، این بطری به شیوه‌های مختلف انعکاس کدهای تنیس است. توپ مسابقه روی زمینه شیشه نقش بسته است، درِ آن به سبک دسته راکت است، و خط مرکزی زمین به شکل گرافیکی به آن توازنی کامل می‌دهد.»

 

معرفی عطر لاگوست مچ پوینت

ترکیبات فوق العاده عطر مچ پوینت

کروکودیل سبز می‌تواند گریزی به مواد تشکیل‌دهنده ترکیب باشد: آکورد قوی ریحان سبز در شروع، و همچنین رنگ سبز زمین تنیس، همچنین به گفته برند لاگوست، به عنوان نماد تازگی، انرژی، موفقیت.

«مسابقه در زندگی نیز مانند ورزش گاهی با یک پرتاب برنده تعیین می‌شود. لحظه‌ای در حالت تعلیق و تعیین‌کننده می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. برای فراتررفتن از مرزها و محدودیت‌ها به جسارت و قدرت نیاز است. لاگوست این نیرو را جاویدان کرده است تا به توازن کامل برسد. هیجان: مواجهه با تصمیمی مهم، نفس تازه کنید!»

بیشتر بخوانید : روشاس لهوم روشاس روشاس لهوم روشاسنارسیس رودریگز بلو نویر ادو تویلت اکستریم و فلور مسک ادو تویلت فلورال نارسیس رودریگز بلو نویر ادو تویلت اکستریم و فلور مسک ادو تویلت فلورال

 

لاگوست این عطر را اینگونه اعلام کرد، «عطر مچ پوینت: زمانی که احساس تو را به عمل وا می‌دارد. تازگی هیجان‌انگیز این ادو تویلت مردانه جدید لاگوست را استشمام کنید، آمیزه‌ای انفجاری از دو آکورد متضاد. انرژی سبز ریحان و تلخی جنتیانا در تازگی نفسگیری ترکیب می‌شوند.»

گذشته از آمیزه سبز قوی، این ترکیب شامل گریپ‌فروت و فلفل صورتی تند و درخشان، و مریم گلی آروماتیک و شمعدانی می‌شود که در پایه چوبی سرزنده وتیور و آکوردهای کشمیر شیرجه می‌زنند.

طراحی جعبه و شیشه لاگوست مچ پوینت

چهره‌های تبلیغاتی تازه‌ترین عطر، آرنو والوا و سهیلا یعقوب بازیگر هستند.

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟