مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم

مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیومترکیباتاستفاده از رایحه رُز

 

معرفی مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم

گرلن محصول مون گرن بلوم آو رز ادو پرفیوم را در مارس ۲۰۲۰، یعنی یک سال بعد از اینکه مون گرلن بلوم آو رز به عنوان جدیدترین محصول از طیف مون گرلن وارد بازار شود و آمیزه‌ای از نوت‌های عطر سنبل و وانیل بود، منتشر کرد.

طیف عطرهای مون گرلن شامل مون گرلن ادو پرفیوم ؛ مون گلرن فلورال و مون گرلن ادو تویلت مربوط به سال ۲۰۱۸؛ و مون گرلن بوم آو رز و مون گرلن اینتس مربوط به سال ۲۰۱۹ هستند.

مون گرلن بلوم آو رز به عنوان عطر تجلی‌کنندهٔ مردان و زنان چندوجهی امروزی تبلیغ می‌شود: قدرت، آزادی، و حس‌برانگیزی – که همگی در آنجیلا جولی تجسم پیدا کرده‌اند.

آنجیلا جولی مدل تبلیغاتی مون گرلن بلوم آف رز

ترکیبات

در این پرفیوم جدید و گیج‌کننده، اسانس دوگانهٔ عطر سنبل و وانیل با کمی از آکوردهای غلیظ رُز و نت میوه‌ای خوشمزهٔ گلابی ترکیب شده است. این افزودنی میوه‌ای-گلی یقیناً این ترکیب را حس‌برانگیزتر، آتشین‌تر و گیراتر می‌کند.

بیشتر بخوانید : گرلن له هیور بلانچ گرلن له هیور بلانچگرلن لهوم آیدیل اکستریم گرلن لهوم آیدیل اکستریمگرلن فول اروم (2020) ⁓ معرفی عطر گرلن فول اروم (2020) ⁓ معرفی عطر

 

رٌز ترکیب اصلی مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم

استفاده از رایحه رُز

در این نوع ادو پرفیوم، مقدار رُز بدون هیچ محدودیتی انتخاب شده است. اسانس رُز بلغاری، با انواع کمی متفاوتش در تمشک و لیچی،با پس‌زمینه‌ای از عصارهٔ رُز ترکی آمیخته شده است که ابعاد عسلی و غلیظ آن را نشان می‌دهد.

تیری واسر و دلفین جلک

عطرسازهایی همچون تیری واسر و دلفین جلک دسته‌ای از گل‌ها را کنار هم جمع می‌کنند که در بین‌شان رُز بلغاری و رُز ترکی رخ‌نمایی می‌کنند که با عطر دلپسند سنبل فرانسوی و یاسمین سمباک که در همهٔ نوع عطرهای طیف مون گرلن وجود دارد، توأم می‌شوند.
طراحی ظاهری مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم
امانوئل لوبزکی عکس کمپینی جدیدی از آنجیلا جولی گرفته است. برای این عکس لحظه‌ای، دامین بلوترِ هنرمند ترکیب‌رنگ منحصری ساخته است که رُز سرخ و جامی با رنگ‌و‌بوی سوررئالیست را به تصویر می‌کشد.

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟