تام فورد بو دِ ژور

تام فورد بو دِ ژور

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :تام فورد بو دِ ژور اکنون با مجموعه سیگنچررایحه عطرکمپین تبلیغاتی

تام فورد بو دِ ژور اکنون با مجموعه سیگنچر

عطر ویژه آقایان کاملاً آراسته، تام فورد بو دؤِ ژور در سال ۲۰۱۹ برای خط اختصاصی تام فورد معرفی شد و با رسیدن به اواخر ژانویه ۲۰۲۰ در ظرف‌های جدید در دسترس قرار خواهد گرفت.

جدیدترین ظرف به‌صورت ترکیبی از چند محصول مشهور تام فورد طراحی می‌شود: شکل استوانه‌ای ظرف شبیه متالیک و آمبر لدر است، درحالی‌که شیشه با ظرافت راه‌راه نمادین خط Tom Ford Signature مزین است. رنگ مایع سبز روشن است.

بو دِ ژور جدید به‌گفته خانه تام فورد کلاسیک، تند، منحصربه‌فرد است.

تام فورد بو دِ ژور

مدل تبلیغاتی تام فورد بو دِ ژور

رایحه عطر

چنان‌که در وب‌سایت رسمی تام فورد آمده است:

«بو د ژور یک آقای کاملاً آراسته را ارائه می‌دهد که همه جزئیات را در نظر می‌گیرد. او بهترین ورژنش را به جهان عرضه می‌کند، اما پشت پرده در همه لایه‌هایش چیزی بسیار عمیق، طراوت‌بخش و عالی است.

ورود تازه و قوی اسطوخودوس اصیل وجوه پاک و پرشوری از رایحه بو د ژور را معرفی می‌کند. سرآغاز خنک و طراوت‌بخش با تزریق ترکیب انرژی‌بخشی از اسطوخودوسها بیشتر تقویت می‌شود.
این بخش‌های اصلی با عصاره گیاهی رزماری آفریقایی و شمع‌دانی گل‌دار سبز با لطافت نامحسوس نعناعش، یک تقابل قدرتمند با حرارت چرم‌مانند خزه درخت بلوط و سبز کهربایی ریحان ایجاد می‌کند.

نعناع هندی و کهربا پایه‌ای خاکی از چوب پرجلا و حرارت شهوانی مشک را به وجود می‌آورند که بیش از آن مفهوم طراوت‌بخش مردانه بو د ژور را تا آخرین حد بالا می‌برد.»

بیشتر بخوانید : لاست چری تام فورد لاست چری تام فوردتام فورد بلک ارکید پارفوم ⁓ معرفی عطر تام فورد بلک ارکید پارفوم ⁓ معرفی عطر

 

بطری تام فورد بو دِ ژور
کمپین تبلیغاتی

تام فورد کمپین های تبلیغاتی این عطر را به‌وسیله جو آلوین بازیگر انگلیسی مشهور برای نقش‌هایش در فیلم‌های «سوگلی» و «ماری ملکه اسکاتلند» که برنده جوایزی شدند، انجام داده است.

بیشتر بخوانید : بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟