💖 🙋‍♀️ 🌺 ❤️ 😍 دیروز 7

EDP يا INTENSE ؟ مسئله اين است …

انتخاب شما كدومه ؟؟؟

FARNIYA
FARNIYA
دیروز

واقعیتش من هنوز سراغ لیبر نرفتم با اینکه دوستش دارم، حس میکنم به سنم نمیخوره ولی میگم جفتش💖

negin
negin
دیروز

بله خوب شايد اگر زير ٢٥ هستيد خيلي براتون مناسب نباشه ولي عاليه ، من كه خيلي دوستشون دارم مخصوصاً intense 

حسنا
حسنا
دیروز

🙋‍♀️اینتنس

negin
negin
دیروز

منم🌺❤️

فرشته
فرشته
دیروز

سلام من هر دو رو امتحان کردم اگز از نت فلفل توی عطر خوشت نمیاد اینتنس به درد نمیخوره ولی ادوپرفیوم واقعا محشره

Agnes
Agnes
دیروز

من هنوز تست نکردم اما روی کاغذ و طبق علایق بویاییم ، اینتنس!

فرناز شرفی

هر دو😍

تصاویر دیگر negin

برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید و یا در سایت ثبت نام کنید
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟