سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
انتخاب شما كدومه ؟؟؟
واقعیتش من هنوز سراغ لیبر نرفتم با اینکه دوستش دارم، حس میکنم به سنم نمیخوره ولی میگم جفتش💖
بله خوب شايد اگر زير ٢٥ هستيد خيلي براتون مناسب نباشه ولي عاليه ، من كه خيلي دوستشون دارم مخصوصاً intense
سلام من هر دو رو امتحان کردم اگز از نت فلفل توی عطر خوشت نمیاد اینتنس به درد نمیخوره ولی ادوپرفیوم واقعا محشره
من هنوز تست نکردم اما روی کاغذ و طبق علایق بویاییم ، اینتنس!
هر دو😍