از عطرای مردونه ی مورد علاقمه ... همیشه وقتی عطرای خنک یا لیمویی میزنم دو سه پافم زینو میزنم روش😀 ایا میشه خانومی بوی زینو بده؟ من ک دوست دارم🤷🏻♀️
#عطر جنسیت نداره😌
بچه ها دیگه برای دکوپاژ دارند از جون مایه میزارند 😂
تو گلدون آخه؟😅
عطر و ادکلن ها جنسیت ندارند ؟
دوست داری متوجه بوی عطر مای وی یا گودگرل روی بدن یک مرد بشی و استشمام کنی؟
زمخت تر و ماسکولین تر از زینو نبود دوست داشته باشی ؟
اینو خیلی از مردم ها هم میگن خشنه😂😁
تو خلوت خودت بزن هرچی دوست داری بزن . یاتاگان و کوروس و بیژن بزن اصلا ...
ولی میری کافه و مهمونی دخترونه بیزحمت ازش نزن😆✌️
👌
اگه عطرها جنسیت دارند پس چرا آقایان لباسهای خانم ها را دارن بتازگی میپوشن یا مثل خانمها میزارن موهاشون بلند شه و دم اسبی میبندن🤭😝
آره دیگه فقط خانومها اجازه ندارن عطر مردونه بزنن آقایان هر کاری دلشون خواست میتونن انجام بدن جلل الخالق🥱
ای وای یاتاگانو بیژن😖😩
ولی بوش اصلا زمختتت نیست بوی لیموش خیلی باحاله... درحد یکی دوپاف واسه خودم اوکیه
عطر جنسیت نداره ک شعاره چون اصلا نمیتونم امضای خودمو روی اقای سیبیلو تصور کنم ولی خودم ازادم تو انتخاب عطر😁
حالا توی گلدون روی خاک چه فرقی میکنه😏
زینو همراهِ زیپو
انوشه باد مهربانو
دعا می کنم محصولات دویدوف و زیپو بهتون بده 🌱
مرسی😄
سلام
آقای سیوت بنده خدا نمیدونه زینویی که شما استفاده میکنید
زینو از زین افتاده است ،
نه اون زینویی که من دارم استفاده میکنم با پچولی قلدر و وانیل لطیف
سلام
دقت کنید گفتم بتازگی لباسهای زنانه میپوشن..
مردای ایرانی خودشونو با جومونگ افسانه ای مقایسه میکنند🤣🤣😲😲
حضرت عالی جناب جومونگ یکی این که موهاش کلاه گیس بودن و فانتزی، دوم تو کشوری بدنیا اومده که مردای ایرانی الان دارن تکنولوژیشو اجرا و تقلید میکنند وگرنه بستن موی دم اسبی و فک نکنم کشف هنر و گنجینه و علم والایی بوده باشه برای آقایان همچینم🙄
خودتونو ناراحت نکنید یه مثال و مقایسه بود فقط در مورد تعیین نرخِ جنسیت توسط آقایان برای خانمها که تو همه چی فک میکنند صاحب نظرند...
حالا!!!!!!
تا همین اواخر فکر می کردم اسمش زیو باشه یعنی دایی/عمو به ایتالیایی، این قدر شوت بودم(شاید هنوزم هستم 😂) ، بعدها شنیدم که عطر امضای ابی بوده (راست و دروغش به کنار ،بهش میاد واقعا و منم یه سری از آهنگ هاشو خیلی دوست دارم مثل ستاره های سربی) ، این که شما از این کار خوشتون میاد یه چیز مرسومه، خواهر من کلا تو کار ادکلن نیست صبر می کنه از ادکلن های من بر میداره 😂 کلا ذهنیت پاک باعث میشه رایحه سنجیده شه نه لیبل، هر چی خوبه از دیدت بزن بره واقعا نظر بقیه مهم نیست، واقعا نیست چه مثبت چه منفی
همون زیو هم هست😄 بیشتر دایی و عمو ها عطرشون همینه
منم زیاد دستبرد ب عطرای داداشم و حتی پدرم میزنم😂
اینو بخاطر لیمویی چوبی بودنش دوست دارم و بنظرم اونقدرا مردونه نیست. ولی همیشه دو پیس ازش کافیمه😅