😂 😅 😁 😆 ✌️ 😖 😩 😏 👌 🤭 😝 👏 🔥 🌱 😄 🙏 🚶🏻‍♂️ 🙂 ↕️ 😃 🤣 😲 🙄 1 ماه پیش 16

Zino

از عطرای مردونه ی مورد علاقمه ... همیشه وقتی عطرای خنک یا لیمویی میزنم دو سه پافم زینو میزنم روش😀  ایا میشه خانومی بوی زینو بده؟ من ک دوست دارم🤷🏻‍♀️  

#عطر جنسیت نداره😌

آقای سیوت
آقای سیوت
1 ماه پیش

بچه ها دیگه برای دکوپاژ دارند از جون مایه میزارند 😂

تو گلدون آخه؟😅

عطر و ادکلن ها جنسیت ندارند ؟ 

دوست داری متوجه  بوی عطر مای وی یا گودگرل  روی بدن یک مرد بشی و استشمام کنی؟ 

 

زمخت تر و ماسکولین تر از زینو نبود دوست داشته باشی ؟ 

اینو خیلی از مردم ها هم میگن خشنه😂😁

 

تو خلوت خودت بزن هرچی دوست داری بزن . یاتاگان و کوروس و بیژن بزن اصلا ...

ولی میری کافه و مهمونی دخترونه بی‌زحمت ازش نزن😆✌️

KAVOOS
KAVOOS
1 ماه پیش

👌

Legend
Legend
1 ماه پیش

اگه عطرها جنسیت دارند پس چرا آقایان لباسهای خانم ها را دارن بتازگی می‌پوشن یا مثل خانمها می‌زارن موهاشون بلند شه و دم اسبی میبندن🤭😝

آره دیگه فقط خانومها اجازه ندارن عطر مردونه بزنن آقایان هر کاری دلشون خواست میتونن انجام بدن جلل الخالق🥱

نوشافرین
نوشافرین
1 ماه پیش

ای وای یاتاگانو بیژن😖😩

ولی بوش اصلا زمختتت نیست بوی لیموش خیلی باحاله... درحد یکی دوپاف واسه خودم اوکیه

عطر جنسیت نداره ک شعاره چون اصلا نمیتونم امضای خودمو روی اقای سیبیلو تصور کنم ولی خودم ازادم تو انتخاب عطر😁

حالا توی گلدون روی خاک چه فرقی میکنه😏

Legend
Legend
1 ماه پیش

خیلی هم عالی👏

بزنید و حالشو ببرید🔥

زینو عشقه عشققق👌

نوشافرین
نوشافرین
1 ماه پیش

مرسی از شما🙏

ولی اونقدام زمخت و مردونه خالص نبود 🫤نمیدونم🚶🏻‍♂️

هاشم پور
هاشم پور
1 ماه پیش

سلام خوب هستین 

شما میگین مردها جدیدا مثل خانمها دم اسبی میبندن،

بنده خدا جومونگ هم ۱۰۰۰ سال پیش این کار میکرد😃

مجید جلیلوند

زینو همراهِ زیپو

انوشه باد مهربانو

دعا می کنم محصولات دویدوف و زیپو بهتون بده 🌱

 

نوشافرین
نوشافرین
1 ماه پیش

مرسی😄

Reza
Reza
1 ماه پیش

درود 

به شادی بپوشید 

نوشافرین
نوشافرین
1 ماه پیش

مرسی اقا رضا🙂‍↕️

هاشم پور
هاشم پور
1 ماه پیش

سلام

آقای سیوت بنده خدا نمیدونه زینویی که شما استفاده میکنید

زینو از زین افتاده است ،

نه اون زینویی که من دارم استفاده میکنم با پچولی قلدر و وانیل لطیف

Legend
Legend
1 ماه پیش

سلام 

دقت کنید گفتم بتازگی لباسهای زنانه میپوشن..

مردای ایرانی خودشونو با جومونگ افسانه ای مقایسه می‌کنند🤣🤣😲😲

 حضرت عالی جناب جومونگ یکی این که موهاش کلاه گیس بودن و فانتزی، دوم تو کشوری بدنیا اومده که مردای ایرانی الان دارن تکنولوژیشو اجرا و تقلید میکنند وگرنه بستن موی دم اسبی و فک نکنم کشف هنر و گنجینه و علم والایی بوده باشه برای آقایان همچینم🙄

خودتونو ناراحت نکنید یه مثال و مقایسه بود فقط در مورد تعیین نرخِ جنسیت توسط آقایان برای خانمها که تو همه چی فک میکنند صاحب نظرند...

حالا!!!!!!

 

Eric Revo
Eric Revo
1 ماه پیش

 تا همین اواخر فکر می کردم اسمش زیو باشه یعنی دایی/عمو به ایتالیایی، این قدر شوت بودم(شاید هنوزم هستم 😂) ، بعدها شنیدم که عطر امضای ابی بوده (راست و دروغش به کنار ،بهش میاد واقعا و منم یه سری از آهنگ هاشو خیلی دوست دارم مثل ستاره های سربی) ، این که شما از این کار خوشتون میاد یه چیز مرسومه، خواهر من کلا تو کار ادکلن نیست صبر می کنه از ادکلن های من بر میداره 😂 کلا ذهنیت پاک باعث میشه رایحه سنجیده شه نه لیبل، هر چی خوبه از دیدت بزن بره واقعا نظر بقیه مهم نیست، واقعا نیست چه مثبت چه منفی


[EDITED] 1405/03/05 15:27
نوشافرین
نوشافرین
1 ماه پیش

همون زیو هم هست😄 بیشتر دایی و عمو ها عطرشون همینه

منم زیاد دستبرد ب عطرای داداشم و حتی پدرم میزنم😂  

اینو بخاطر لیمویی چوبی بودنش دوست دارم و بنظرم اونقدرا مردونه نیست. ولی همیشه دو پیس ازش کافیمه😅

 

Zino
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید و یا در سایت ثبت نام کنید
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟