درود، صبحتان به نیکی
پیشاپیش از دوستان عزیز و به ویژه جناب دکتر اسعدی بابت راهنمایی به اینجانب نوآموز سپاسگزارم🌱
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند ضمن سپاس از اشتراک تجربیات معطر شما برای این محفل، این عطر اورجینال است یعنی من موردی را برای فیک بودن پیدا نکردم. اما واجب شد حتما نسخههای 2025 را تست کنم تا ببینم چرا برای شما رایحه ی ادویهای از نوع دارچین دارد و اینکه ماندگاری و پراکنش تغییر کرده است یا نه.
حتما بعدا از تست دوباره برای شما اینجا نظرم را خواهم نوشت.
بهترین ها برای شما...
بسیار از شما ممنونم🙏🏻 و بی صبرانه منتظر،
همچنین برای شما و دوستان.
هم وطن عزیز عطر گرامتون مبارک.
ریویوتون رو خوندم و عکس عطرتون رو هم دیدم عطرتون کاملا اورجینال هست.
یه چیز مهم هم بگم تمام عطرها خوب هستند حالا یک سری عطرها خیلی دیگه خوب هستند ولی ما باید مواظب وسواس فکری باشیم که اذیتمون نکنه در کل میخوام بگم سخت نگیرین هر عطری هم میخرید یک هفته بهش فرصت بدین هی باهاش بازی کنید تو حال و هوای مختلف. در پناه خدا.