رز سفید ، مشک ، چوب
نارسیسوی زیبا 🤍
سلام
تصویر زیبایی ست 👏👏👏
فکر می کنم می خواستید تصویر رو بصورت افقی ( landscape ) ثبت کنید ولی عمودی نمایش داده شده .
من تجربه مشابه داشتم که با شما و سایر دوستان به اشتراک می گذارم :
کافی ست سایز تصویرتون رو کم کنید و عرض تصویر رو از 1500 پیکسل بیشتر نگذارید ( من که به 1200 پیکسل محدود کردم ) . موقع نمایش هم سایز تصویر کم می شه و عرض تصویر نمایش داده شده بیشتر از 800 پیکسل نخواهد بود پس رزولوشن بیشتر هم در عمل کیفیت تصویر نمایش داده شده را بهتر نمی کند .
تصویر شما همینطوری هم زیباست و چرخش آن تاثیری در این مورد نداشته است 👌🌹💚
سلام
خیلی خیلی ممنون از لطف و محبت شما و راهنمایی کاملتون حتما این مواردی که گفتید رو در عکس های بعدی لحاظ میکنم 😍🙏🏻
بصورت عمدی تصویر رو عمودی اپلود کردم حس کردم شاید ازین زاویه جالبتر باشه 😊🙏🏻🌹
سلام مجدد
تصویر شما در هردو حالت زیباست 👌🌹💚
بیشتر قصد داشتم اون تجربه رو مطرح کنم
دختری که یدونه از این کیفای مخصوص نداشته باشه کنسل 😄
شوخی میکنم البته ولی سلیقتون رو ستایش میکنم مبارکتون باشه 🌹
😂😁
خیلی خیلی ممنون ، خوش سلیقه ای مثل شما از سلیقه ی ادم تعریف کنه خیلی دلچسبه 🙏🏻🌹
سلام. چه چینش زیبایی. هارمونی خاصی داره تمام جزئیات با هم. انتخاب مروارید درکنار باتل نارسیسو خیلی هوشمندانه بوده.😍✨️👌🏻
سلام تینای زیبا خوشحال شدم از تعریف قشنگتون لطف دارید 😍🫶🏼😘
سلام. تصویر بسیار زیبایی خلق کردی عزیزم😍
وقتی هنر- سلیقه و کلاس باهم ترکیب میشه چنین عکس زیبایی ثبت میشه👌🏻 متشکرم💐
سلام مونای عزیز ، لطف دارید ، چشمای زیباتون زیبا میبینه خوشحال شدم مورد پسندتون بود ممنون از شما 🫶🏼😍❤️
به به چه تصویر شیک و دلنشینی،مخصوصا رنگ ها که همه تو یه خونه رنگی هستن 👏🏻 حالا من اگه بخوام عکس بگیرم از ادکلن ام ، انگاری دست فروشِ موتوری پشت شاه عبدالعظیم از بساطش عکس انداخته باشه، به غایت درب و داغوون می افته 🤦🏻♂️
یک دنیا ممنونم شما لطف دارید 😍
نفرمایید توروخدا 😂 اتفاقا عکس های شمارو میبینم همیشه، قشنگن و حس خوبی رو به ادم منتقل میکنن 👌🏻