نظرات | MJ4th
ترتیب نمایش
به قول یک بلاگر معروف: "این کار، لاکچری ترین ادکلن دیزاینری دنیای روایح می باشد."
9 تشکر شده توسط : Sepehr s بابک
به "حامد"
به اصرار شما ممو پاریس رو امتحان کردم. این کار چرمی نبود ولی حقیقتا نشون داد بهم که کلاس ممو پاریس واقعاً بالاست. برداشتم از این برند این هست که باید پوشش مناسب رو هم در کنار رایحه های این برند خیلی جدی گرفت و اون وقت ممو پاریس کار خودش رو به نحو احسن انجام خواهد داد.
2 تشکر شده توسط : محمدمهدی فیاضی حامد
کاری عودی تنباکویی بینظیر. از استاد دومینک روپیون هم کمتر از این انتظار نمیره. ولی ....
نسخه های جدید این کار اصلا پخش و ماندگاری ندارند و اون پرفورمنس عالی مال گذشته بوده.
3 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد حامد
اگر از این کار (یا کار دیگری) لذت می برید، درنگ نکنید و خرید کنید (هیچ وقت دنبال مشابه و ... نباشید). زندگی ارزش محروم کردن برخی لذت های زیبا را نداره. شاد باشید
6 تشکر شده توسط : کیوان معروفی رضا یگانه
سلام. بله در کارهای آکوا دی پارما خبری از پلاستیک پرس شده که جعبه را مطابق سایر برندها در بر میگیره نیست، بلکه یک طلق (کلفت تر از پلاستیک) اطراف جعبه را احاطه کرده که به راحتی میشه از جعبه خارج و مجدد وارد کرد. لذا، سعی کنید آکوا دی پارما را از جای معتبری سفارش بدهید و سپس جای نگرانی نیست ((در برند فردیک مال که اصلا هیچ طلق یا پلاستیکی وجود نداره!)).
اگر فلسفه وجودی آکوا دی پارما را در عطرافشان بخونید، متوجه اصالت رایحه های آکوا دی پارما میشید. حقیقتاً این برند نجابت خاصی در کارهاش موج میزنه. لدر این برند بسیار ماندگار و پخش عالی ای داره. ولی حتما تست بکنید. اگر چرمی کار باشید بی نظیره، در غیر اینصورت تست قبل خرید اکیداً توصیه میشه
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی معین هاشمی
سلام،
در بین کارهای تنباکویی، پس از بررسی های زیاد به دو گزینه خواهید رسید: مانسرا رد توباکو و تیری موگلر ای من پیور هاوانا
به نظر من هر دو کار خیلی خوب هستند. هاوانا کمی ظریف تر و لطیف تر و مانسرا مردانه تر
نکته مهم دیگه اینکه عطار مانسرا آدم کاربلدی چون پیر مونتاله است. که اگر از حق نگذریم به غیر از نوآوری به پخش و ماندگاری هم نیم نگاه جدی در کارهاش داره. به این معنی که اگر کسی کار تنباکویی بخواد که پخش و ماندگری عالی داشته باشه واقعاً رد توباکو آدم را ناامید نمیکنه.
لذا در مجموع، اگر کسی دنبال یک کار تنباکویی باشه، پیشنهاد اول من رد توباکو از مانسرا هست.
شاد باشید
5 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi علی پاک عقیده
سلام شیشه اش قرمزه
3 تشکر شده توسط : پژمان بیات Amir Mohammad
پاسخ به محمد:
من حدود2 ماه پیش از خود عطرافشان عزیز تجدید کردم به قیمت 770. نسخه 2018 (البته بچه های عطرافشان لطف کردند بچ کد برام فرستادند و بعد خریدم)، به نظرم چیزی از پخش و ماندگاریش کم نشده بود.
* کاراکتر عجیبی داره این عطر * به نظرم با بودن نارسیس رودریگرز فور هیم ادوتویلت، نیازی به روایح جدید نیست. هنوز باید در وصف این شاهکار ساعت ها صحبت کرد
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی س غ
این عطر به هیچ عنوان و به هیچ عنوان زنانه نیست و نخواهد بود. کامنت دقیق ایکاروس در سال های قبل رو مطالعه کنید...
اگر ادکلنی وجود داشته باشد که بخواهد خطی بین ادکلن های مردانه و زنانه ترسیم کند همین ادکلن می باشد.
2 تشکر شده توسط : س غ ندا . س
2 سال پیش، دوستان در ذیل این کار اشاره به حراج این ادکلن در یک سایت گرانفروش به مبلغ 150 تومن کردند و البته اصرار بر خرید و لذا شد بلایندبای. و چه زیبا شد ....
امروز با قیمت حدود 1 میلیونی این کار انسان به فکر فرو می ره، اما اگر کسی کلکسیونر باشه در خرید این کار گرلن تردید نباید بکند. در ضمن پخش و ماندگاری این کار برای من بسیار عالی بوده.
1 تشکر شده توسط : حسین محمدی‌ فرد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir