نظرات | احسان
ترتیب نمایش
سلام
همین گزینه خوبی هست
یه کار خوب و عالی دیگه از بنتلی که با توجه به قیمت اش ارزش خریدش رو بالا می بره
ماندگاری فوق العاده ای داره و بعد از یک روز هم هنوز به راحتی می تونید بوش رو حس کنید (روی لباس). از نظر پخش هم شما رو راضی خواهد کرد.
فضای کلی عطر تلخ هست ولی نه به تلخی و تاریکی برادرش ابسلوت. بخاطر وجود عنبر و مشک تلخی عطر متعادل شده و بعد از گذشت چند ساعت حتی می تونید یه شیرینی خیلی خفیف و ملایم رو استشمام کنید.
درابتدای کار حالت اسپایسی زیاد هست ولی به مرور کمتر میشه ولی تقریبا تا انتهای کار همراه با تلخی عطر٬تندی فلفل و ادویه ها رو همراه خواهید داشت. در لابه لای این رایحه ها روایح چوبی از وتیور و سدار رو هم خواهید داشت اما در به مقدار زیاد.
تاحدودی میشه گفت رایحه جدیدی هست و تعادل در نت ها خیلی خوب رعایت شده. اگه از ابسلوت خوشتون میاد از داشتن این هم لذت خواهید برد.
رایحه کلی این عطر برای من تداعی کننده بوی داخل یه خودروی نو و لوکس هست که از صندلی های دست دوز چرمی تا داشبورد اش بوی تازگی میده. شاید منظور شرکت بنتلی هم از تولید این عطر همین بوده!
1 تشکر شده توسط : پارسی
شکیا تا دوساعت اول چوبی و تقریبا تلخ و بعد از اون تا پایان عمرش عودی هست
اگه انتخاب من باشه به همین ترتیبی که نوشتید خوبه
ولی احتمالا پیورمالت رو پیدا نکنید. با توجه به عدم علاقه به شیرینی و تلخی زیاد بهتره هاوانه و عود لدر رو هم حذف کنید. بهترین و ملایم ترین کار موجود شرگی هست
رایحه چوبی و صمغی خیلی خوب و تلخی داره. اکثر دوستان احتمالا با کندر اشنایی دارند. رایحه این صمغ خوب کار شده و یه حالت دودی به فضای عطر میده و در کنار سدار و خزه رایحه عالی از چوب تلخ بوجود میاد. عود بصورت خفیف در نت اخر حضور داره و اگه مثل من میونه ای با عود ندارید می تونید با خیال راحت از این کار استفاده کنید. ماندگاری واقعا خوب و بیش از حد انتظار و پخش معمولی داره.
پخش بوش رابطه مستقیمی با سرمای هوا داره٬ بخاطر همین ممکنه در این روزهای ابتدایی پاییز شما رو راضی نکنه.
1 تشکر شده توسط : پارسی
بله ارش جان منظورم در همین زمینه هست
ولی شما حتما تست اش کنید اگه پسندیدید مطمئن باشید ارزش پولی که براش میپردازید رو داره
چهار پنج روز روی لباس من ماندگاری داشت و شدت اش اینقدر بود که براحتی متوجه اش میشدم
بنظرم رایحه خوب ولی تقریبا معمولی داره. نمیشه گفت خاص هست. فضای کار گرم و تلخ ولی از بار معنای گرمی و تلخی فقط یک نسیم ملایم رو احساس خواهید کرد
مانگاری فوق العاده زیاد مخصوصا روی لباس داره و در کل ارزش قیمت اش رو داره
ولی من ترجیح میدم این پول رو جای دیگه هزینه کنم
بنظرم بغیر از زمسنان که چندان مناسب نیست بقیه فصول قابل استفاده است البته تلخی اش هم معمولی است. کیفیت نت هاش تقریبا چیپ و بیشتر برای استفاده روزانه مناسبه. از نظر کیفیت نت، کارهای چوبی دسکوارد یه پله بالاترن
کلا از کسایی هستم که فقط دونبال جمع کردن کارهای چوب هستم سدرو رو هم هفته پیش تست کردم، بعنوان یکی از تلخ ترین و سنگین ترین روایح چوبی که تا الان داشتم رفته تولیست خریدم. بجز چند دقیقه اول که مقداری مرکباتی بودو خوشم نیومد بعدش درتمام مدت مست رایحه چوب سدارش بودم
فقط مشکل اش اینه که مخصوص زمستان هست
از نقاط ضعف این ادکلن اینه که در نداره البته این ویژگی رو حتی در کارهای نیش هم دیدم
مشکل دیگه ای هم که داره اینه که دیگه تو جعبه اش هم جاش نمیشه و در جعبه اش رو نمی تونید ببندید
از نظر من این کار بین کارهای گرم٬ لایت حساب میشه و اگه در نواحی معتدل زندگی می کنید از مهرماه میشه ازش استفاده کرد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir